Ναυτιλία

Δοκιμή 200 kg υδρογόνου από τα απόβλητα στα καύσιμα φορτηγού πλοίου

Δοκιμή 200 kg υδρογόνου από τα απόβλητα στα καύσιμα φορτηγού πλοίου

Το έργο υποστηρίζεται από κρατική επιχορήγηση ύψους 2,3 εκατ. λιρών

Η νεοφυής εταιρεία Carnot με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο, επέλεξε την Compact Syngas Solutions η οποία παράγει απόβλητα σε υδρογόνο, για να παρέχει 200 ​​κιλά υδρογόνου έχοντας σκοπό να τροφοδοτήσει μια θαλάσσια δοκιμή 40 ημερών του ναυτικού της κινητήρα μηδενικών εκπομπών.

Υποστηριζόμενη από μια διετή κρατική επιχορήγηση ύψους 2,3 εκατομμυρίων λιρών, η Carnot έχει αναπτύξει έναν βοηθητικό κινητήρα υδρογόνου 70% απόδοσης 50 kW που θα αναπτυχθεί σε ένα πλοίο γενικού φορτίου.

Ο κινητήρας των 50 kW είναι πρόδρομος των βοηθητικών κινητήρων 200 έως 400 kW και τελικά των κύριων κινητήρων 1 έως 10 MW.

Θα δοκιμαστεί στο Πανεπιστήμιο Brunel πριν τοποθετηθεί σε ένα από τα φορτηγά πλοία K-class της Carisbrooke Shipping για δοκιμή μέσω της Θάλασσας της Ιρλανδίας μεταξύ των λιμανιών του Μπρίστολ και του Μπέλφαστ τον Μάρτιο του 2025.

Η Compact Syngas Solutions με έδρα την Ουαλία θα προμηθεύσει 200 ​​κιλά υδρογόνου που παράγεται από απόβλητα για την τροφοδοσία της δοκιμής 40 ημερών στη θάλασσα αυτού του θαλάσσιου κινητήρα υδρογόνου μηδενικών εκπομπών.

Ο παραγωγός εξασφάλισε πρόσφατα σχεδόν 4 εκατομμύρια λίρες σε κρατική χρηματοδότηση για να κάνει πιο πράσινες τις μονάδες βιομάζας και απόβλητα σε υδρογόνο χρησιμοποιώντας τη δέσμευση άνθρακα από την παραγωγή υδρογόνου.


Σχέδια της MOL να επενδύσει στην Carnot

Η μεγάλη ναυτιλιακή Mitsui O.S.K Lines (MOL) της Ιαπωνίας αποκάλυψε πρόσφατα σχέδια να επενδύσει στην Carnot και στην τεχνολογία κινητήρων της που αναμένεται να βελτιώσει την απόδοση καυσίμου έως και 40%.

Σε ένα έργο με επικεφαλής τη MOL (Ευρώπη Αφρική), η Carnot αναπτύσσει τεχνολογία κινητήρα που εξαλείφει την απώλεια ενέργειας κατά τη διαδικασία ψύξης και αυξάνει τη θερμική απόδοση και την απόδοση καυσίμου χρησιμοποιώντας υλικά υψηλής αντοχής στη θερμότητα.

Με βάση τα αποτελέσματα των δοκιμών επίδειξης και τη σκοπιμότητα αυτής της τεχνολογίας, η MOL γνωστοποίησε ότι θα εξετάσει το ενδεχόμενο εφαρμογής της στον στόλο των εμπορικών πλοίων της στο μέλλον.

 

Δηλώσεις

Η Karen Taylor (Chief Marketing Officer της Compact Syngas Solutions) δήλωσε: «Η ναυτιλιακή βιομηχανία αντιμετωπίζει μερικές τεράστιες προκλήσεις καθώς προσπαθεί να απελευθερώσει τον άνθρακα, με το υδρογόνο και τη μεθανόλη να φαίνονται όλο και περισσότερο ως οι καλύτερες λύσεις.

Ανυπομονούμε να παίξουμε τον μικρό μας ρόλο σε αυτή την εξαιρετικά συναρπαστική δοκιμή η οποία θα μπορούσε να ανοίξει το δρόμο για τη δραστική μείωση των εκπομπών στη ναυτιλιακή βιομηχανία».

Ο Jeremy Howard-Knight (Επικεφαλής Επιχειρηματικής Ανάπτυξης στην Carnot) δήλωσε:

«Η προμήθεια υδρογόνου για τη δοκιμή μας έχει αποδειχθεί πιο δύσκολη από ό,τι περιμέναμε και είμαστε πολύ ευγνώμονες στη Compact Syngas Solutions για τη βοήθεια.

Είναι απίστευτο να πιστεύει κανείς ότι αυτά τα τεράστια ποντοπόρα πλοία τροφοδοτούνται από άχρηστα ξύλα που θα μπορούσαν να είχαν τελειώσει τις μέρες του σαπίζοντας σε μια άκρη».

www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης