Η χρηματοδότηση των λειτουργικών εξόδων μιας τακτικής γραμμής, λόγω του γεγονότος ότι δεν είναι οικονομικά βιώσιμη, παραμένει μη επιλέξιμη δραστηριότητα από την ΕΕ.
Η έλλειψη ενδιαφέροντος από ναυτιλιακές εταιρείες σε Ελλάδα και Κύπρο για την επαναλειτουργία της τακτικής επιβατικής γραμμής μεταξύ των δύο χωρών, καθώς κρίνεται ασύμφορη, οδηγεί σε ναυάγιο την σχετική πρωτοβουλία του υπουργού Μεταφορών της μεγαλονήσου Μάριου Δημητριάδη, σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας «Φιλελεύθερος».
Όπως αναφέρει το δημοσίευμα, μετά απ’ αυτήν την εξέλιξη το υπουργείο Μεταφορών της Κύπρου έστρεψε την προσοχή του στα ευρωπαϊκά κονδύλια και εξετάζει όλα τα χρηματοδοτικά προγράμματα που προσφέρονται από την ΕΕ, με την ελπίδα ενδεχόμενης επιδότησης.
Ωστόσο, μέχρι στιγμής, όπως πληροφόρησε τη Βουλή ο κ. Δημητριάδης, δεν έχει σημειωθεί οποιαδήποτε πρόοδος.
Παράλληλα επεσήμανε, ότι η χρηματοδότηση των λειτουργικών εξόδων μιας τακτικής γραμμής, λόγω του γεγονότος ότι δεν είναι οικονομικά βιώσιμη, παραμένει μη επιλέξιμη δραστηριότητα από την ΕΕ.
www.worldenergynews.gr
Όπως αναφέρει το δημοσίευμα, μετά απ’ αυτήν την εξέλιξη το υπουργείο Μεταφορών της Κύπρου έστρεψε την προσοχή του στα ευρωπαϊκά κονδύλια και εξετάζει όλα τα χρηματοδοτικά προγράμματα που προσφέρονται από την ΕΕ, με την ελπίδα ενδεχόμενης επιδότησης.
Ωστόσο, μέχρι στιγμής, όπως πληροφόρησε τη Βουλή ο κ. Δημητριάδης, δεν έχει σημειωθεί οποιαδήποτε πρόοδος.
Παράλληλα επεσήμανε, ότι η χρηματοδότηση των λειτουργικών εξόδων μιας τακτικής γραμμής, λόγω του γεγονότος ότι δεν είναι οικονομικά βιώσιμη, παραμένει μη επιλέξιμη δραστηριότητα από την ΕΕ.
www.worldenergynews.gr