Το υπό ελληνική σημαία «Γλυκοφιλούσα V», είναι αμφίπλωρο οχηματαγωγό ανοικτού τύπου, μήκους 107 μέτρων και ολικής χωρητικότητας 1.304,87 ΚΟΧ.
Με την εποπτεία του Ελληνικού Νηογνώμονα ολοκληρώθηκε η ναυπήγηση του Ε/Γ-Ο/Γ ανοιχτού τύπου πλοίου «Γλυκοφιλούσα V», που κατασκευάστηκε από το ναυπηγείο του Ομίλου Θεοδωρόπουλου στα Αμπελάκια Σαλαμίνας και εγκαινιάσθηκε από τον υπουργό Ναυτιλίας Παναγιώτη Κουρουμπλή στο Πέραμα.
Το υπό ελληνική σημαία «Γλυκοφιλούσα V», είναι αμφίπλωρο οχηματαγωγό ανοικτού τύπου, μήκους 107 μέτρων και ολικής χωρητικότητας 1.304,87 ΚΟΧ.
Έχει δυνατότητα μεταφοράς 1.000 επιβατών και 184 αυτοκινήτων ή 26 φορτηγών μήκους 12 μέτρων επί του κύριου καταστρώματος και δυνατότητα μεταφοράς 38 οχημάτων κάτωθεν του κυρίου καταστρώματος.
Ο Ελληνικός Νηογνώμονας χορήγησε τα πιστοποιητικά αξιοπλοΐας του πλοίου μετά την επιτυχή ολοκλήρωση από την ομάδα των ναυπηγών μηχανικών του, της θεώρησης και έγκρισης των σχεδίων και μελετών, σύμφωνα με τους ισχύοντες κανόνες και κανονισμούς.
Η παρακολούθηση της κατασκευής και εγκατάστασης του προβλεπόμενου εξοπλισμού, πραγματοποιήθηκε από την ομάδα των επιθεωρητών του.
Επιπλέον, παρακολούθησε και πιστοποίησε τις θαλάσσιες δοκιμές μηχανών, μηχανημάτων, εξοπλισμού και συστημάτων ασφαλείας με τους ισχύοντες κανονισμούς και νομοθεσία.
Ο ιδιοκτήτης απαίτησε επίσης πιστοποίηση για ναυσιπλοΐα σε ελαφρύ πάγο.
www.worldenergynews.gr
Το υπό ελληνική σημαία «Γλυκοφιλούσα V», είναι αμφίπλωρο οχηματαγωγό ανοικτού τύπου, μήκους 107 μέτρων και ολικής χωρητικότητας 1.304,87 ΚΟΧ.
Έχει δυνατότητα μεταφοράς 1.000 επιβατών και 184 αυτοκινήτων ή 26 φορτηγών μήκους 12 μέτρων επί του κύριου καταστρώματος και δυνατότητα μεταφοράς 38 οχημάτων κάτωθεν του κυρίου καταστρώματος.
Ο Ελληνικός Νηογνώμονας χορήγησε τα πιστοποιητικά αξιοπλοΐας του πλοίου μετά την επιτυχή ολοκλήρωση από την ομάδα των ναυπηγών μηχανικών του, της θεώρησης και έγκρισης των σχεδίων και μελετών, σύμφωνα με τους ισχύοντες κανόνες και κανονισμούς.
Η παρακολούθηση της κατασκευής και εγκατάστασης του προβλεπόμενου εξοπλισμού, πραγματοποιήθηκε από την ομάδα των επιθεωρητών του.
Επιπλέον, παρακολούθησε και πιστοποίησε τις θαλάσσιες δοκιμές μηχανών, μηχανημάτων, εξοπλισμού και συστημάτων ασφαλείας με τους ισχύοντες κανονισμούς και νομοθεσία.
Ο ιδιοκτήτης απαίτησε επίσης πιστοποίηση για ναυσιπλοΐα σε ελαφρύ πάγο.
www.worldenergynews.gr