Ναυτιλία

Συνεργασία HD Hyundai, Capital Gas και Lloyd’s Register για πλοίο μεταφοράς LCO2 χωρητικότητας 40.000 κ.μ.

Συνεργασία HD Hyundai, Capital Gas και Lloyd’s Register για πλοίο μεταφοράς LCO2 χωρητικότητας 40.000 κ.μ.

Πρόκειται για άλλο ένα ορόσημο στα πλαίσια της ευρύτερης συνεργασίας για την ενίσχυση της αλυσίδας γύρω από την αποθήκευση άνθρακα

Η Capital Gas Ship Management και η HD HHI έλαβαν από τον Lloyd’s Register (LR) έγκριση επί της αρχής για τον σχεδιασμό πλοίου μεταφοράς υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα (LCO2) χωρητικότητας 40.000 κ.μ., στα πλαίσια κοινού προγράμματος ανάπτυξης (JDP).

Το πλοίο σχεδιάστηκε ώστε να υποστηρίξει την αναπτυσσόμενη αλυσίδα αξίας, γύρω από τη μεταφορά και αποθήκευση διοξειδίου του άνθρακα, λαμβάνοντας υπόψη συνεχώς εξελισσόμενες λύσεις Δέσμευσης και Αποθήκευσης Άνθρακα (CCS) που συμβάλλουν στην ενεργειακή μετάβαση του κλάδου, προς επίτευξη των στόχων που έχει θέσει η Συμφωνία του Παρισιού για μηδενικούς ρύπους μέχρι το 2050.

Βαγγέλης Μαρινάκης: Θετικές οι προοπτικές για την ναυτιλία – Επενδύουμε στο καλό σενάριο

H καταλληλόλητα και βιωσιμότητα του σχεδιασμού ενός πλοίου μεταφοράς LCO2 μελετώντας το επιχειρησιακό του προφίλ εξετάστηκε και αξιολόγηθηκε και πιστοποιηθηκε σύμφωνα με τη διαδικασία Risk Based Certification (RBC-1).

Το έργο βασίζεται στη στενή συνεργασία μεταξύ των εταίρων, για την κατασκευή τεσσάρων πλοίων μεταφοράς LCO2 χαμηλής πίεσης χωρητικότητας 22.000 μ3 , τα οποία θα φέρουν δεξαμενές τύπου C και ένα υψηλού επιπέδου σύστημα διαχείρισης φορτίου, κατάλληλου για CO2, ΝΗ3 και LPG.

O Πάνος Μήτρου, Global Gas Segment Director, του Lloyd’s Register τόνισε: «Η δέσμευση και αποθήκευση άνθρακα προσφέρει μεγάλες δυνατότητες και προοπτικές, ειδικά για κλάδους της βιομηχανίας όπου η ενεργειακή μετάβαση είναι δύσκολη. Σε αυτές τις περιπτώσεις, η μεταφορά άνθρακα σε κλίμακα μπορεί να αποτελέσει το ουσιαστικό μέσο για τη συμμόρφωση με τις απαιτήσεις της Συμφωνίας του Παρισιού. Ο LR ενεργώντας ως έμπιστος σύμβουλος στο έργο αυτό, επιβεβαιώνει τη δέσμευση του HD HHI και της Capital να αναπτύσσει υποδομές που θα ανταποκρίνονται στις τρέχουσες προκλήσεις για την ανάπτυξη της εφοδιαστικής αλυσίδας άνθρακα και τη μείωση εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου».

Ο Seung-Ho Jeon, Senior Executive Vice President και Chief Technical Officer της HD Hyundai Heavy Industries, συμπλήρωσε: «Λόγω των ενισχυμένων διεθνών περιβαλλοντικών κανονισμών, διαπιστώνουμε μια αυξημένη ζήτηση για φιλικά προς το περιβάλλον πλοία, τα οποία να λειτουργούν με μέγιστη ενεργειακή απόδοση. Πιο συγκεκριμένα, βλέπουμε ολοένα και περισσότερες ευκαιρίες στην αγορά της μεταφοράς διοξειδίου του άνθρακα, καθώς αναμένεται να μεταφερθεί περισσότερο διοξείδιο του άνθρακα λόγω της εμπορίας των εκπομπών του και των αυξανόμενων εφαρμογών δέσμευσης και αποθήκευσης. Στα πλαίσια αυτής της συνεργασίας, η HD HHI επαλήθευσε με επιτυχία την απόδοση ενός μεγάλου πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα σε χαμηλή πίεση, και θεωρεί ότι πρόκειται για μια καλή ευκαιρία να προχωρήσουμε ένα βήμα παραπέρα προς την απανθρακοποίηση».

Η Αλεξάνδρα Ξύστρα, Technical Director της Capital Gas Ship Management, μοιράστηκε τις σκέψεις της για τις καινοτόμες στρατηγικές της εταιρείας: «Ως οι πρώτοι που διαχειριζόμαστε παραγγελίες για αυτούς τους τύπους πλοίων δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε αυτή την καινοτόμο πορεία. Διερευνούμε ενεργά τις δυνατότητες των συγκεκριμένων τεχνολογιών να υποστηρίξουν μεγαλύτερα πλοία σε συνεργασία με τους εταίρους μας. Αναμένουμε ότι η θα υπάρξει ανάγκη και αυξημένη ζήτηση για πλοία μεταφοράς υγροποιημένου CO2 αυτού του μεγέθους στο άμεσο μέλλον».

 

Πηγή: ot.gr

www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης