Ναυτιλία

Επιτυχημένο το “9th Annual Capital Link Operational Excellence in Shipping Forum”

tags :
Επιτυχημένο το “9th Annual Capital Link Operational Excellence in Shipping Forum”
Πάνω από 550 άτομα συμμετείχαν στις εργασίες
Το “9th Annual Capital Link Operational Excellence in Shipping Forum”, Best Industry Practices – A Competitive Advantage, πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη, 2 Οκτωβρίου, 2019 στο Divani Caravel Hotel, Αθήνα με μεγάλη επιτυχία και συμμετοχή που ξεπέρασε τα 550 άτομα.
Ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, κ. Ιωάννης Πλακιωτάκης, τίμησε το Συνέδριο με την παρουσία του και μίλησε σχετικά με το θέμα: “A New Era for Greek Shipping & Its Global Leadership”.
Με μία πολύ επιτυχημένη προϊστορία 9 ετών το Συνέδριο παρουσιάζει την Επιχειρησιακή Αριστεία στον Τομέα των Θαλάσσιων Μεταφορών, διερευνά τις Βέλτιστες Πρακτικές του κλάδου σε όλους τους σημαντικούς τομείς όπως η Διαχείριση Στόλου, η Τεχνολογική Καινοτομία, η Εκπαίδευση & Διαχείριση Πληρωμάτων, η Ενεργειακή Απόδοση και το Περιβάλλον, η Προστασία και η Ασφάλεια, ενώ παράλληλα προβάλλει τις εταιρείες που μέσα από την εφαρμογή τους επιτυγχάνουν εμπορικά, επιχειρησιακά και οικονομικά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα. Επιπλέον, προσφέρει μια υψηλού επιπέδου ενημέρωση για τις τελευταίες εξελίξεις σε θέματα σημαντικού επιχειρησιακού ενδιαφέροντος για την ναυτιλία και λειτουργεί σαν πλατφόρμα επικοινωνίας ανάμεσα σε Ναυτιλιακές Εταιρείες, Ναυλωτές, Κυβερνητικές και μη Κρατικές Ενώσεις, Νηογνώμονες, Ασφαλιστικούς Οργανισμούς  (P&I Clubs), Νηολόγια, Προμηθευτές Τεχνολογίας και Υπηρεσιών καθώς και στην οικονομική και επενδυτική κοινότητα.
Με μεγάλη μας χαρά βλέπουμε πόσο η ναυτιλιακή κοινότητα έχει αποδεχτεί αυτό το Συνέδριο. Ανώτατα στελέχη 25 κορυφαίων ναυτιλιακών εταιρειών, 4 πολύ σημαντικών νηογνωμόνων, ναυλωτών, χρηματοδοτών και οργανώσεων της ναυτιλιακής αγοράς, συμμετείχαν σε πάνελ συζητήσεων και παρουσιάσεις σχετικά με τις γεωπολιτικές, κανονιστικές και εμπορικές τάσεις που επηρεάζουν τη ναυτιλία, και πώς η εφαρμογή των βέλτιστων πρακτικών μεταφράζεται σε απτά εμπορικά, επιχειρησιακά και οικονομικά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα.

2019 CAPITAL LINK MARITIME CSR LEADERSHIP AWARD
Στo πλαίσιο του Συνεδρίου απονεμήθηκε το “2019 Capital Link Maritime CSR Leadership Award”                  στον κ. Αναστάσιο Παπαγιαννόπουλο, CEO – Common Progress Co; Former President – BIMCO, σε αναγνώριση της προσφοράς του στη ναυτιλία και της αφοσίωσής του στην εφαρμογή και προώθηση των Βέλτιστων Πρακτικών.

Τον κ. Αναστάσιο Παπαγιαννόπουλο προλόγισε ο κ. Νίκος Τσάκος, President & CEO – Tsakos Energy Navigation, Chairman – INTERTANKO 2014-2018.

Η απονομή του Βραβείου “Capital Link Maritime CSR Leadership Award” ξεκίνησε πριν από 7 χρόνια με στόχο την αναγνώριση ενός ατόμου ή ενός οργανισμού για την επίδειξη του υψηλότερου επιπέδου αφοσίωσης στην Επιχειρηματική Δεοντολογία και τις Βέλτιστες Πρακτικές στον Κλάδο. Τιμώμενα πρόσωπα προηγούμενων ετών ήταν οι κκ. Jeremy Penn, Nikos Tsakos, Efthimios Mitropoulos, Clay Maitland, John Platsidakis, και Philippe Louis-Dreyfus.

ΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ:  
Διαχειριστές Πλοίων • Εφοπλιστές • Πλοιοκτήτες • Μεσίτες Πλοίων • Στελέχη Εμπορικής & Επενδυτικής Τραπεζικής • Ναυλωτές • Νηογνώμονες • Επιχειρηματίες στους Κλάδους των Εμπορευμάτων και της Ενέργειας • Ναυτιλιακούς Περιβαλλοντολογικούς Οργανισμούς • Ναυτιλιακές Ενώσεις • Κυβερνητικούς και μη Κυβερνητικούς Οργανισμούς • Οικονομικές & Ναυτιλιακές Εφημερίδες & ΜΜΕ • Θεσμικούς Επενδυτές • Στελέχη Ασφαλιστικών Οργανισμών • Δικηγόρους και Ασφαλιστές • Αναλυτές & Συμβούλους του κλάδου • Εταιρείες Επιχειρηματικών Κεφαλαίων • Παράκτιες εταιρείες

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΠΑΝΕΛΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΩΝ & ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΩΝ – ΑΙΘΟΥΣΑ “OLYMPIA”

