Ο προϋπολογισμός της αναβάθμισης αγγίζει τα 16,5 εκατ. ευρώ, ενώ η διάρκεια της σύμβασης ανέρχεται σε 27 μήνες
Σε τροχιά υλοποίησης μπήκε από τον ΔΕΣΦΑ η αναβάθμιση του σταθμού συμπίεσης στη Νέα Μεσημβρία, με την προκήρυξη από τον Διαχειριστή του διαγωνισμού του σχετικού έργου. Η αναβάθμιση είναι απαραίτητη στο πλαίσιο της σύνδεσης του αγωγού ΤΑΡ με το εθνικό σύστημα μεταφοράς φυσικού αερίου.
Σύμφωνα με την προκήρυξη για την πραγματοποίησή της, η υποβολή των προσφορών ολοκληρώνεται στις 18 Μαΐου, ενώ την ίδια ημέρα θα γίνει και η αποσφράγισή τους.
Ο ανάδοχος θα υλοποιήσει τον λεπτομερή σχεδιασμό, την προμήθεια του απαραίτητου εξοπλισμού καθώς και την κατασκευή της αναβάθμισης. Επίσης, θα αναλάβει την πενταετή συντήρηση του έργου, αλλά και την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών στον ΔΕΣΦΑ.
Διασφάλιση της υδραυλικής επάρκειας του δικτύου
Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 16,5 εκατ. ευρώ, χωρίς ΦΠΑ, ο οποίος θα καλυφθεί από ιδίους πόρους του Διαχειριστή και συγχρηματοδότηση από δημόσια δαπάνη.
Η δημόσια δαπάνη θα χορηγείται μέσω του ΠΔΕ, και θα συγχρηματοδοτείται εν μέρει από εθνική συμμετοχή και εν μέρει από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ), στο πλαίσιο της προγραμματικής περιόδου 2014 - 2020. Για το εν λόγω έργο, έχει γίνει αίτημα συγχρηματοδότησης από το ΕΣΠΑ 2014 – 2020.
Με βάση το πρόγραμμα ανάπτυξης του ΔΕΣΦΑ, η αναβάθμιση του σταθμού συμπίεσης κρίνεται απαραίτητη στο πλαίσιο της σύνδεσης του TAP με το εθνικό σύστημα μεταφοράς, η οποία μάλιστα θα υλοποιηθεί με την κατασκευή ενός νέου μετρητικού-ρυθμιστικού σταθμού στην ίδια περιοχή. Έτσι, για να διασφαλιστεί η υδραυλική επάρκεια του δικτύου, χρειάζεται η ενίσχυση του υφιστάμενου σταθμού συμπίεσης στην Νέα Μεσημβρία με τρίτη μονάδα συμπίεσης, παρόμοιων τεχνικών χαρακτηριστικών με τις ήδη υπάρχουσες.
Επίσης στο πλαίσιο της αναβάθμισης, θα γίνουν κατάλληλες παρεμβάσεις ώστε να είναι δυνατή η λειτουργία του σταθμού συμπίεσης και σε αντίστροφη ροή.
Κώστας Δεληγιάννης
deligkos@worldenergynews.gr
www.worldenergynews.gr
Σύμφωνα με την προκήρυξη για την πραγματοποίησή της, η υποβολή των προσφορών ολοκληρώνεται στις 18 Μαΐου, ενώ την ίδια ημέρα θα γίνει και η αποσφράγισή τους.
Ο ανάδοχος θα υλοποιήσει τον λεπτομερή σχεδιασμό, την προμήθεια του απαραίτητου εξοπλισμού καθώς και την κατασκευή της αναβάθμισης. Επίσης, θα αναλάβει την πενταετή συντήρηση του έργου, αλλά και την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών στον ΔΕΣΦΑ.
Διασφάλιση της υδραυλικής επάρκειας του δικτύου
Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 16,5 εκατ. ευρώ, χωρίς ΦΠΑ, ο οποίος θα καλυφθεί από ιδίους πόρους του Διαχειριστή και συγχρηματοδότηση από δημόσια δαπάνη.
Η δημόσια δαπάνη θα χορηγείται μέσω του ΠΔΕ, και θα συγχρηματοδοτείται εν μέρει από εθνική συμμετοχή και εν μέρει από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ), στο πλαίσιο της προγραμματικής περιόδου 2014 - 2020. Για το εν λόγω έργο, έχει γίνει αίτημα συγχρηματοδότησης από το ΕΣΠΑ 2014 – 2020.
Με βάση το πρόγραμμα ανάπτυξης του ΔΕΣΦΑ, η αναβάθμιση του σταθμού συμπίεσης κρίνεται απαραίτητη στο πλαίσιο της σύνδεσης του TAP με το εθνικό σύστημα μεταφοράς, η οποία μάλιστα θα υλοποιηθεί με την κατασκευή ενός νέου μετρητικού-ρυθμιστικού σταθμού στην ίδια περιοχή. Έτσι, για να διασφαλιστεί η υδραυλική επάρκεια του δικτύου, χρειάζεται η ενίσχυση του υφιστάμενου σταθμού συμπίεσης στην Νέα Μεσημβρία με τρίτη μονάδα συμπίεσης, παρόμοιων τεχνικών χαρακτηριστικών με τις ήδη υπάρχουσες.
Επίσης στο πλαίσιο της αναβάθμισης, θα γίνουν κατάλληλες παρεμβάσεις ώστε να είναι δυνατή η λειτουργία του σταθμού συμπίεσης και σε αντίστροφη ροή.
Κώστας Δεληγιάννης
deligkos@worldenergynews.gr
www.worldenergynews.gr