Οι traders έχουν κάνει κράτηση αυτή την εβδομάδα σε περίπου 40 δεξαμενόπλοια - ισοδύναμο περίπου 1,5 εκατομμυρίων τόνων βενζίνης - από την Ευρώπη για να μεταφέρουν βενζίνη στην διατλαντική διαδρομή, συμπεριλαμβανομένων των προορισμών όπως η Νέα Υόρκη, το Μεξικό και η Βραζιλία σύμφωνα με στοιχεία ναυλώσεων
Οι εξαγωγές βενζίνης από την Ευρώπη προς τον Ατλαντικό αναμένεται να επιταχυνθούν τις επόμενες ημέρες, καθώς οι traders προσπαθούν να καλύψουν τα κενά της προσφοράς μετά τις καταστροφές που προκάλεσε ο τυφώνας Harvey στις αμερικανικές ακτές του Κόλπου.
Πολλές από τις αποστολές αναμένεται να καταλήξουν στη Λατινική Αμερική, η οποία εξαρτάται όλο και περισσότερο από τις παραδόσεις βενζίνης και ντίζελ από τις ακτές του Κόλπου των ΗΠΑ τα τελευταία χρόνια, λόγω της ταχύτατης αύξησης της ζήτησης στις αναδυόμενες οικονομίες όπως το Μεξικό και η Βραζιλία.
Σχεδόν το ¼ της παραγωγής καυσίμων των ΗΠΑ χτυπήθηκε από τη στιγμή που ο Harvey έφτασε στην ξηρά στο Τέξας, περιοχή στην οποία βρίσκονται αρκετά μεγάλα διυλιστήρια.
Η διακοπή της λειτουργίας των διυλιστηρίων που θα μπορούσαν να διαρκέσουν εβδομάδες οδήγησε σε απότομη αύξηση των τιμών συμβολαίων μελλοντικής εκπλήρωσης βενζίνης και ντίζελ στις Ηνωμένες Πολιτείες και την Ευρώπη, δημιουργώντας αρκετές ευκαιρίες στην αγορά.
Οι traders έχουν κάνει κράτηση αυτή την εβδομάδα σε περίπου 40 δεξαμενόπλοια - ισοδύναμο περίπου 1,5 εκατομμυρίων τόνων βενζίνης - από την Ευρώπη για να μεταφέρουν βενζίνη στην διατλαντική διαδρομή, συμπεριλαμβανομένων των προορισμών όπως η Νέα Υόρκη, το Μεξικό και η Βραζιλία σύμφωνα με στοιχεία ναυλώσεων.
Αυτό συγκρίνεται με έναν μέσο όρο περίπου 500.000 τόνων βενζίνης που εξάγεται κάθε εβδομάδα από την Ευρώπη στις Ηνωμένες Πολιτείες και τη Λατινική Αμερική.
Τουλάχιστον πέντε φορτία έχουν κλείσει από τις Valero, BP (BP), Mercuria και Petrobras από την Ευρώπη με προορισμό τη Βραζιλία, το Περού και το Μεξικό.
Τα ναύλα μεταξύ Ευρώπης και Ηνωμένων Πολιτειών για ένα πετρελαιοφόρο διυλισμένου προϊόντος 37.000 τόνων διπλασιάστηκαν την περασμένη εβδομάδα σε περίπου 16.000 δολάρια την ημέρα, σύμφωνα με ναυτιλιακούς μεσίτες.
Το υψηλό κόστος μεταφοράς και η αβεβαιότητα σχετικά με τον αντίκτυπο του Harvey στις εμπορικές ροές οδηγεί τους traders να διστάζουν να «κλειδώσουν» στα φορτία, ανέφεραν αρκετοί έμποροι.
Οι traders στην Ασία έχουν επίσης αγοράζουν πετρελαϊκά προϊόντα για να στείλουν στις Ηνωμένες Πολιτείες και τη Λατινική Αμερική.
Η περιοχή του Κόλπου των ΗΠΑ έχει γίνει τα τελευταία χρόνια σημαντικός προμηθευτής καυσίμων όπως η βενζίνη και το ντίζελ σε υπερπόντιες αγορές μεταξύ των οποίων η Βραζιλία, το Μεξικό και η Ευρώπη.
www.worldenergynews.gr
Πολλές από τις αποστολές αναμένεται να καταλήξουν στη Λατινική Αμερική, η οποία εξαρτάται όλο και περισσότερο από τις παραδόσεις βενζίνης και ντίζελ από τις ακτές του Κόλπου των ΗΠΑ τα τελευταία χρόνια, λόγω της ταχύτατης αύξησης της ζήτησης στις αναδυόμενες οικονομίες όπως το Μεξικό και η Βραζιλία.
Σχεδόν το ¼ της παραγωγής καυσίμων των ΗΠΑ χτυπήθηκε από τη στιγμή που ο Harvey έφτασε στην ξηρά στο Τέξας, περιοχή στην οποία βρίσκονται αρκετά μεγάλα διυλιστήρια.
Η διακοπή της λειτουργίας των διυλιστηρίων που θα μπορούσαν να διαρκέσουν εβδομάδες οδήγησε σε απότομη αύξηση των τιμών συμβολαίων μελλοντικής εκπλήρωσης βενζίνης και ντίζελ στις Ηνωμένες Πολιτείες και την Ευρώπη, δημιουργώντας αρκετές ευκαιρίες στην αγορά.
Οι traders έχουν κάνει κράτηση αυτή την εβδομάδα σε περίπου 40 δεξαμενόπλοια - ισοδύναμο περίπου 1,5 εκατομμυρίων τόνων βενζίνης - από την Ευρώπη για να μεταφέρουν βενζίνη στην διατλαντική διαδρομή, συμπεριλαμβανομένων των προορισμών όπως η Νέα Υόρκη, το Μεξικό και η Βραζιλία σύμφωνα με στοιχεία ναυλώσεων.
Αυτό συγκρίνεται με έναν μέσο όρο περίπου 500.000 τόνων βενζίνης που εξάγεται κάθε εβδομάδα από την Ευρώπη στις Ηνωμένες Πολιτείες και τη Λατινική Αμερική.
Τουλάχιστον πέντε φορτία έχουν κλείσει από τις Valero, BP (BP), Mercuria και Petrobras από την Ευρώπη με προορισμό τη Βραζιλία, το Περού και το Μεξικό.
Τα ναύλα μεταξύ Ευρώπης και Ηνωμένων Πολιτειών για ένα πετρελαιοφόρο διυλισμένου προϊόντος 37.000 τόνων διπλασιάστηκαν την περασμένη εβδομάδα σε περίπου 16.000 δολάρια την ημέρα, σύμφωνα με ναυτιλιακούς μεσίτες.
Το υψηλό κόστος μεταφοράς και η αβεβαιότητα σχετικά με τον αντίκτυπο του Harvey στις εμπορικές ροές οδηγεί τους traders να διστάζουν να «κλειδώσουν» στα φορτία, ανέφεραν αρκετοί έμποροι.
Οι traders στην Ασία έχουν επίσης αγοράζουν πετρελαϊκά προϊόντα για να στείλουν στις Ηνωμένες Πολιτείες και τη Λατινική Αμερική.
Η περιοχή του Κόλπου των ΗΠΑ έχει γίνει τα τελευταία χρόνια σημαντικός προμηθευτής καυσίμων όπως η βενζίνη και το ντίζελ σε υπερπόντιες αγορές μεταξύ των οποίων η Βραζιλία, το Μεξικό και η Ευρώπη.
www.worldenergynews.gr