Ναυτιλία

Μεγάλοι «παίκτες» της Νορβηγίας σχεδιάζουν πλοίο με καύσιμο μεθανόλης

Μεγάλοι «παίκτες» της Νορβηγίας σχεδιάζουν πλοίο με καύσιμο μεθανόλης
Το σκάφος θα διαθέτει ένα υβριδικό σύστημα μπαταρίας μαζί με γεννήτριες δύο καυσίμων που θα μπορούν να λειτουργούν είτε με μεθανόλη είτε με MGO

Ο Νορβηγός εφοπλιστής Eidesvik ένωσε τις δυνάμεις του με τον Agalas για να κατασκευάσει ένα υπερσύγχρονο πλοίο υποστήριξης κατασκευής (CSV) για την εκτέλεση υποθαλάσσιων και υπεράκτιων αιολικών επιχειρήσεων.

Εξοπλισμένο με κινητήρες μεθανόλης και υβριδικό σύστημα μπαταριών, το πλοίο θα είναι φιλικό προς το περιβάλλον.

Το πλοίο θα ανήκει στην Agalas AS, με την Eidesvik να διατηρεί το πλειοψηφικό μερίδιο 50,1%.

Επιπλέον, στην Eidesvik Agalas AS έχουν δοθεί επιλογές για 4 επιπλέον πλοία.

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του έργου

Το σκάφος θα διαθέτει ένα υβριδικό σύστημα μπαταρίας μαζί με γεννήτριες δύο καυσίμων που θα μπορούν να λειτουργούν είτε με μεθανόλη είτε με MGO.

Έχει προγραμματιστεί να κατασκευαστεί στο ναυπηγείο Sefine στην Τουρκία με παράδοση στις αρχές του 2026.

Η νέα κατασκευή θα είναι εξοπλισμένη για την εκτέλεση εργασιών επιθεώρησης, συντήρησης και επισκευής (IMR). Κατά την παράδοση θα συνάψει χρονοναύλωση 3 έως 5 ετών με την Reach Subsea.

Ο διευθύνων σύμβουλος και πρόεδρος της Eidesvik Offshore, Gitte Gard Talmo, δήλωσε: «Αυτό το νέο περιουσιακό στοιχείο ευθυγραμμίζεται τέλεια με τη στρατηγική μας, η οποία βασίζεται σε βιώσιμες λύσεις ναυτιλίας και μακροπρόθεσμες συνεργασίες με τους πελάτες μας.

Οι Eidesvik και Agalas βλέπουν το χρονοδιάγραμμα για το σκάφος εξαιρετικό, καθώς η ζήτηση για πλοία στην υποθαλάσσια αγορά πρόκειται να ξεπεράσει την προσφορά. Οι εταιρείες αναμένουν περαιτέρω σημαντική ανάπτυξη της υπεράκτιας αιολικής ενέργειας αυτή τη δεκαετία.

www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης