Η κατασκευή του αγωγού έχει «κολλήσει» μετά την προσφυγή στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο της κρατικής εταιρεία φυσικού αερίου της Πολωνίας PGNiG και της Πολωνικής κυβέρνησης.
Δεν υπάρχουν νομικά εμπόδια σε επίπεδο ΕΕ για την κατασκευή του αγωγού φυσικού αερίου Nord Stream 2, όπως αποφάνθηκε η Γερμανική ρυθμιστική αρχή ενέργειας Bundesnetzagentur, σύμφωνα με δημοσίευμα της Frankfurter Allgemeine Zeitung.
Υπενθυμίζεται, ότι η κατασκευή του αγωγού έχει «κολλήσει» μετά την προσφυγή στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο της κρατικής εταιρεία φυσικού αερίου της Πολωνίας PGNiG και της Πολωνικής κυβέρνησης.
Σύμφωνα με τον επικεφαλής της Bundesnetzagentur, Jochen Homann, οι υποθαλάσσιοι αγωγοί δεν εμπίπτουν στο κανονιστικό πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Δικαίου και ως εκ τούτου δεν υπάρχουν εμπόδια στο έργο ούτε σε επίπεδο ΕΕ, ούτε από τη Γερμανία.
Αφήνει δε αιχμές, για τα εμπόδια που τίθενται στην υλοποίηση του έργου, τονίζοντας ότι «εφαρμόζοντας άλλες απαιτήσεις για τον Nord Stream 2, θα ήταν μια προφανής διάκριση».
Ο αγωγός Nord Stream 2 έχει προγραμματιστεί να τεθεί σε λειτουργία στα τέλη του 2019.
Θα ξεκινάει από τις Ρωσικές ακτές στην Βαλτική και θα καταλήγει υποθαλάσσια στις Γερμανικές ακτές.
Κάθε ένα από τα δύο τμήματα του αγωγού θα έχει χωρητικότητα 27,5 δισ. κυβικά μέτρα.
Το συνολικό κόστος κατασκευής του εκτιμάται ότι θα ανέλθει στα 9,9 δισ. ευρώ.
www.worldenergynews.gr
Υπενθυμίζεται, ότι η κατασκευή του αγωγού έχει «κολλήσει» μετά την προσφυγή στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο της κρατικής εταιρεία φυσικού αερίου της Πολωνίας PGNiG και της Πολωνικής κυβέρνησης.
Σύμφωνα με τον επικεφαλής της Bundesnetzagentur, Jochen Homann, οι υποθαλάσσιοι αγωγοί δεν εμπίπτουν στο κανονιστικό πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Δικαίου και ως εκ τούτου δεν υπάρχουν εμπόδια στο έργο ούτε σε επίπεδο ΕΕ, ούτε από τη Γερμανία.
Αφήνει δε αιχμές, για τα εμπόδια που τίθενται στην υλοποίηση του έργου, τονίζοντας ότι «εφαρμόζοντας άλλες απαιτήσεις για τον Nord Stream 2, θα ήταν μια προφανής διάκριση».
Ο αγωγός Nord Stream 2 έχει προγραμματιστεί να τεθεί σε λειτουργία στα τέλη του 2019.
Θα ξεκινάει από τις Ρωσικές ακτές στην Βαλτική και θα καταλήγει υποθαλάσσια στις Γερμανικές ακτές.
Κάθε ένα από τα δύο τμήματα του αγωγού θα έχει χωρητικότητα 27,5 δισ. κυβικά μέτρα.
Το συνολικό κόστος κατασκευής του εκτιμάται ότι θα ανέλθει στα 9,9 δισ. ευρώ.
www.worldenergynews.gr