Τα πλοία, τα οποία λειτουργούν με κινητήρες διπλού καυσίμου που μπορούν να λειτουργούν τόσο με πετρέλαιο όσο και με μεθανόλη
Ο ναυτιλιακός όμιλος A.P. Moller-Maersk δήλωσε τη Δευτέρα 26/6 ότι παρήγγειλε από την κινεζική Yangzijiang Shipbuilding Group 6 μεσαίου μεγέθους πλοία εμπορευματοκιβωτίων που μπορούν να κινούνται με πράσινη μεθανόλη, σύμφωνα με το Reuters.
Τα πλοία, τα οποία λειτουργούν με κινητήρες διπλού καυσίμου που μπορούν να λειτουργούν τόσο με πετρέλαιο όσο και με μεθανόλη, μπορούν να μεταφέρουν πάνω από 9.000 εμπορευματοκιβώτια.
Η Maersk, η οποία παρήγγειλε το πρώτο της πλοίο με μεθανόλη το 2021, έχει τώρα συνολικά 25 πλοία που κινούνται με μεθανόλη κατά παραγγελία.
«Με αυτή τη διαταγή, κάνουμε ένα ακόμη βήμα στον πράσινο μετασχηματισμό του στόλου μας και προς τον στόχο μας να μηδενίσουμε το 2040», δήλωσε ο Rabab Boulos, επικεφαλής υποδομής της Maersk.
Οι παραδόσεις πλοίων θα ξεκινήσουν το 2026 για να αντικαταστήσουν τα υπάρχοντα πλοία του στόλου της Maersk.
www.worldenergynews.gr
Τα πλοία, τα οποία λειτουργούν με κινητήρες διπλού καυσίμου που μπορούν να λειτουργούν τόσο με πετρέλαιο όσο και με μεθανόλη, μπορούν να μεταφέρουν πάνω από 9.000 εμπορευματοκιβώτια.
Η Maersk, η οποία παρήγγειλε το πρώτο της πλοίο με μεθανόλη το 2021, έχει τώρα συνολικά 25 πλοία που κινούνται με μεθανόλη κατά παραγγελία.
«Με αυτή τη διαταγή, κάνουμε ένα ακόμη βήμα στον πράσινο μετασχηματισμό του στόλου μας και προς τον στόχο μας να μηδενίσουμε το 2040», δήλωσε ο Rabab Boulos, επικεφαλής υποδομής της Maersk.
Οι παραδόσεις πλοίων θα ξεκινήσουν το 2026 για να αντικαταστήσουν τα υπάρχοντα πλοία του στόλου της Maersk.
www.worldenergynews.gr