Η εταιρεία συμφερόντων της οικογενείας του εφοπλιστή Μπέρτραμ Ρίκμερς έχει συνολικά χρέη στα 1,3 δισ. δολ.
Αίτηση υπαγωγής στο πτωχευτικό δίκαιο υπέβαλε η Rickmers Holding, η τρίτη μεγαλύτερη ναυτιλιακή της Γερμανίας, μετά την άρνηση της μεγαλύτερης πιστώτριας τράπεζας να συναινέσει σε συμφωνία αναδιάρθρωσης του δανεισμού της.
Οπως σημειώνει η "Καθημερινή", με συνολικά χρέη 1,3 δισ. δολ. η εταιρεία συμφερόντων της οικογενείας του εφοπλιστή Μπέρτραμ Ρίκμερς αποτελεί εμβληματικό γερμανικό ναυτιλιακό όμιλο.
Η αίτηση υπαγωγής σε καθεστώς πτώχευσης έρχεται να καταδείξει τα προβλήματα τα οποία αντιμετωπίζει η γερμανική ναυτιλία.
Είναι χαρακτηριστικό πως η κατάρρευση της συμφωνίας αναδιάρθρωσης του δανεισμού της Rickmers οφείλεται στην αποχώρηση από το τραπέζι των διαπραγματεύσεων της HSH Nordbank.
Η διασωθείσα με κεφάλαια ύψους 16,2 δισ. του γερμανικού δημοσίου τράπεζα, δέχθηκε πέρυσι δριμύτατη κριτική για την απόφασή της να προχωρήσει στη διαγραφή δανείου αξίας 547 εκατ. της ναυτιλιακής του Norddeutsche Vermögen Holding συμφερόντων του Γερμανού εφοπλιστή, Bernd Kortüm.
Η ιδιοκτησία δηλώνει πως θα επιχειρήσει να επιτύχει νέα συμφωνία αναδιάρθρωσης με τους πιστωτές της μετά και την υποβολή αίτησης υπαγωγής στο πτωχευτικό δίκαιο. Το εκτελεστικό της συμβούλιο εξακολουθεί να διαχειρίζεται τον όμιλο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων πλην όμως μέσω αποφάσεων του αρμοδίου περιφερειακού δικαστηρίου του Αμβούργου. Προσπαθεί να επιτύχει νέα συμφωνία αναδιάρθρωσης μετά την υποβολή αίτησης για αφερεγγυότητα την περασμένη εβδομάδα. Οι επιχειρήσεις και οι ναυτιλιακές επιχειρήσεις θα συνεχιστούν, ενώ θυγατρικές όπως η Rickmers Shipmanagement στο Αμβούργο και στη Σιγκαπούρη δεν επηρεάζονται και λειτουργούν κανονικά.
Οπως σημειώνεται στο ίδιο δημοσίευμα, "η υπόθεση συνδέεται ευθέως με την κριτική που ασκείται από το Βερολίνο εναντίον της θεσμικής μεταχείρισης της ελληνόκτητης ναυτιλίας από το ελληνικό κράτος. Αιτία, σύμφωνα με διεθνείς ναυτιλιακούς και τραπεζικούς κύκλους, είναι η διάβρωση των γερμανικών μεριδίων στην παγκόσμια ναυτιλία εξαιτίας κάκιστων χειρισμών του ναυτιλιακού συμπλέγματός τους και οι μεγάλες ζημίες δεκάδων δισεκατομμυρίων που έχουν υποστεί οι γερμανικές τράπεζες αλλά και χιλιάδες ιδιώτες Γερμανοί μικροεπενδυτές και καταθέτες, που τοποθέτησαν τις αποταμιεύσεις τους προ ετών σε υβριδικά ναυτιλιακά επενδυτικά σχήματα τα οποία εξασφάλιζαν φοροαπαλλαγές".
www.worldenergynews.gr
Οπως σημειώνει η "Καθημερινή", με συνολικά χρέη 1,3 δισ. δολ. η εταιρεία συμφερόντων της οικογενείας του εφοπλιστή Μπέρτραμ Ρίκμερς αποτελεί εμβληματικό γερμανικό ναυτιλιακό όμιλο.
Η αίτηση υπαγωγής σε καθεστώς πτώχευσης έρχεται να καταδείξει τα προβλήματα τα οποία αντιμετωπίζει η γερμανική ναυτιλία.
Είναι χαρακτηριστικό πως η κατάρρευση της συμφωνίας αναδιάρθρωσης του δανεισμού της Rickmers οφείλεται στην αποχώρηση από το τραπέζι των διαπραγματεύσεων της HSH Nordbank.
Η διασωθείσα με κεφάλαια ύψους 16,2 δισ. του γερμανικού δημοσίου τράπεζα, δέχθηκε πέρυσι δριμύτατη κριτική για την απόφασή της να προχωρήσει στη διαγραφή δανείου αξίας 547 εκατ. της ναυτιλιακής του Norddeutsche Vermögen Holding συμφερόντων του Γερμανού εφοπλιστή, Bernd Kortüm.
Η ιδιοκτησία δηλώνει πως θα επιχειρήσει να επιτύχει νέα συμφωνία αναδιάρθρωσης με τους πιστωτές της μετά και την υποβολή αίτησης υπαγωγής στο πτωχευτικό δίκαιο. Το εκτελεστικό της συμβούλιο εξακολουθεί να διαχειρίζεται τον όμιλο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων πλην όμως μέσω αποφάσεων του αρμοδίου περιφερειακού δικαστηρίου του Αμβούργου. Προσπαθεί να επιτύχει νέα συμφωνία αναδιάρθρωσης μετά την υποβολή αίτησης για αφερεγγυότητα την περασμένη εβδομάδα. Οι επιχειρήσεις και οι ναυτιλιακές επιχειρήσεις θα συνεχιστούν, ενώ θυγατρικές όπως η Rickmers Shipmanagement στο Αμβούργο και στη Σιγκαπούρη δεν επηρεάζονται και λειτουργούν κανονικά.
Οπως σημειώνεται στο ίδιο δημοσίευμα, "η υπόθεση συνδέεται ευθέως με την κριτική που ασκείται από το Βερολίνο εναντίον της θεσμικής μεταχείρισης της ελληνόκτητης ναυτιλίας από το ελληνικό κράτος. Αιτία, σύμφωνα με διεθνείς ναυτιλιακούς και τραπεζικούς κύκλους, είναι η διάβρωση των γερμανικών μεριδίων στην παγκόσμια ναυτιλία εξαιτίας κάκιστων χειρισμών του ναυτιλιακού συμπλέγματός τους και οι μεγάλες ζημίες δεκάδων δισεκατομμυρίων που έχουν υποστεί οι γερμανικές τράπεζες αλλά και χιλιάδες ιδιώτες Γερμανοί μικροεπενδυτές και καταθέτες, που τοποθέτησαν τις αποταμιεύσεις τους προ ετών σε υβριδικά ναυτιλιακά επενδυτικά σχήματα τα οποία εξασφάλιζαν φοροαπαλλαγές".
www.worldenergynews.gr