Τελευταία Νέα
Ναυτιλία

Η Maersk Line εξαγοράζει την ναυτιλιακή μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Hamburg Süd

Η Maersk Line εξαγοράζει την ναυτιλιακή μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Hamburg Süd
Η συμφωνία θα έχει ως αποτέλεσμα ένα συνδυασμένο στόλο 741 πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων
Η Maersk Line, θυγατρική του Δανικού κολοσσού Α.Ρ. Moller-Maersk A/S, κατέληξε σε συμφωνία για την εξαγορά της Γερμανικής ναυτιλιακής Hamburg Süd, ενισχύοντας την παρουσία της στις ναυτιλιακές γραμμές Βορρά-Νότου.
Παράλληλα, αυξάνει το μερίδιο της στην αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων και μειώνει τη μέση ηλικία του στόλου της.
Η Maersk Line είναι ο μεγαλύτερος θαλάσσιος διακινητής εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο, πραγματοποιώντας πάνω από το 15% των παγκόσμιων θαλάσσιων εμπορευματικών μεταφορών και διατηρείται παρά την πτώση των ναύλων κάτω από τα βιώσιμα επίπεδα τα τελευταία 2 χρόνια.
«Η εξαγορά της Hamburg Süd είναι σύμφωνη με τη στρατηγική μας ανάπτυξη και θα αυξήσει τους όγκους των δύο Terminals, Maersk Line και APM», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου Maersk, Søren Skou.
Η Hamburg Süd είναι η 7η μεγαλύτερη επιχείρηση μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο, όσον αφορά την μεταφορική ικανότητα και αποτελεί μέρος του Ομίλου Oetker, μια οικογενειακή Γερμανική επιχείρηση ετερογενών δραστηριοτήτων, που εμπλέκεται στον τομέα της ναυτιλίας, των τραπεζών, των τροφίμων και ποτών.
Η Hamburg Süd διαχειρίζεται 130 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων χωρητικότητας 625.000 tfeu.
Απασχολεί 5.960 εργαζόμενους σε περισσότερα από 250 γραφεία και ο κύκλος εργασιών της το 2015 ανήλθε σε 6,73 δισ. δολάρια.
Μετά τη συμφωνία, η Maersk Line θα αυξήσει το παγκόσμιο μερίδιο της στο 18,6% από 15,7% και ο στόλος της θα αποτελείται από 741 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με μέσο όρο ηλικίας τα 8,7 χρόνια, κάτω από το σημερινό 9,2 χρόνια της Maersk.
Οι οικονομικές λεπτομέρειες της εξαγοράς δεν ανακοινώθηκαν και η εταιρεία ανέφερε, ότι αυτή δεν αναμένεται να ολοκληρωθεί έως ότου λάβει τις κανονιστικές εγκρίσεις, κάτι που αναμένεται προς το τέλος του 2017.
Η συμφωνία δεν θα έχει καμία δημοσιονομική επίπτωση στην εταιρεία το 2016, σύμφωνα με την ανακοίνωση της ίδιας.

www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης