Τελευταία Νέα
Ναυτιλία

Συνεργασία Samsung Heavy και Bloom Energy Partner για την ανάπτυξη μηδενικών εκπομπών για πλοία

Συνεργασία Samsung Heavy και Bloom Energy Partner για την ανάπτυξη μηδενικών εκπομπών για πλοία
Θα αντικαταστήσουν όλους τους υπάρχοντες κύριους κινητήρες και κινητήρες γεννήτριας με κυψέλες στερεών οξειδίων τα επόμενα χρόνια, επενδύοντας εκατομμύρια δολάρια
Η Samsung Heavy Industries και η Bloom Energy ανακοίνωσαν συμφωνία για την ανάπτυξη καθαρότερης ενέργειας για πλοία, σχεδιάζοντας από κοινού από κοινού σκάφη με κινητήρα καυσίμου που θα μειώσει τις εκπομπές άνθρακα και θα συμβάλει στη βελτίωση της ποιότητας του αέρα.

Σύμφωνα με το gcaptain.com το σχέδιο είναι αρχικά η ανάπτυξη φιλικών προς το περιβάλλον σκαφών που μεταφέρουν υγροποιημένο φυσικό αέριο και θα είναι από τα πρώτα στον κλάδο, δήλωσε ο Haeki Jang, αντιπρόεδρος της μηχανικής πωλήσεων ναυπηγείων και γεώτρησης της Samsung Heavy Industries.
Οι εταίροι θα μπορούσαν τελικά να εργαστούν για την ανάπτυξη αυτού του τύπου ισχύος για πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και δεξαμενόπλοια.

Η Samsung Heavy και η Bloom, σε ανακοίνωση, ανέφεραν ότι θα αντικαταστήσουν όλους τους υπάρχοντες κύριους κινητήρες και κινητήρες γεννήτριας με κυψέλες στερεών οξειδίων τα επόμενα χρόνια, επενδύοντας εκατομμύρια δολάρια στην τεχνολογία.

Οι παγκόσμιες εκπομπές θερμοκηπίου που αποδίδονται σε ναυτιλιακές επιχειρήσεις ξεπερνούν το 2% - μεγαλύτερες από αυτές που προέρχονται από ορισμένες μεγάλες οικονομίες.
Επιπλέον, δήλωσε ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος του Bloom, K.R. Sridhar, «Ο Covid έχει δείξει σαφώς πολύ έντονα ότι, ενώ έχουμε επικεντρωθεί έντονα στο [διοξείδιο του άνθρακα] στην ατμόσφαιρα, στην πραγματικότητα οι εκπομπές ρύπανσης του αέρα που προκαλούν τεράστια βλάβη στην υγεία μας - τους πνεύμονές μας - είναι σωματίδια: οξείδια του θείου και οξείδια του αζώτου και ούτω καθεξής. Είναι μία από αυτές τις ιστορίες που αγνοούνται ».

Οι κυψέλες καυσίμου δημιουργούν ηλεκτρισμό μέσω ηλεκτροχημικής αντίδρασης χωρίς καύση καυσίμου. Η διαδικασία σημαίνει μείωση των εκπομπών σωματιδίων άνω του 99%, δήλωσε ο Sridhar. Τα κελιά θα βοηθήσουν τη Samsung να ανταποκριθεί και να συμμορφωθεί με τον στόχο του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού να μειώσει τις εκπομπές CO2 40% έως το 2030 και 50% έως το 2050.
«Με τους κανονισμούς του IMO 2030 να έρχονται, αισθανθήκαμε την ανάγκη να λάβουμε μέτρα για να γίνουμε ηγέτης στην παροχή φιλικών προς το περιβάλλον λύσεων στους πελάτες», δήλωσε ο Jang.

Η εταιρεία - η τρίτη μεγαλύτερη ναυπηγική εταιρεία στον κόσμο, με ανεκτέλεστες παραγγελίες αξίας 23 δισεκατομμυρίων δολαρίων στο τέλος του 2019 - πλησίασε για πρώτη φορά την Bloom την άνοιξη του 2019. Υπογράφηκε ένα μνημόνιο συμφωνίας και οι δύο εταιρείες άρχισαν να εργάζονται για ένα σχεδιασμό χαρτιού σε πολύ υψηλό επίπεδο, είπε ο Sridhar. Επίσης εγκρίθηκε από διάφορους οργανισμούς πιστοποίησης τον περασμένο Σεπτέμβριο.

Οι εταιρείες ανακοίνωσαν ότι το σχέδιο θα είναι έτοιμο να παρουσιασθεί έως το 2022. Θα χρειαστούν δύο έως τρία χρόνια για την κατασκευή, σύμφωνα με το βιομηχανικό πρότυπο στη ναυτιλία για την κατασκευή ενός πλοίου, σύμφωνα με τον Sridhar. Οι εταιρείες προβλέπουν ότι η αγορά των διακομιστών της Bloom σε πλοία Samsung Heavy θα μπορούσε να αυξηθεί στα 300 μεγαβάτ ετησίως, τρία χρόνια μετά την παραγωγή του πλοίου, εκτιμά η Bloom.

Η Samsung Heavy και δύο μεγαλύτεροι αντίπαλοι της Νότιας Κορέας υπέγραψαν συμφωνίες στις αρχές Ιουνίου για την κατασκευή τάνκερ LNG για την Qatar Petroleum, τη μεγαλύτερη εταιρεία παραγωγής υγροποιημένου φυσικού αερίου στον κόσμο.
Η συμφωνία, αξίας περίπου 70 δισεκατομμυρίων rials (19,1 δισεκατομμύρια δολάρια), αφορά την κατασκευή περισς΄΄οτερων από 100 πλοία LNG για το Κατάρ.

Τα τελευταία τρία χρόνια, η Bloom έχει εγκαταστήσει συστήματα κυψελών καυσίμου σε βοηθητικά προγράμματα σε ολόκληρη τη Νότια Κορέα. Η διεθνής εργασία είναι ένας μεγάλος τομέας ανάπτυξης για την εταιρεία, η οποία επίσης όλο και περισσότερο αναλαμβάνει έργα για επιχειρήσεις κοινής ωφέλειας των ΗΠΑ. Η δουλειά στη Νότια Κορέα έβαλε την Bloom στο ραντάρ της Samsung.




www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης