Οι αναλυτές της Capital Link στην έκθεσή τους καταγράφουν τις κινήσεις στις ναυτιλιακές γραμμές, για την εβδομάδα που ολοκληρώθηκε στις 25 Νοεμβρίου
Μικτά είναι τα μηνύματα για το παγκόσμιο εμπόριο, τα οποία απορρέουν από τη ναυτιλιακή αγορά και ειδικότερα από τους δείκτες που καταγράφουν τις γραμμές μεταφοράς ξηρού φορτίου (dry bulks).
Οι αναλυτές της Capital Link στην έκθεσή τους καταγράφουν τις κινήσεις στις ναυτιλιακές γραμμές, για την εβδομάδα που ολοκληρώθηκε στις 25 Νοεμβρίου, με τις κατηγορίες Supramax και Handysize να καταγράφουν ισχυρές αποδόσεις.
Ειδικότερα στην κατηγορία Capesize, σημειώθηκε πτώση στα ναύλα.
Όπως σχολιάζουν οι αναλυτές, οι ναυλωτές έχουν αρχίσει να συγκρατούν τις απαιτήσεις τους σε μια προσπάθεια να παγώσουν τυχόν περαιτέρω αυξήσεις.
Η μεγαλύτερη πτώση καταγράφηκε στη διακίνηση φορτίων στον Ατλαντικό, ενώ στον Ειρηνικό η πτώση ήταν μικρότερα αν και επιμένουν οι πιέσεις.
Στην κατηγορία Panamax, με τις λίστες χωρητικότητας να παραμένουν περιορισμένες, οι
ιδιοκτήτες είναι σε θέση να διατηρήσουν την πίεση στην αγορά και ως εκ τούτου και τα ναύλα σε υψηλά επίπεδα.
Στην κατηγορία Supramax, η εβδομάδα έκλεισε με θετικό πρόσημο, καθώς τα ναύλα να καταγράφουν βελτίωση, κυρίως στον Ατλαντικό, καθώς η ζήτηση παραμένει ισχυρή.
Τέλος στην κατηγορία Handysize, η εβδομάδα ήταν ισχυρή, ιδίως όσον αφορά της γραμμές του Β. Ατλαντικού.
Από κοντά κινήθηκε και η κίνηση στον Νότιο Ατλαντικό, ενώ στον Ειρηνικό δεν υπήρξε ανανέωση του ενδιαφέροντος, ωστόσο τα ναύλα διατηρήθηκαν σε υψηλά επίπεδα.
Σημειώνεται ότι ο δείκτης Baltic Dry, λαμβάνει υπόψη 23 ναυτιλιακές γραμμές καλύπτει τα πλοία Handysize, Supramax, Panamax και Capesize που μεταφέρουν μια ποικιλία προϊόντων, όπως άνθρακα,σιδηρομεταλλεύματα και σιτηρά .
Υπενθυμίζεται ότι το υψηλότερο σημείο όλων των εποχών που βρέθηκε ποτέ ο BDI ήταν στις 20 Μαΐου 2008 στις 11.793 μονάδες.
www.worldenergynews.gr
Οι αναλυτές της Capital Link στην έκθεσή τους καταγράφουν τις κινήσεις στις ναυτιλιακές γραμμές, για την εβδομάδα που ολοκληρώθηκε στις 25 Νοεμβρίου, με τις κατηγορίες Supramax και Handysize να καταγράφουν ισχυρές αποδόσεις.
Ειδικότερα στην κατηγορία Capesize, σημειώθηκε πτώση στα ναύλα.
Όπως σχολιάζουν οι αναλυτές, οι ναυλωτές έχουν αρχίσει να συγκρατούν τις απαιτήσεις τους σε μια προσπάθεια να παγώσουν τυχόν περαιτέρω αυξήσεις.
Η μεγαλύτερη πτώση καταγράφηκε στη διακίνηση φορτίων στον Ατλαντικό, ενώ στον Ειρηνικό η πτώση ήταν μικρότερα αν και επιμένουν οι πιέσεις.
Στην κατηγορία Panamax, με τις λίστες χωρητικότητας να παραμένουν περιορισμένες, οι
ιδιοκτήτες είναι σε θέση να διατηρήσουν την πίεση στην αγορά και ως εκ τούτου και τα ναύλα σε υψηλά επίπεδα.
Στην κατηγορία Supramax, η εβδομάδα έκλεισε με θετικό πρόσημο, καθώς τα ναύλα να καταγράφουν βελτίωση, κυρίως στον Ατλαντικό, καθώς η ζήτηση παραμένει ισχυρή.
Τέλος στην κατηγορία Handysize, η εβδομάδα ήταν ισχυρή, ιδίως όσον αφορά της γραμμές του Β. Ατλαντικού.
Από κοντά κινήθηκε και η κίνηση στον Νότιο Ατλαντικό, ενώ στον Ειρηνικό δεν υπήρξε ανανέωση του ενδιαφέροντος, ωστόσο τα ναύλα διατηρήθηκαν σε υψηλά επίπεδα.
Σημειώνεται ότι ο δείκτης Baltic Dry, λαμβάνει υπόψη 23 ναυτιλιακές γραμμές καλύπτει τα πλοία Handysize, Supramax, Panamax και Capesize που μεταφέρουν μια ποικιλία προϊόντων, όπως άνθρακα,σιδηρομεταλλεύματα και σιτηρά .
Υπενθυμίζεται ότι το υψηλότερο σημείο όλων των εποχών που βρέθηκε ποτέ ο BDI ήταν στις 20 Μαΐου 2008 στις 11.793 μονάδες.
www.worldenergynews.gr