Ενέργεια

Κινητήρας Avadi: Μπορεί να φέρει το τέλος των ηλεκτρικών οχημάτων;

Κινητήρας Avadi: Μπορεί να φέρει το τέλος των ηλεκτρικών οχημάτων;
H αποκάλυψη του κινητήρα Avadi, ενός εξαιρετικά συμπαγούς ICE, αναβίωσε τη συζήτηση για την τεχνολογία ICE

Σε έναν κόσμο όπου τα ηλεκτρικά οχήματα γίνονται σταδιακά κανόνας, ο κινητήρας εσωτερικής καύσης θεωρείται παρελθόν. Ωστόσο, η αποκάλυψη του κινητήρα Avadi, ενός εξαιρετικά συμπαγούς ICE, αναβίωσε τη συζήτηση για την τεχνολογία ICE και ορισμένοι ειδικοί έφτασαν στο σημείο να προτείνουν ότι θα μπορούσε να σημάνει το τέλος των ηλεκτρικών οχημάτων.

Ο κινητήρας Avadi

Ο κινητήρας Avadi, ζυγίζει μόνο 24 κιλά και είναι έτοιμος να στρέψει τη συμβατική σκέψη για τους παραδοσιακούς κινητήρες και να προσφέρει καλύτερη απόδοση, έλεγχο εκπομπών. Όλα αυτά δίνοντας τη βάση του ανεμιστήρα ICE την επιθυμητή ισχύ και ροπή.

Ο Avadi έχει έναν εξαιρετικά καινοτόμο σχεδιασμό. Ενώ ένας κανονικός κινητήρας είναι συνδυασμός στροφαλοφόρου και εμβόλου, ο Avadi διαθέτει σύστημα εσωτερικής περιστροφής. Ένα έμβολο παλινδρομεί εμπρός και πίσω με δύο μπιέλες και γρανάζια πινιόν που μετατρέπουν αυτήν την ευθεία κίνηση σε περιστροφική μέσα στον κινητήρα. Αυτό μειώνει τον αριθμό των ανταλλακτικών και κάνει τον κινητήρα ελαφρύτερο και πολύ πιο αποδοτικό.

Ο σχεδιασμός του δεν είναι απλώς μια βελτίωση του θεωρητικού σχεδιασμού. Όπως αποκάλυψαν οι δοκιμές, ο κινητήρας μπορεί να αναπτύξει έως και 16 ίππους και 22 lb-ft ροπής και είναι μπροστά από τους κινητήρες παρόμοιου μεγέθους όσον αφορά τη ροπή. Ο κινητήρας Avadi ενσωματώνει, επίσης, ροπή χαμηλού επιπέδου, η οποία είναι σημαντική σε οχήματα εκτός δρόμου και τα οχήματα κοινής χρήσης, τοποθετώντας τον Avadi ως σοβαρό παίκτη στην αγορά κινητήρων εσωτερικής καύσης.

Επιπλέον, ο κινητήρας Avadi προσφέρει θερμική απόδοση πέδησης 42,12%, που είναι αρκετά υψηλός σε σύγκριση με έναν κανονικό βενζινοκινητήρα, ο οποίος κυμαίνεται από 20-25%. Ακόμη και ο επαναστατικός τετρακύλινδρος κινητήρας Toyota 2,5 λίτρων επιτυγχάνει μόνο 39% απόδοση. Ένα υψηλότερο επίπεδο απόδοσης του Avadi σημαίνει ότι παρέχεται περισσότερη ενέργεια από την ίδια ποσότητα καυσίμου, μειώνοντας έτσι το χάσμα μεταξύ ICE και ηλεκτρικής ενέργειας όσον αφορά τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις.

Ενώ η Avadi έχει κάνει πολύ δρόμο τα τελευταία 20 χρόνια στην εξέλιξη του κινητήρα, η εταιρεία έχει βιώσει πολλές αποτυχίες, για παράδειγμα, στο σύστημα βαλβίδων. Τα ζητήματα σχεδιασμού που λέγεται ότι είναι «ανυπόλυτα προβλήματα με τον εξαερισμό» υποχρέωσαν τους μηχανικούς να επανεξετάσουν το σύστημα βαλβίδων του ακόμα πειραματικού κινητήρα.

Η σύγκριση με τα ηλεκτρικά οχήματα

Με την αυξανόμενη ζήτηση για ηλεκτρικά επιβατικά αυτοκίνητα, πολλές κυβερνήσεις έχουν ψηφίσει νόμους που απαγορεύουν τα αυτοκίνητα βενζίνης και ντίζελ, μειώνοντας έτσι συνεχώς τον αριθμό των κινητήρων εσωτερικής καύσης. Ωστόσο, ορισμένοι αναλυτές πιστεύουν ότι ο κινητήρας Avadi θα μπορούσε να αψηφήσει αυτή την τάση και ακόμη και να ανταγωνιστεί τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Η ευρύτερη αυτοκινητοβιομηχανία, ωστόσο, εξακολουθεί να εκφράζει τις αντιρρήσεις της. Τα ηλεκτρικά οχήματα παρουσιάζουν άνοδο για μεγάλο χρονικό διάστημα, λόγω κινήτρων από διάφορες κυβερνήσεις και ανησυχίας για το περιβάλλον. Οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες πιθανότατα δεν θα αλλάξουν ταχύτητες στην εργασία τους στο ICE εκτός εάν ο κινητήρας Avadi δημιουργήσει μια επανάσταση. Παρόλα αυτά, υπάρχει μεγάλη ζήτηση για μικρά, ελαφριά, υψηλής απόδοσης ICE σε τμήματα όπως μοτοσικλέτες/οχήματα εκτός δρόμου και ορισμένες υποδομές φόρτισης ανταλλακτικών/EV/EV που βρίσκονται ακόμη υπό ανάπτυξη.

Η πρόσφατη κυκλοφορία του συμπαγούς κινητήρα Avadi έφερε μια νέα συζήτηση στον κλάδο των μεταφορών, δείχνοντας ότι υπάρχει ακόμη μέλλον στους κινητήρες εσωτερικής καύσης, ειδικά εάν μπορεί να προσφέρει απόδοση, ισχύ και ευελιξία σε ένα μικρό πακέτο. Το κλειδί για την άμεση αντιμετώπιση αυτής της αναδυόμενης αγοράς ηλεκτρικών οχημάτων είναι ότι τα BEV μπορούν επίσης να παρέχουν μια πιο αποτελεσματική, καθαρή μορφή πρόωσης για οχήματα χωρίς να θυσιάζουν την ευκολία και την υποδομή υποστήριξης που εξακολουθεί να εξαρτάται από τις περισσότερες περιοχές σήμερα.

Στα επόμενα πέντε χρόνια, η ικανότητα του Avadi να αποδείξει ότι ο κινητήρας είναι το τέλος των πλήρως ηλεκτρικών οχημάτων θα εξαρτηθεί από την τεχνολογική πρόοδο και την προσαρμογή. Καθώς ο σχεδιασμός του Avadi γίνεται όλο και πιο εκλεπτυσμένος, ολόκληρη η αυτοκινητοβιομηχανία θα προβλέψει εάν αυτός ο ριζοσπαστικός κινητήρας θα εκπληρώσει την υπόσχεσή του και θα φέρει επανάσταση στο μέλλον των κινητήρων εσωτερικής καύσης.

 

www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης