Σύμφωνα με στοιχεία της VesselsValue το δεξαμενόπλοιο έχει αγοραία αξία περίπου 20,2 εκατ. δολάρια ΗΠΑ στην αγορά μεταχειρισμένων πλοίων της κλάσης του.
Ένα Suezmax 151.800 dwt της Teekay LNG Partners αγοράζει η Eurotankers του Ηλία Γκότση.
Νωρίτερα το 2016, η Centrofin, ναυλωτής των πλοίων κλάσης Suezmax «Bermuda Spirit» και «Hamilton Spirit» της Teekay, εξάσκησε το δικαίωμα προαίρεσής της (option) για την εξαγορά αμφοτέρων των πλοίων
Στην ελληνική ναυτιλιακή εταιρεία Eurotankers του Ηλία Γκότση συμφώνησε να πωλήσει ένα δεξαμενόπλοιο κλάσης Suezmax χωρητικότητας εκτοπίσματος 151.800 dwt (τόννων νεκρού βάρους) η ιδιοκτήτρια και διαχειρίστρια πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) Teekay LNG Partners.
Το πλοίο που πωλήθηκε είναι το «Asian Spirit» μήκους 269 μέτρων, το οποίο ναυπηγήθηκε το 2004 από τα νοτιο-κορεατικά ναυπηγεία Hyundai Heavy Industries.
Αν και δεν έγινε γνωστό το τίμημα της πώλησης, σύμφωνα με στοιχεία της VesselsValue το δεξαμενόπλοιο έχει αγοραία αξία περίπου 20,2 εκατ. δολάρια ΗΠΑ στην αγορά μεταχειρισμένων πλοίων της κλάσης του.
Το 13 ετών πλοίο που αγοράζει η ελληνική Eurotankers αποτελεί μέρος ενός στόλου 26 πλοίων της Teekay LNG Partners, που περιλαμβάνει έξι δεξαμενόπλοια μέσης ηλικίας 11 ετών.
Επιπλέον αυτών, η Teekay έχει παραγγείλει και ναυπηγεί 19 μεγάλα πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου, τα πρώτα από τα οποία θα αρχίσει να παραλαμβάνει από τον Ιανουάριο του 2017.
Νωρίτερα το 2016, η Centrofin, ναυλωτής των πλοίων κλάσης Suezmax «Bermuda Spirit» και «Hamilton Spirit» της Teekay, εξάσκησε το δικαίωμα προαίρεσης (option) για την εξαγορά αμφοτέρων των πλοίων που προβλεπόταν στα ναυλοσύμφωνά της, έναντι συνολικού τιμήματος 94 εκατ. δολαρίων, έσοδα που κατευθύνθηκαν στην αποπληρωμή δανείων της Teekay που σχετίζονταν με τα συγκεκριμένα Suezmax.
Επισημαίνεται, ότι η κλάση Suezmax των δεξαμενόπλοιων περιγράφει πλοία ναυπηγημένα στο μέγιστο των διαστάσεων που επιτρέπουν τα χαρακτηριστικά της διώρυγας του Σουέζ στην Αίγυπτο να πραγματοποιήθεί διέλευση δεξαμενόπλοιων έμφορτων με πετρέλαιο.
www.worldenergynews.gr
Νωρίτερα το 2016, η Centrofin, ναυλωτής των πλοίων κλάσης Suezmax «Bermuda Spirit» και «Hamilton Spirit» της Teekay, εξάσκησε το δικαίωμα προαίρεσής της (option) για την εξαγορά αμφοτέρων των πλοίων
Στην ελληνική ναυτιλιακή εταιρεία Eurotankers του Ηλία Γκότση συμφώνησε να πωλήσει ένα δεξαμενόπλοιο κλάσης Suezmax χωρητικότητας εκτοπίσματος 151.800 dwt (τόννων νεκρού βάρους) η ιδιοκτήτρια και διαχειρίστρια πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) Teekay LNG Partners.
Το πλοίο που πωλήθηκε είναι το «Asian Spirit» μήκους 269 μέτρων, το οποίο ναυπηγήθηκε το 2004 από τα νοτιο-κορεατικά ναυπηγεία Hyundai Heavy Industries.
Αν και δεν έγινε γνωστό το τίμημα της πώλησης, σύμφωνα με στοιχεία της VesselsValue το δεξαμενόπλοιο έχει αγοραία αξία περίπου 20,2 εκατ. δολάρια ΗΠΑ στην αγορά μεταχειρισμένων πλοίων της κλάσης του.
Το 13 ετών πλοίο που αγοράζει η ελληνική Eurotankers αποτελεί μέρος ενός στόλου 26 πλοίων της Teekay LNG Partners, που περιλαμβάνει έξι δεξαμενόπλοια μέσης ηλικίας 11 ετών.
Επιπλέον αυτών, η Teekay έχει παραγγείλει και ναυπηγεί 19 μεγάλα πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου, τα πρώτα από τα οποία θα αρχίσει να παραλαμβάνει από τον Ιανουάριο του 2017.
Νωρίτερα το 2016, η Centrofin, ναυλωτής των πλοίων κλάσης Suezmax «Bermuda Spirit» και «Hamilton Spirit» της Teekay, εξάσκησε το δικαίωμα προαίρεσης (option) για την εξαγορά αμφοτέρων των πλοίων που προβλεπόταν στα ναυλοσύμφωνά της, έναντι συνολικού τιμήματος 94 εκατ. δολαρίων, έσοδα που κατευθύνθηκαν στην αποπληρωμή δανείων της Teekay που σχετίζονταν με τα συγκεκριμένα Suezmax.
Επισημαίνεται, ότι η κλάση Suezmax των δεξαμενόπλοιων περιγράφει πλοία ναυπηγημένα στο μέγιστο των διαστάσεων που επιτρέπουν τα χαρακτηριστικά της διώρυγας του Σουέζ στην Αίγυπτο να πραγματοποιήθεί διέλευση δεξαμενόπλοιων έμφορτων με πετρέλαιο.
www.worldenergynews.gr