Αισιόδοξοι για το 2018 δηλώνουν οι επικεφαλής της Navios και της Star Bulk Carriers
Ιδιαίτερα αισιόδοξοι, για την αγορά ξηρού φορτίου το 2018, δηλώνουν η Αγγελική Φράγκου Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Navios και ο Πέτρος Παππάς Διευθύνων Σύμβουλος της Star Bulk Carriers Corp σύμφωνα με δημοσίευμα της Capital Link Shipping για τις προοπτικές του νέου έτους .
Η κα Φράγκου εκτιμά ότι το 2018 θα είναι ένας έτος ευκαιριών για τον κλάδο ενώ ο κ. Παππάς δίνει ιδιαίτερη έμφαση στις μικρές αλλά ιδιαίτερα σημαντικές αλλαγές που πρέπει να προχωρήσει ο ναυτιλιακός τομέας σε σχέση με τις εκπομπές αερίων.
Αγγελική Φράγκου Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Navios
Έτος ευκαιριών χαρακτήρισε το 2018 η πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Navios Group κα Αγγελική Φράγκου.
«Κοιτάζοντας προς τα πίσω, μπορούμε να παρατηρήσουμε ότι η αβεβαιότητα των τελευταίων ετών προκάλεσε τεράστιο «φόρτο» στη ναυτιλιακή βιομηχανία» επισημαίνει η κα Φράγκου.
Σύμφωνα με την CEO της Navios Group η κατάρρευση των τιμών του πετρελαίου ενήργησε ως ένας ιός που «μολύνε» γενικά τα εμπορεύματα και το επιχειρηματικό κλίμα σε παγκόσμιο επίπεδο. Ο τομέας του ξηρού χύδην προϊόντος γνώρισε έναν φαύλο κύκλο ο οποίος είχε λίγες, αν όχι καθόλου, ιστορικές ισορροπίες και αυτός ο κύκλος επέδρασε στον τομέα των εμπορευματοκιβωτίων.
Οι επενδυτές ζήτησαν καταφύγιο εκτός της ναυτιλιακής βιομηχανίας σύμφωνα με την κα Φράγκου η οποία δηλώνει αισιόδοξη.
Όποια και αν είναι η αιτία, σημειώνει υπήρξε μια θεμελιώδης αλλαγή στο επιχειρηματικό συναίσθημα.
Δεν υπάρχει πλέον ένα πολιτικό ή οικονομικό γεγονός που προκαλεί μια αντίδραση που μπορεί μέχρι και να προκαλέσει πανικό στην αγορά.
Αντ 'αυτού, ο εμπορικός κόσμος φαίνεται να απορροφά τα νέα . Και αυτό είναι βασικό για μια εποικοδομητική αγορά.
Το 2018 είναι ένα έτος ευκαιρίας. Έχουμε επιβιώσει από μια δύσκολη περίοδο επισημαίνει.
Το 2018 θα πρέπει να είμαστε σε θέση να «μεγαλώσουμε» με σύνεση.
Όπως συμβαίνει κατά τη λήψη αποφάσεων, θα πρέπει να ανησυχούμε για αυτό που δεν γνωρίζουμε και τι μπορεί να αναπτυχθεί. Αλλά δεν πρέπει πλέον να φοβόμαστε μια αγορά που είναι μόνο μια «συγκίνηση» μακριά από την πλήρη κατάρρευση.
Ελπίζω ότι η "πρόβλεψη" μου να είναι ακριβής και το προσεχές έτος θα είναι επικοδομοιτικό κατέληξε η κα Φράγκου.
Πέτρος Παππάς Διευθύνων Σύμβουλος, Star Bulk Carriers Corp.
"Αναμένω ότι το 2018 θα είναι ένα καλύτερο έτος για την αγορά ξηρού φορτίου απ΄ ότι το 2017, καθώς η αύξηση του εφοδιασμού σε καθαρό σκάφος προβλέπεται να είναι χαμηλότερη από εκείνη της καθαρής ζήτησης δήλωσε στο Capital Link Shipping ο Πέτρος Παππάς Διευθύνων Σύμβουλος, Star Bulk Carriers Corp.
