Η COSCO φόρτωσε, το τρίτο τρίμηνο, 5,49 εκατομμυρία TEU, ποσοστό 23% υψηλότερο από την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, ξεπερνώντας τα 5,26 εκατομμύρια TEU της Maersk
Η κινεζική COSCO Shipping κατέκτησε την πρώτη θέση στον αριθμό εμπορευματοκιβωτίων το τρίτο τρίμηνο, ξεπερνώντας τη Δανέζικη Maersk Line για πρώτη φορά, σύμφωνα με τα στοιχεία από τη συμβουλευτική εταιρεία ναυτιλίας Alphaliner.
Η κυβέρνηση της Κίνας ασκεί πιέσεις για να ενισχύσει το προφίλ της χώρας στην παγκόσμια ναυτιλία και πέρυσι συγχώνευσε δύο κρατικές επιχειρήσεις για να σχηματίσουν COSCO Shipping, με σκοπό να αμφισβητήσει την κυριαρχία των κορυφαίων παικτών Maersk Line και της MSC της Ελβετίας.
Η COSCO φόρτωσε, το τρίτο τρίμηνο, 5,49 εκατομμυρία TEU, ποσοστό 23% υψηλότερο από την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, ξεπερνώντας τα 5,26 εκατομμύρια TEU της Maersk, σύμφωνα με τα στοιχεία της Alphaliner, τα οποία δημοσιεύθηκαν αυτή την εβδομάδα.
Δεν ήταν όμως σαφές το μέρος της δραστηριότητα της COSCO που αφορούσε το ενδο-κινεζικό εμπόριο.
Η μείωση του αριθμού των εμπορευματοκιβωτίων που χειρίστηκε η Maersk στο τρίμηνο ήταν μειωμένη κατά 2,4% την ίδια περίοδο πέρυσι και οφειλόταν εν μέρει σε μια δαπανηρή κυβερνοεπίθεση που έπληξε τις ναυτιλιακές και λιμενικές επιχειρήσεις τον Ιούλιο και τον Αύγουστο.
www.worldenergynews.gr
Η κυβέρνηση της Κίνας ασκεί πιέσεις για να ενισχύσει το προφίλ της χώρας στην παγκόσμια ναυτιλία και πέρυσι συγχώνευσε δύο κρατικές επιχειρήσεις για να σχηματίσουν COSCO Shipping, με σκοπό να αμφισβητήσει την κυριαρχία των κορυφαίων παικτών Maersk Line και της MSC της Ελβετίας.
Η COSCO φόρτωσε, το τρίτο τρίμηνο, 5,49 εκατομμυρία TEU, ποσοστό 23% υψηλότερο από την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, ξεπερνώντας τα 5,26 εκατομμύρια TEU της Maersk, σύμφωνα με τα στοιχεία της Alphaliner, τα οποία δημοσιεύθηκαν αυτή την εβδομάδα.
Δεν ήταν όμως σαφές το μέρος της δραστηριότητα της COSCO που αφορούσε το ενδο-κινεζικό εμπόριο.
Η μείωση του αριθμού των εμπορευματοκιβωτίων που χειρίστηκε η Maersk στο τρίμηνο ήταν μειωμένη κατά 2,4% την ίδια περίοδο πέρυσι και οφειλόταν εν μέρει σε μια δαπανηρή κυβερνοεπίθεση που έπληξε τις ναυτιλιακές και λιμενικές επιχειρήσεις τον Ιούλιο και τον Αύγουστο.
www.worldenergynews.gr