Ναυτιλία

Ποιος είναι ο εφοπλιστής που αυτοκτόνησε στη Βούλα

Ποιος είναι ο εφοπλιστής που αυτοκτόνησε στη Βούλα

Ερωτηματικά για τους λόγους της μοιραίας πράξης

Συγκλόνισε ο τραγικός και αναπάντεχος θάνατος του 63χρονου εφοπλιστή Ιμάντ Ζέιν στη Βούλα, ενός εκ των ιδιοκτητών της μεγάλης ναυτιλιακής εταιρείας «Naftomar», ο οποίος χρησιμοποιώντας μια καραμπίνα έβαλε τέλος στη ζωή του, πράξη που δημιούργησε ερωτήματα και απορίες.

Τίποτα δεν προμήνυε το φινάλε που επέλεξε ο Ιμάντ Ζέιν, ο εφοπλιστής που αυτοκτόνησε μέσα στο πολυτελές σπίτι του στη Βούλα, αφήνοντας μάλιστα ένα σημείωμα στη πρώην σύζυγό του, Λούλου Ζέιν, που βρισκόταν στον πάνω όροφο, ζητώντας της συγχώρεση.

Στο σημείο μετέβησαν και δύο ιατροδικαστές, οι οποίοι διενήργησαν την νεκροψία και τις επόμενες ώρες αναμένεται να γίνει η νεκροτομή. Από την έρευνα της ΕΛ.ΑΣ., δεν έχουν προκύψει ενδείξεις εγκληματικής ενέργειας.

Ο εφοπλιστής, το απόγευμα της Πέμπτης (03/11/2023) κατέβηκε σε έναν ημιυπόγειο χώρο του σπιτιού, που χρησιμοποιείται ως γυμναστήριο όπου προέβη στην αυτοχειρία.

Νωρίτερα είχε στείλει ένα τελευταίο μήνυμα με SMS προς την πρώην γυναίκα του, που διέμενε στο ίδιο σπίτι.

Σημειώνεται ότι και η Λούλου Ζέιν είναι μέτοχος της «Naftomar».


Επιχειρηματική δράση

Ο Ιμάντ Ζέιν ήταν ένας από τους πλέον επιτυχημένους επιχειρηματίες στον χώρο της ναυτιλίας.

Δραστηριοποιήθηκε μέσω της εταιρείας «Νaftomar Shipping and Τrading Co», που ανήκει στην εφοπλιστική οικογένεια Ζέιν, στον Ιμάντ Ζέιν και στα αδέλφια του.

Από την ίδρυσή της στη Βηρυτό του Λιβάνου το 1972, ως εμπορικός οίκος με επίκεντρο τη διανομή πετρελαιοειδών στην περιοχή της Μεσογείου, η «Naftomar» αναδείχθηκε σε σημαντικό παράγοντα στην αγορά του υγραερίου.

Λίγα χρόνια μετά την πρώτη της συναλλαγή το 1976, η εταιρεία άνοιξε γραφείο ναύλωσης και διαχείρισης πλοίων στον Πειραιά.

Την ίδια περίοδο ίδρυσε γραφείο στο Παρίσι με την επωνυμία «CHEMIGAZ SARL», συνεργαζόμενη με μεγάλες εταιρείες πετρελαιοειδών, ναυλομεσίτες και επεκτεινόμενη στην αγορά υγραερίου.

Από τη Βούλα μέχρι την Κίνα

Το 1991, η διεύθυνση της επιχείρησης «Naftomar» μεταφέρθηκε σε ένα μοντέρνο κτίριο στη Βούλα.

Σύμφωνα με την εταιρεία, «παρά τις πρώιμες εμπορικές δυσκολίες με ναυλωμένα πλοία, το 1977 η εμπορία υγραερίου και οι πλοιοκτήτες ενώθηκαν». Τότε αποκτήθηκε το πρώτο πλοίο με 4.000 m3 LPG/C Gaz Unity.

Αυτό ήταν το σημαντικό βήμα που άνοιξε τον δρόμο για την επέκταση της εταιρείας αποκλειστικά στη μεταφορά υγραερίου. Σταδιακά, προσέλαβε εξειδικευμένο προσωπικό και αύξησε τη χωρητικότητα του στόλου.

Από τις αρχές της δεκαετίας του 1990, η «Naftomar» έκανε περισσότερες από 4.000 συναλλαγές, μεταφέροντας πάνω από 10 εκατομμύρια τόνους αερίου.

Πρωτοστάτησε στην ανάπτυξη πολύ μεγάλων δραστηριοτήτων μεταφοράς αερίου (VLGC) στην Άπω Ανατολή.

 

Με τον έλεγχο ενός σημαντικού αριθμού αυτών των πλοίων πέτυχε να αναγνωριστεί ως ένας από τους μεγαλύτερους ανεξάρτητους φορείς εκμετάλλευσης πλοίων στην περιοχή.

Η «Naftomar» είχε επεκταθεί και στην εμπορία πετροχημικών αερίων, συμπεριλαμβανομένου του αιθυλενίου, του προπυλενίου και του αργού C4. Αυτή η κίνηση ενίσχυσε περαιτέρω τις σχέσεις της με τις εξειδικευμένες βιομηχανίες.

Ο στόλος της εταιρείας έφτασε να αριθμεί 19 πλοία μεταφοράς LPG.

Εκτός από τις πρωτοποριακές εισαγωγές στο Πακιστάν και τη Συρία, άρχισε τις εισαγωγές LPG στην Κίνα. Στα μέσα της δεκαετίας του ’90, η «Naftomar» λειτούργησε 3 πλωτές εγκαταστάσεις αποθήκευσης, κατακτώντας ένα σημαντικό μερίδιο των εισαγωγών υγραερίου στην τεράστια ασιατική χώρα.

ΠΗΓΗ: naftomar.gr

www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης