H VW επενδύει στις κυψέλες υδρογόνου με στόχο EV τιμής 27.000 ετρώ το 2027

H VW επενδύει στις κυψέλες υδρογόνου με στόχο EV τιμής 27.000 ετρώ το 2027
Oι κυψέλες καυσίμου υδρογόνου είναι πιο ενεργειακά πυκνές - Αυτό τις καθιστά κατάλληλες για μεγάλα οχήματα που πρέπει να μεταφέρουν βαριά φορτία σε μεγάλες αποστάσεις

Η Volkswagen εντάχθηκε στο σύστημα κινητήρων υδρογόνου. Με εταιρείες όπως η Toyota και η Hyundai να πρωτοστατούν στους κινητήρες υδρογόνου, είναι θέμα χρόνου να εισέλθουν και άλλες εταιρείες σε αυτό τον τομέα, σύμφωνα με το Eco News.

Η τεχνολογία υδρογόνου έχει σημειώσει σημαντικά βήματα προόδου την τελευταία δεκαετία, και θα συμπληρώσει την υπάρχουσα τεχνολογία ηλεκτρικών κινητήρων. Η προσθήκη τεχνολογίας κυψελών καυσίμου υδρογόνου σε κινητήρες αυτοκινήτων είναι ευπρόσδεκτη πρόοδος προς διάφορες βιώσιμες λύσεις για επιλογές αυτοκινήτου.

H Toyota και η VW

Επί του παρόντος, η Toyota είναι ο κυρίαρχος πρωταθλητής της τεχνολογίας κυψελών καυσίμου υδρογόνου στα αυτοκίνητα. Οι προσπάθειες κυψελών καυσίμου υδρογόνου της εταιρείας ξεκίνησαν με την κυκλοφορία του Toyota Mirai το 2014, ενός από τα πρώτα εμπορικά διαθέσιμα οχήματα υδρογόνου στον κόσμο. Το Mirai χρησιμοποιεί μια στοίβα κυψελών καυσίμου που μετατρέπει το υδρογόνο σε ηλεκτρική ενέργεια για να τροφοδοτήσει το όχημα, εκπέμποντας μόνο υδρατμούς ως υποπροϊόν, καθιστώντας το μια φιλική προς το περιβάλλον εναλλακτική λύση στα παραδοσιακά βενζινοκίνητα αυτοκίνητα.

Τώρα, η Volkswagen ετοιμάζεται να ανταγωνιστεί την Toyota. Η Volkswagen εργάζεται ενεργά για την ανάπτυξη της επόμενης γενιάς τεχνολογίας κυψελών καυσίμου υδρογόνου για την αυτοκινητοβιομηχανία. Η εταιρεία έχει υποβάλει δίπλωμα ευρεσιτεχνίας για μια νέα στοίβα κυψελών καυσίμου για αυτοκίνητα και υδρογόνο, σχεδιασμένη να προσφέρει εντυπωσιακή αυτονομία έως και 2.000 km.

Η νέα πατέντα αναπτύσσεται σε συνεργασία με τη γερμανική εταιρεία Kraftwerk Tubes. Χρησιμοποιεί μια κεραμική μεμβράνη, η παραγωγή της οποίας είναι πιο οικονομική από τις πολυμερείς μεμβράνες που χρησιμοποιούν η Hyundai και η Toyota. Επιπλέον, η κεραμική μεμβράνη είναι πιο ανθεκτική και προσφέρει καλύτερη αντοχή στο πάγωμα και το στέγνωμα σε σύγκριση με το Nafion.

Η πιο οικονομική μεμβράνη θα συμβάλει στη μείωση του κόστους του οχήματος σε σύγκριση με τα υπάρχοντα οχήματα υδρογόνου στην αγορά. Αναμένεται επίσης να έχει αυξημένη αποδοτικότητα και παραγωγικότητα.

Τα σχέδια της εταιρείας

Η Volkswagen πρόκειται να παρουσιάσει ένα πιο προσιτό ηλεκτρικό όχημα το 2027 με εύρος τιμών περίπου 20.000 ευρώ, με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του Ομίλου, Oliver Blume, να υποστηρίζει ότι πρόκειται για βασική ηλεκτρική κινητικότητα από την Ευρώπη για την Ευρώπη.

Η έμφαση της Volkswagen στα ηλεκτρικά οχήματα με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου αποτελεί μέρος της μακροπρόθεσμης στρατηγικής της για την προστασία του κλίματος, με την εταιρεία να στοχεύει στην επίτευξη ουδετερότητας άνθρακα έως το 2040. Για να υποστηρίξει αυτόν τον στόχο, επενδύει σε μεγάλο βαθμό σε ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και τεχνολογίες αιχμής. Καθώς η αυτοκινητοβιομηχανία αντιμετωπίζει αυξανόμενη πίεση από τους κυβερνητικούς κανονισμούς και τη γνώμη των καταναλωτών να γίνει πράσινη, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι η Volkswagen προσπαθεί να προσθέσει υδρογόνο στο χαρτοφυλάκιό της.

Οι κυψέλες υδρογόνου

Ενώ τα ηλεκτρικά οχήματα είναι ιδανικά για αστικές μεταφορές και τα ελαφρά οχήματα, οι κυψέλες καυσίμου υδρογόνου προσφέρουν πλεονεκτήματα σε εφαρμογές βαρέως τύπου όπως φορτηγά, λεωφορεία και μεταφορές μεγάλης εμβέλειας, όπου ο γρήγορος ανεφοδιασμός με καύσιμα και η μεγαλύτερη αυτονομία είναι απαραίτητη. Τα οχήματα που κινούνται με υδρογόνο μπορούν να ανεφοδιαστούν με καύσιμα σε λίγα μόνο λεπτά, σε αντίθεση με τα ηλεκτρικά οχήματα που απαιτούν συνήθως μεγαλύτερους χρόνους φόρτισης.

Επιπλέον, οι κυψέλες καυσίμου υδρογόνου είναι πιο ενεργειακά πυκνές. Αυτό τις καθιστά κατάλληλες για μεγάλα οχήματα που πρέπει να μεταφέρουν βαριά φορτία σε μεγάλες αποστάσεις. Καθώς τόσο οι τεχνολογίες υδρογόνου όσο και οι ηλεκτρικές τεχνολογίες συνεχίζουν να εξελίσσονται, αναμένεται να συνεργαστούν, δημιουργώντας ένα πιο διαφοροποιημένο και αποτελεσματικό οικοσύστημα μεταφορών που μειώνει τις εκπομπές. Ωστόσο, το υδρογόνο θα πρέπει να συνεχίσει να ανταγωνίζεται αρκετά σημαντικά τον κινητήρα εσωτερικής καύσης που κερδίζει ολοένα και περισσότερο έδαφος.

 

www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης