Η Trafigura έχει μερίδιο 8,5% στην Frontline η οποία αγόρασε 10 δεξαμενόπλοια Suezmax με δυνατότητα 4 επιπλέον
Η Frontline συμφώνησε να αγοράσει 10 πετρελαιοφόρα Suezmax από την Trafigura σε μετρητά και μετοχές ύψους μέχρι 675 εκατομμυρίων δολαρίων, γεγονός που θα καταστήσει την εμπορική εταιρεία με έδρα τη Γενεύη το δεύτερο μεγαλύτερο μέτοχο του ομίλου.
Σύμφωνα με τους όρους της συμφωνίας, η Trafigura θα αποκτήσει μερίδιο 8,5% στην Frontline αξίας 128 εκατομμυρίων δολαρίων και θα λάβει πληρωμή σε μετρητά μεταξύ 538 εκατομμυρίων και 547 εκατομμυρίων δολαρίων, ανακοίνωσαν οι εταιρείες την Παρασκευή 23/8/2019.
Η συμφωνία θα επιτρέψει στην Frontline, η οποία ελέγχεται από τον Νορβηγό δισεκατομμυριούχο John Fredriksen, να ενισχύσει τα μελλοντικά μερίσματά της.
Η Frontline και η Trafigura, μαζί με την εταιρία ξηρού φορτίου χύδην Golden Ocean, ανακοίνωσαν συνεργασία για τα θαλάσσια καύσιμα νωρίτερα αυτό το μήνα, πριν από την εφαρμογή της ρύθμισης που θα επιβάλει καθαρότερα καύσιμα πλοίων.
Η Frontline συμφώνησε να ναυλωθούν και τα δέκα πλοία που κατασκευάστηκαν φέτος και είναι εξοπλισμένα με συστήματα καθαρισμού καυσαερίων γνωστά ως «πλυντήρια» που θα τους βοηθήσει να ανταποκριθούν στους επερχόμενους κανόνες για τα καύσιμα πλοίων, μέχρι να κλείσει η συμφωνία.
Στο μήκος κύματος των τρεχουσών αγοραίων αξιών
"Η τιμή είναι λογική και είναι εξοπλισμένη με «πλυντήρια», έτσι ... Νομίζω ότι είναι φθηνή", δήλωσε ο Reuters διευθυντής της Frontline, Robert Hvide Macleod, στο Reuters. "Η αγορά πρόκειται να εδραιωθεί σημαντικά, γι 'αυτό πιστεύω ότι ο χρόνος είναι καλός".
Τα ναύλα των δεξαμενόπλοιων δέχονται σε πιέσεις για το μεγαλύτερο μέρος του 2019, αλλά αναμένεται να βελτιωθούν αργότερα φέτος, ενισχυμένα εν μέρει από τους επερχόμενους κανονισμούς για τα καύσιμα.
Η Frontline έχει επίσης την επιλογή να αγοράσει άλλα τέσσερα σκάφη.
Σε τιμή περίπου 66,5 εκατομμυρίων δολαρίων έως 67,4 εκατομμύρια δολάρια ανά σκάφος με βάση την τιμή κλεισίματος της πρώτης γραμμής χθες, η συμφωνία συμβαδίζει με τις τρέχουσες αγοραίες αξίες, σύμφωνα με την Arctic Securities.
"Βλέπουμε το χρονοδιάγραμμα της προσθήκης δεξαμενοπλοίων υψηλών προδιαγραφών με «πλυντήρια» σε τρέχουσες τιμές ως πολύ συναρπαστικό, ακριβώς όπως η αγορά αρχίζει να κινείται", πρόσθεσε. "(Βλέπουμε) την σημερινή ανακοίνωση ως μια ελκυστική συμφωνία πριν από την ανάκαμψη της αγοράς."
Στόλος 75 σκαφών
Ένα δεξαμενόπλοιο Suezmax νέας κατασκευής κοστίζει σήμερα πάνω από 60 εκατομμύρια δολάρια για παραγγελίες, χωρίς να συμπεριλαμβάνονται τα έξοδα για «πλυντήρια» και η παράδοση δεν θα πραγματοποιηθεί μέχρι το 2021, δήλωσε ο Macleod.
"Αυτό που είναι ενδιαφέρον για την αγορά Suezmax είναι ότι δεν έχει παραδοθεί πολύ λίγο από το τελευταίο έτος και ότι σχεδόν δεν υπάρχει τίποτα στο βιβλίο παραγγελιών. Έτσι, το προφίλ του στόλου φαίνεται υγιές ", πρόσθεσε.
Ο στόλος της Frontline θα αποτελείται από 75 σκάφη μετά τη συναλλαγή, συμπεριλαμβανομένων των νεοναυπηγηθέντνων.
Οι μετοχές της εταιρείας αυξήθηκαν μετά την ανακοίνωση, διαπραγματεύοντας κατά 5,3% υψηλότερα στις 0926 GMT.
Ο Fredriksen κατέχει σήμερα περίπου το 46,6% των μετοχών της Frontline που είναι εισηγμένοι στο Όσλο και το μερίδιό του θα μειωθεί στο 42% περίπου από την συμφωνία, σύμφωνα με υπολογισμό του Reuters.
www.worldenergynews.gr
Σύμφωνα με τους όρους της συμφωνίας, η Trafigura θα αποκτήσει μερίδιο 8,5% στην Frontline αξίας 128 εκατομμυρίων δολαρίων και θα λάβει πληρωμή σε μετρητά μεταξύ 538 εκατομμυρίων και 547 εκατομμυρίων δολαρίων, ανακοίνωσαν οι εταιρείες την Παρασκευή 23/8/2019.
Η συμφωνία θα επιτρέψει στην Frontline, η οποία ελέγχεται από τον Νορβηγό δισεκατομμυριούχο John Fredriksen, να ενισχύσει τα μελλοντικά μερίσματά της.
Η Frontline και η Trafigura, μαζί με την εταιρία ξηρού φορτίου χύδην Golden Ocean, ανακοίνωσαν συνεργασία για τα θαλάσσια καύσιμα νωρίτερα αυτό το μήνα, πριν από την εφαρμογή της ρύθμισης που θα επιβάλει καθαρότερα καύσιμα πλοίων.
Η Frontline συμφώνησε να ναυλωθούν και τα δέκα πλοία που κατασκευάστηκαν φέτος και είναι εξοπλισμένα με συστήματα καθαρισμού καυσαερίων γνωστά ως «πλυντήρια» που θα τους βοηθήσει να ανταποκριθούν στους επερχόμενους κανόνες για τα καύσιμα πλοίων, μέχρι να κλείσει η συμφωνία.
Στο μήκος κύματος των τρεχουσών αγοραίων αξιών
"Η τιμή είναι λογική και είναι εξοπλισμένη με «πλυντήρια», έτσι ... Νομίζω ότι είναι φθηνή", δήλωσε ο Reuters διευθυντής της Frontline, Robert Hvide Macleod, στο Reuters. "Η αγορά πρόκειται να εδραιωθεί σημαντικά, γι 'αυτό πιστεύω ότι ο χρόνος είναι καλός".
Τα ναύλα των δεξαμενόπλοιων δέχονται σε πιέσεις για το μεγαλύτερο μέρος του 2019, αλλά αναμένεται να βελτιωθούν αργότερα φέτος, ενισχυμένα εν μέρει από τους επερχόμενους κανονισμούς για τα καύσιμα.
Η Frontline έχει επίσης την επιλογή να αγοράσει άλλα τέσσερα σκάφη.
Σε τιμή περίπου 66,5 εκατομμυρίων δολαρίων έως 67,4 εκατομμύρια δολάρια ανά σκάφος με βάση την τιμή κλεισίματος της πρώτης γραμμής χθες, η συμφωνία συμβαδίζει με τις τρέχουσες αγοραίες αξίες, σύμφωνα με την Arctic Securities.
"Βλέπουμε το χρονοδιάγραμμα της προσθήκης δεξαμενοπλοίων υψηλών προδιαγραφών με «πλυντήρια» σε τρέχουσες τιμές ως πολύ συναρπαστικό, ακριβώς όπως η αγορά αρχίζει να κινείται", πρόσθεσε. "(Βλέπουμε) την σημερινή ανακοίνωση ως μια ελκυστική συμφωνία πριν από την ανάκαμψη της αγοράς."
Στόλος 75 σκαφών
Ένα δεξαμενόπλοιο Suezmax νέας κατασκευής κοστίζει σήμερα πάνω από 60 εκατομμύρια δολάρια για παραγγελίες, χωρίς να συμπεριλαμβάνονται τα έξοδα για «πλυντήρια» και η παράδοση δεν θα πραγματοποιηθεί μέχρι το 2021, δήλωσε ο Macleod.
"Αυτό που είναι ενδιαφέρον για την αγορά Suezmax είναι ότι δεν έχει παραδοθεί πολύ λίγο από το τελευταίο έτος και ότι σχεδόν δεν υπάρχει τίποτα στο βιβλίο παραγγελιών. Έτσι, το προφίλ του στόλου φαίνεται υγιές ", πρόσθεσε.
Ο στόλος της Frontline θα αποτελείται από 75 σκάφη μετά τη συναλλαγή, συμπεριλαμβανομένων των νεοναυπηγηθέντνων.
Οι μετοχές της εταιρείας αυξήθηκαν μετά την ανακοίνωση, διαπραγματεύοντας κατά 5,3% υψηλότερα στις 0926 GMT.
Ο Fredriksen κατέχει σήμερα περίπου το 46,6% των μετοχών της Frontline που είναι εισηγμένοι στο Όσλο και το μερίδιό του θα μειωθεί στο 42% περίπου από την συμφωνία, σύμφωνα με υπολογισμό του Reuters.
www.worldenergynews.gr