Σχετικά με τις εκπομπές των ρύπων που παράγουν τα πλοία, η INTERCARGO τονίζει πως συμμετέχει ενεργά στην οδηγία του IMO για τη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου, καθώς και για την επιβολή ανώτατου ορίου περιεκτικότητας των καυσίμων σε θείο μέχρι 0,5%
Η INTERCARGO (The International Association of Dry Cargo Shipowners),σε δελτίου Τύπου που εξέδωσε, γνωστοποιεί τα θέματα που συζητήθηκαν στην εξαμηνιαία συνάντηση της Τεχνικής και Εκτελεστικής Επιτροπής, που έλαβε χώρα στο Χονγκ Κονγκ στις 6 και 7 Μαρτίου 2017.
Τα θέματα που απασχόλησαν τα μέλη της Ένωσης ήταν η επερχόμενη εφαρμογή της συνθήκης του Ballast Water Management, η ασφαλής διαχείριση των φορτίων, οι εκπομπές ρύπων από τα πλοία, και η διαφάνεια κατά τη διαδικασία των επιθεωρήσεων στα πλοία από τις λιμενικές αρχές.
Συζητήθηκαν επίσης, τα πρότυπα κατασκευής των dry bulk carriers και του εξοπλισμού τους και η μειωμένη διαθεσιμότητα που παρατηρείται στις εγκαταστάσεις παραλαβής καταλοίπων φορτίου.
Πιο αναλυτικά, τα μέλη της Ένωσης απασχόλησε κυρίως ο τομέας της ασφαλούς μεταφοράς των χύδην ξηρών φορτίων και ιδιαίτερα τα θέματα της υγροποίησης του φορτίου καθώς και της απώλειας των ανθρώπινων ζωών και πλοίων στην θάλασσα.
Σχετικά με τις εκπομπές των ρύπων που παράγουν τα πλοία, η INTERCARGO τονίζει πως συμμετέχει ενεργά στην οδηγία του IMO για τη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου, καθώς και για την επιβολή ανώτατου ορίου περιεκτικότητας των καυσίμων σε θείο μέχρι 0,5%.
Η επόμενη συνεδρίαση της Ένωσης αναμένεται να γίνει τον Οκτώβριο του 2017 στην Αθήνα.
www.worldenergynews.gr
Τα θέματα που απασχόλησαν τα μέλη της Ένωσης ήταν η επερχόμενη εφαρμογή της συνθήκης του Ballast Water Management, η ασφαλής διαχείριση των φορτίων, οι εκπομπές ρύπων από τα πλοία, και η διαφάνεια κατά τη διαδικασία των επιθεωρήσεων στα πλοία από τις λιμενικές αρχές.
Συζητήθηκαν επίσης, τα πρότυπα κατασκευής των dry bulk carriers και του εξοπλισμού τους και η μειωμένη διαθεσιμότητα που παρατηρείται στις εγκαταστάσεις παραλαβής καταλοίπων φορτίου.
Πιο αναλυτικά, τα μέλη της Ένωσης απασχόλησε κυρίως ο τομέας της ασφαλούς μεταφοράς των χύδην ξηρών φορτίων και ιδιαίτερα τα θέματα της υγροποίησης του φορτίου καθώς και της απώλειας των ανθρώπινων ζωών και πλοίων στην θάλασσα.
Σχετικά με τις εκπομπές των ρύπων που παράγουν τα πλοία, η INTERCARGO τονίζει πως συμμετέχει ενεργά στην οδηγία του IMO για τη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου, καθώς και για την επιβολή ανώτατου ορίου περιεκτικότητας των καυσίμων σε θείο μέχρι 0,5%.
Η επόμενη συνεδρίαση της Ένωσης αναμένεται να γίνει τον Οκτώβριο του 2017 στην Αθήνα.
www.worldenergynews.gr