Εισαγωγικά Σχόλια – Καλωσόρισμα: κ. Nicolas Bornozis, President of Capital Link Inc.
Ο κ. Nicolas Bornozis, President of Capital Link Inc., άνοιξε τις εργασίες του Συνεδρίου, καλωσόρισε και ευχαρίστησε τους συμμετέχοντες για την παρουσία τους και την αφοσίωσή τους στο Συνέδριο.  
Ο κ. Nicolas Bornozis, στην ομιλία του τόνισε ότι: “Η ναυτιλία βρίσκεται εδώ και καιρό σε καθεστώς σημαντικών αλλαγών, ειδικά καθώς πλησιάζει η ημερομηνία εφαρμογής των νέων κανονισμών του ΙΜΟ 2020. Επομένως, το φετινό Συνέδριο θα εξετάσει το “σταυροδρόμι” στο οποίο βρίσκεται η Nαυτιλία καθώς θα πρέπει να επιλέξει και εφαρμόσει στρατηγικές για να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις του άμεσου μέλλοντος. Θα επικεντρωθούμε σε τρία σημαντικά θέματα, τα οποία θέτουν νέους κανόνες: Το πρώτο είναι ο μετασχηματιστικός αντίκτυπος της Τεχνολογίας και της Ψηφιοποίησης. Το δεύτερο αφορά στις εξελίξεις σχετικά με τη διαχείριση του στόλου. Επιπλέον, νιώθουμε ιδιαίτερα περήφανοι που εγκαινιάζουμε το θέμα των Port State Controls, το οποίο είναι ένα μείζον θέμα στο φόντο των νέων Περιβαλλοντικών Κανονισμών. Και το τρίτο, στο οποίο θα αφιερωθεί και το μεγαλύτερο μέρος του Συνεδρίου, αφορά τη συμμόρφωση με τους νέους Περιβαλλοντικούς Κανονισμούς και πώς αυτοί θα επηρεάσουν τη Nαυτιλία από την επιχειρησιακή, επενδυτική και χρηματοοικονομική άποψη.”
TECHNOLOGY & INNOVATION
New Technologies
How to Reduce OPEX, Improve Efficiency & Security    
Συντονιστής: κ. Alexandros Danousis, HSEQ Manager - Eurobulk

Ομιλητές:
•    κ. Gideon Lenkey, CISSP, Technical Director - EPSCO Ship Safety & Security
•    κ. Navneet Singh Rainu, Head of DCR (Digital Control Room) - Tototheo Maritime

Ο κ. Alexandros Danousis, HSEQ Manager – Eurobulk, τόνισε: “Μπορεί να ακούγεται τετριμμένο, αλλά η τέταρτη βιομηχανική επανάσταση είναι ήδη πραγματικότητα στις αρχές του 21ου αιώνα και ο ναυτικός κόσμος δεν μπορεί να εξαιρεθεί από τις σαρωτικές τεχνολογικές αλλαγές.
Όροι όπως Artificial Intelligence, Blockchain, Machine Learning, με τους οποίους μέχρι πρόσφατα ήταν εξοικειωμένοι μόνο οι ΙΤ experts, γίνονται γρήγορα μέρος της καθημερινής μας ζωής. Η χρήση τέτοιων νέων τεχνολογιών θα μπορούσε να επιτρέψει στις ναυτιλιακές εταιρείες να κάνουν πράγματα τρόπο που δεν είχαμε καν φανταστεί πριν από 5 χρόνια.
Η μεγαλύτερη πρόκληση είναι ο ψηφιακός μετασχηματισμός, ο οποίος καθοδηγείται από την ανάγκη προσαρμογής του λειτουργικού μοντέλου ώστε να προσαρμοστεί στις αλλαγές του παγκόσμιου οικονομικού περιβάλλοντος και να ανταποκριθεί στον έντονο ανταγωνισμό και τη διακύμανση της ζήτησης, προκειμένου να επιτευχθεί ο μαγικός στόχος της μετατροπής των δεδομένων σε Asset, χωρίς να διακυβεύεται η βασική λειτουργία μιας ναυτιλιακής εταιρίας, δηλαδή την μεταφορά αγαθών.”

Ο κ. Gideon Lenkey, CISSP, Technical Director - EPSCO Ship Safety & Security, ανέφερε ότι όλοι θέλουν να μάθουν πως να μειώσουν τα επιχειρησιακά έξοδα και να μεγιστοποιήσουν την αποτελεσματικότητα. Ο κίνδυνος είναι το σημείο τομής μεταξύ ενός ευάλωτου στοιχείου και μιας απειλής. Οι κίνδυνοι για την κυβερνοασφάλεια λοιπόν πρέπει να αντιμετωπιστούν όπως οποιοσδήποτε άλλος κίνδυνος: Πόσο πιθανό είναι να συμβεί κάτι, και ποιες θα είναι οι συνέπειες του; Στη συνέχεια, οι έλεγχοι πρέπει να αναπτυχθούν βάσει των κινδύνων, λαμβάνοντας υπόψη πολλές και διαφορετικές συνιστάμενες. Πολλές φορές μια ομάδα ειδικών IT δημιουργεί συστήματα για τις ναυτιλιακές εταιρείες χωρίς να έχει πρότερη εμπειρία. Είναι προτιμότερο να βασιστεί κανείς σε υπάρχοντες καταλόγους, εξειδικευμένους για τον κλάδο.

Ο κ. Navneet Singh Rainu, Head of DCR (Digital Control Room) - Tototheo Maritime, σχολίασε ότι χρησιμοποιούμε τις νέες τεχνολογίες για να βελτιστοποιήσουμε την αποτελεσματικότητα, βάσει μιας πολυσχιδούς ανάλυσης. Λαμβάνοντας υπόψη τη θέση του σκάφους και τον καιρό, έχουμε δημιουργήσει έναν ψηφιακό χ

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης