Ναυτιλία

Η Γερμανική τράπεζα Nordbank θα εκμισθώσει 9 πλοία της Hanjin στην MSC και την Maersk

Η Γερμανική τράπεζα Nordbank θα εκμισθώσει 9 πλοία της Hanjin στην MSC και την Maersk
Καθένα από τα εννέα πλοία της Hanjin κοστολογούνται σήμερα σε περίπου 90 εκατομμύρια δολάρια.
Η Γερμανική τράπεζα HSH Nordbank ανακοίνωσε, ότι θα προχωρήσει σε μακροχρόνια εκμίσθωση έξι εμπορευματικών πλοίων της χρεοκοπημένης νοτιοκορεατικής ναυτιλιακής εταιρείας Hanjin Shipping Co. στην Maersk Line, ενώ άλλα τρία φέρεται ότι θα ναυλωθούν από την Mediterranean Shipping Co. (MSC).
Η θυγατρική του ναυτιλιακού κολοσσού της Δανίας Α.Ρ. Moeller-Maersk A/S θα ναυλώσει τα έξι πλοία, χωρητικότητας 13.100 containers το καθένα, τα οποία είχαν αγοραστεί από την Hanjin Shipping Co. με χρηματοδότηση από τη γερμανική τράπεζα και τα οποία κατασχέθηκαν μετά την χρεοκοπία της νοτιοκορεατικής εταιρείας.
Στελέχη της ένωσης τραπεζών της οποίας ήταν μέλος η HSH Nordbank, όταν χρηματοδοτήθηκε η Hanjin για την αγορά των συνολικά 9 πλοίων, ανέφεραν ότι τα υπόλοιπα τρία πλοία θα ναυλωθούν από την MSC, ενώ διευκρίνισαν ότι η παράδοση των πλοίων στις δύο εταιρείες θα ξεκινήσει τον Δεκέμβριο του 2016.
Όπως δήλωσε ο γενικός διευθυντής Διαχείρισης Κινδύνων της Γερμανικής τράπεζας που εδρεύει στο Αμβούργο Ulrik Lackschewitz «η ναύλωση των
πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων από την Maersk Line σημαίνει, ότι σε μια δύσκολη περίοδο τα πλοία αυτά έχουν μια μακροπρόθεσμη προοπτική μετά την πτώχευση της Hanjin».
Καθένα από τα εννέα πλοία της Hanjin κοστολογούνται σήμερα σε περίπου 90 εκατομμύρια δολάρια.
Πρόκειται για τα καλύτερα πλοία του στόλου της Hanjin και η απώλεια τους δείχνει, ότι η νοτιοκορεάτικη εταιρεία ακόμη κι αν αποφύγει την πλήρη κατάρρευση, δεν θα επιστρέψει στην προηγούμενη κατάστασή της ως παγκόσμιος μεταφορέας.
Η Wall Street Journal ανέφερε νωρίτερα αυτό το μήνα, ότι η Hanjin σχεδίαζε να πουλήσει στις Maersk και MSC τουλάχιστον πέντε από τα μεγαλύτερα πλοία της, προκειμένου να αντλήσει κεφάλαια για να παραδώσει κάποια φορτία, να αποπληρώσει πιστωτές της και να προσπαθήσει εκ νέου να αναδυθεί ως ένας περιφερειακός φορέας στην Ασία.
Πριν από την κατάθεση της αίτησης πτώχευσης της τον Αύγουστο, η Hanjin ήταν η 7η μεγαλύτερη ναυτιλιακή επιχείρηση μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο από πλευράς χωρητικότητας.
Στο πλαίσιο του σχεδίου αναδιάρθρωσής της, η Hanjin πρόκειται να κατακερματιστεί.
Αν το δικαστήριο της Σεούλ αποδεχθεί το σχέδιο αναδιάρθρωσης, η Hanjin σχεδιάζει να αναδυθεί ως μια μικρή επιχείρηση στις ασιατικές αγορές.
Αν δεν γίνει δεκτό το σχέδιο, η εταιρεία θα τεθεί υπό εκκαθάριση.
Η απόφαση αναμένεται τον Δεκέμβριο.

www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης