Η αμερικανική επενδυτική τράπεζα αναβαθμίζει σημαντικά την τιμή-στόχο των ελληνόκτητων ναυτιλιακών Star Bulk, Diana Shipping, Safe Bulkers και Navios.
Οι μετοχές των ναυτιλιακών εταιρειών μεταφοράς ξηρού φορτίου αυξήθηκαν χθες Τρίτη στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης, μετά την αναβάθμιση από την Morgan Stanley των μετοχών και τον υπερδιπλασιασμό σε τιμές-στόχους επτά ναυτιλιακών εταιρειών, εκ των οποίων οι τέσσερις είναι ελληνόκτητες.
Σύμφωνα με τον αναλυτή της αμερικανικής επενδυτικής τράπεζας Φώτη Γιαννακούλη, η τιμή-στόχος της Star Bulk Carriers Corp. του εφοπλιστή Πέτρου Παππά αναβαθμίζεται στα 15 δολάρια από 3 δολάρια που ήταν η προηγούμενη.
Η τιμή-στόχος της Diana Shipping του εφοπλιστή Συμεών Παληού αναβαθμίζεται στα 5,50 δολάρια από 2 δολάρια που ήταν η προηγούμενη.
Η τιμή-στόχος της Safe Bulkers του εφοπλιστή Πόλυ Χατζηιωάννου αναβαθμίζεται στα 3 δολάρια από 1,30 δολάρια που ήταν η προηγούμενη.
Η τιμή-στόχος της Navios Maritime Partners της εφοπλιστού Αγγελικής Φράγκου αναβαθμίζεται στα 2,20 δολάρια από 0,50 δολάρια που ήταν η προηγούμενη.
Πίνακας με τις αλλαγές στην τιμή - στόχο των μετοχών των ναυτιλιακών εταιρειών ξηρού φορτίου της Morgan Stanley
Στο σημείωμά του προς τους πελάτες της τράπεζας ο κ. Γιαννακούλης αναφέρει, ότι «η καμπύλη της αγοράς ξηρού φορτίου έχει περάσει από τα χαμηλά και κατευθύνεται προς την κερδοφορία».
Όπως αναφέρει, οι λόγοι που οδηγούν σε αυτήν την εκτίμηση είναι οι εξής:
1. Η επιβράδυνση του στόλου, καθώς αναμένεται ότι η μακροπρόθεσμη αύξηση του στόλου θα είναι της τάξης του μόλις 1%.
2. Οι ισχυρές τιμές των εμπορευμάτων και τα υψηλά περιθώρια αύξησης των τιμών του χάλυβα λόγω της πολιτικής της Κίνας.
3. Η αύξηση των δαπανών για υποδομές στην Κίνα.
4. Η αύξηση της εξάρτησης της βιομηχανίας σιδήρου και χάλυβα της Κίνας από εισαγόμενα μεταλλεύματα λόγω της μείωσης της εγχώριας παραγωγής και του κλεισίματος των ρυπογόνων κλιβάνων παραγωγής χάλυβα.
5. Η μεγάλη αύξηση των εξαγωγών σιδηρομεταλλεύματος της Βραζιλίας.
Καταλήγοντας, ο αναλυτής της Morgan Stanley αναφέρει, ότι «μετά από μια μακρά περίοδο υπερπροσφοράς, η ναυτιλιακή αγορά ξηρού χύδην φορτίου αναμένεται να ενισχυθεί τα επόμενα 2 με 3 χρόνια, οδηγούμενη από την αύξηση των εισαγωγών σιδηρομεταλλεύματος στην Κίνα και την αύξηση των εξαγωγών σιδηρομεταλλεύματος χαμηλού κόστους της Βραζιλίας, σε συνδυασμό με τη μείωση της ανάπτυξης του στόλου».
Αρχική δημοσίευση: 29/03/2017 11:56
www.worldenergynews.gr
Σύμφωνα με τον αναλυτή της αμερικανικής επενδυτικής τράπεζας Φώτη Γιαννακούλη, η τιμή-στόχος της Star Bulk Carriers Corp. του εφοπλιστή Πέτρου Παππά αναβαθμίζεται στα 15 δολάρια από 3 δολάρια που ήταν η προηγούμενη.
Η τιμή-στόχος της Diana Shipping του εφοπλιστή Συμεών Παληού αναβαθμίζεται στα 5,50 δολάρια από 2 δολάρια που ήταν η προηγούμενη.
Η τιμή-στόχος της Safe Bulkers του εφοπλιστή Πόλυ Χατζηιωάννου αναβαθμίζεται στα 3 δολάρια από 1,30 δολάρια που ήταν η προηγούμενη.
Η τιμή-στόχος της Navios Maritime Partners της εφοπλιστού Αγγελικής Φράγκου αναβαθμίζεται στα 2,20 δολάρια από 0,50 δολάρια που ήταν η προηγούμενη.
Πίνακας με τις αλλαγές στην τιμή - στόχο των μετοχών των ναυτιλιακών εταιρειών ξηρού φορτίου της Morgan Stanley
Στο σημείωμά του προς τους πελάτες της τράπεζας ο κ. Γιαννακούλης αναφέρει, ότι «η καμπύλη της αγοράς ξηρού φορτίου έχει περάσει από τα χαμηλά και κατευθύνεται προς την κερδοφορία».
Όπως αναφέρει, οι λόγοι που οδηγούν σε αυτήν την εκτίμηση είναι οι εξής:
1. Η επιβράδυνση του στόλου, καθώς αναμένεται ότι η μακροπρόθεσμη αύξηση του στόλου θα είναι της τάξης του μόλις 1%.
2. Οι ισχυρές τιμές των εμπορευμάτων και τα υψηλά περιθώρια αύξησης των τιμών του χάλυβα λόγω της πολιτικής της Κίνας.
3. Η αύξηση των δαπανών για υποδομές στην Κίνα.
4. Η αύξηση της εξάρτησης της βιομηχανίας σιδήρου και χάλυβα της Κίνας από εισαγόμενα μεταλλεύματα λόγω της μείωσης της εγχώριας παραγωγής και του κλεισίματος των ρυπογόνων κλιβάνων παραγωγής χάλυβα.
5. Η μεγάλη αύξηση των εξαγωγών σιδηρομεταλλεύματος της Βραζιλίας.
Καταλήγοντας, ο αναλυτής της Morgan Stanley αναφέρει, ότι «μετά από μια μακρά περίοδο υπερπροσφοράς, η ναυτιλιακή αγορά ξηρού χύδην φορτίου αναμένεται να ενισχυθεί τα επόμενα 2 με 3 χρόνια, οδηγούμενη από την αύξηση των εισαγωγών σιδηρομεταλλεύματος στην Κίνα και την αύξηση των εξαγωγών σιδηρομεταλλεύματος χαμηλού κόστους της Βραζιλίας, σε συνδυασμό με τη μείωση της ανάπτυξης του στόλου».
Αρχική δημοσίευση: 29/03/2017 11:56
www.worldenergynews.gr