Όμως σύμφωνα με τον κ. Παππά "υπάρχει ένα σημαντικό θέμα που πρέπει να έχουμε κατά νου. Οι καλύτερες αγορές σημαίνουν ότι, καθώς τα κέρδη βελτιώνονται, η οικονομική ταχύτητα των πλοίων θα αυξηθεί και ως συνέπεια θα οι θα εκτοξευθούν οι εκπομπές ωθώντας τη ναυτιλία στο προσκήνιο της κοινωνικής κριτικής.
Εμείς, οι ναυτιλιακοί, επισημαίνει ο κ. Παππάς έχουμε καθήκον να κάνουμε κάτι για αυτό και μπορούμε.
Δεδομένου ότι η κατανάλωση καυσίμου είναι κατά προσέγγιση ανάλογη προς την ταχύτητα, μια υποχρεωτική μείωση της κατά 15% θα ισοδυναμούσε με περίπου 27% μείωση των εκπομπών.
Όταν ο σημερινός στόχος είναι να μειωθούν οι εκπομπές κατά 50% έως το 2050, η επίτευξη του στόχου αυτού με ένα απλό μέτρο που θα μπορούσε να τεθεί σε ισχύ αύριο, θεωρώ ότι δεν είναι κακό.
Η παρακολούθηση μιας τέτοιας μείωσης της ταχύτητας με τα επιστημονικά μέσα που έχουμε σήμερα στην κατοχή μας είναι εφικτή και πρέπει να εφαρμοστεί το συντομότερο, ενώ παράλληλα εξετάζονται άλλα, πιο μακροπρόθεσμα μέτρα.
Θα βοηθήσει το περιβάλλον, η αδιάκοπη συμμόρφωσή μας θα δείξει στον κόσμο ότι ο ναυτικός τομέας νοιάζεται για την κοινή ευημερία και, τελικά, κανείς δεν θα πληγωθεί προχωρώντας από ένα τόσο απλό αλλά αποτελεσματικό μέτρο» ,αλλά θα έχει ακριβώς το αντίθετο αποτέλεσμα κατέληξε ο CEO της Star Bulk Carriers Corp.
www.worldenergynews.gr
Η κα Φράγκου εκτιμά ότι το 2018 θα είναι ένας έτος ευκαιριών για τον κλάδο ενώ ο κ. Παππάς δίνει ιδιαίτερη έμφαση στις μικρές αλλά ιδιαίτερα σημαντικές αλλαγές που πρέπει να προχωρήσει ο ναυτιλιακός τομέας σε σχέση με τις εκπομπές αερίων.
Αγγελική Φράγκου Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Navios
Έτος ευκαιριών χαρακτήρισε το 2018 η πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Navios Group κα Αγγελική Φράγκου.
«Κοιτάζοντας προς τα πίσω, μπορούμε να παρατηρήσουμε ότι η αβεβαιότητα των τελευταίων ετών προκάλεσε τεράστιο «φόρτο» στη ναυτιλιακή βιομηχανία» επισημαίνει η κα Φράγκου.
Σύμφωνα με την CEO της Navios Group η κατάρρευση των τιμών του πετρελαίου ενήργησε ως ένας ιός που «μολύνε» γενικά τα εμπορεύματα και το επιχειρηματικό κλίμα σε παγκόσμιο επίπεδο. Ο τομέας του ξηρού χύδην προϊόντος γνώρισε έναν φαύλο κύκλο ο οποίος είχε λίγες, αν όχι καθόλου, ιστορικές ισορροπίες και αυτός ο κύκλος επέδρασε στον τομέα των εμπορευματοκιβωτίων.
Οι επενδυτές ζήτησαν καταφύγιο εκτός της ναυτιλιακής βιομηχανίας σύμφωνα με την κα Φράγκου η οποία δηλώνει αισιόδοξη.
Όποια και αν είναι η αιτία, σημειώνει υπήρξε μια θεμελιώδης αλλαγή στο επιχειρηματικό συναίσθημα.
Δεν υπάρχει πλέον ένα πολιτικό ή οικονομικό γεγονός που προκαλεί μια αντίδραση που μπορεί μέχρι και να προκαλέσει πανικό στην αγορά.
Αντ 'αυτού, ο εμπορικός κόσμος φαίνεται να απορροφά τα νέα . Και αυτό είναι βασικό για μια εποικοδομητική αγορά.
Το 2018 είναι ένα έτος ευκαιρίας. Έχουμε επιβιώσει από μια δύσκολη περίοδο επισημαίνει.
Το 2018 θα πρέπει να είμαστε σε θέση να «μεγαλώσουμε» με σύνεση.
Όπως συμβαίνει κατά τη λήψη αποφάσεων, θα πρέπει να ανησυχούμε για αυτό που δεν γνωρίζουμε και τι μπορεί να αναπτυχθεί. Αλλά δεν πρέπει πλέον να φοβόμαστε μια αγορά που είναι μόνο μια «συγκίνηση» μακριά από την πλήρη κατάρρευση.
Ελπίζω ότι η "πρόβλεψη" μου να είναι ακριβής και το προσεχές έτος θα είναι επικοδομοιτικό κατέληξε η κα Φράγκου.
Πέτρος Παππάς Διευθύνων Σύμβουλος, Star Bulk Carriers Corp.
"Αναμένω ότι το 2018 θα είναι ένα καλύτερο έτος για την αγορά ξηρού φορτίου απ΄ ότι το 2017, καθώς η αύξηση του εφοδιασμού σε καθαρό σκάφος προβλέπεται να είναι χαμηλότερη από εκείνη της καθαρής ζήτησης δήλωσε στο Capital Link Shipping ο Πέτρος Παππάς Διευθύνων Σύμβουλος, Star Bulk Carriers Corp.
Όμως σύμφωνα με τον κ. Παππά "υπάρχει ένα σημαντικό θέμα που πρέπει να έχουμε κατά νου. Οι καλύτερες αγορές σημαίνουν ότι, καθώς τα κέρδη βελτιώνονται, η οικονομική ταχύτητα των πλοίων θα αυξηθεί και ως συνέπεια θα οι θα εκτοξευθούν οι εκπομπές ωθώντας τη ναυτιλία στο προσκήνιο της κοινωνικής κριτικής.
Εμείς, οι ναυτιλιακοί, επισημαίνει ο κ. Παππάς έχουμε καθήκον να κάνουμε κάτι για αυτό και μπορούμε.
Δεδομένου ότι η κατανάλωση καυσίμου είναι κατά προσέγγιση ανάλογη προς την ταχύτητα, μια υποχρεωτική μείωση της κατά 15% θα ισοδυναμούσε με περίπου 27% μείωση των εκπομπών.
Όταν ο σημερινός στόχος είναι να μειωθούν οι εκπομπές κατά 50% έως το 2050, η επίτευξη του στόχου αυτού με ένα απλό μέτρο που θα μπορούσε να τεθεί σε ισχύ αύριο, θεωρώ ότι δεν είναι κακό.
Η παρακολούθηση μιας τέτοιας μείωσης της ταχύτητας με τα επιστημονικά μέσα που έχουμε σήμερα στην κατοχή μας είναι εφικτή και πρέπει να εφαρμοστεί το συντομότερο, ενώ παράλληλα εξετάζονται άλλα, πιο μακροπρόθεσμα μέτρα.
Θα βοηθήσει το περιβάλλον, η αδιάκοπη συμμόρφωσή μας θα δείξει στον κόσμο ότι ο ναυτικός τομέας νοιάζεται για την κοινή ευημερία και, τελικά, κανείς δεν θα πληγωθεί προχωρώντας από ένα τόσο απλό αλλά αποτελεσματικό μέτρο» ,αλλά θα έχει ακριβώς το αντίθετο αποτέλεσμα κατέληξε ο CEO της Star Bulk Carriers Corp.
www.worldenergynews.gr