Τα έσοδα της εταιρείας ανήλθαν σε 2,29 δισ. δολ. το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους, αυξημένα κατά 9,6% σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι
Η DP World, ένας από τους μεγαλύτερους διαχειριστές τερματικών σταθμών εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο, με έδρα το Εμιράτο του Ντουμπάι, κατέγραψε κέρδη ύψους 606 εκατ. δολ. το πρώτο εξάμηνο του 2017, σε παρόμοια επίπεδα με τα κέρδη που είχε την αντίστοιχη περίοδο του περασμένου έτους (608 εκατ.δολ.).
Τα έσοδα της εταιρείας ανήλθαν σε 2,29 δισ. δολ. το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους, αυξημένα κατά 9,6% σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι, ενώ αύξηση παρατηρήθηκε και στον όγκο του διαχειριζόμενου φορτίου της κατά 8,2%.
Αναφορικά με το δεύτερο εξάμηνο του 2017, ο Πρόεδρος της DP World, Sultan bin Sulayem, ανέφερε ότι αναμένεται μεγαλύτερος όγκος διαχειριζόμενου φορτίου από την εταιρεία.
Επιπλέον επεσήμανε ότι η εταιρεία έχει προβεί σε επενδύσεις $595 εκατ. και σε εξαγορές $170 εκατ.
Τοπικά μέσα ενημέρωσης στον Αραβικό Κόλπο τονίζουν ωστόσο τον αρνητικό αντίκτυπο που έχει για τα οικονομικά αποτελέσματα της DP World, η απαγόρευση από τους τερματικούς της σταθμούς όσων πλοίων έρχονται από το Κατάρ λόγω του μποϊκοτάζ της Ντόχα από το Ντουμπάι και από άλλες αραβικές χώρες.
Πηγή:Ναυτικά Χρονικά
www.worldenergynews.gr
Τα έσοδα της εταιρείας ανήλθαν σε 2,29 δισ. δολ. το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους, αυξημένα κατά 9,6% σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι, ενώ αύξηση παρατηρήθηκε και στον όγκο του διαχειριζόμενου φορτίου της κατά 8,2%.
Αναφορικά με το δεύτερο εξάμηνο του 2017, ο Πρόεδρος της DP World, Sultan bin Sulayem, ανέφερε ότι αναμένεται μεγαλύτερος όγκος διαχειριζόμενου φορτίου από την εταιρεία.
Επιπλέον επεσήμανε ότι η εταιρεία έχει προβεί σε επενδύσεις $595 εκατ. και σε εξαγορές $170 εκατ.
Τοπικά μέσα ενημέρωσης στον Αραβικό Κόλπο τονίζουν ωστόσο τον αρνητικό αντίκτυπο που έχει για τα οικονομικά αποτελέσματα της DP World, η απαγόρευση από τους τερματικούς της σταθμούς όσων πλοίων έρχονται από το Κατάρ λόγω του μποϊκοτάζ της Ντόχα από το Ντουμπάι και από άλλες αραβικές χώρες.
Πηγή:Ναυτικά Χρονικά
www.worldenergynews.gr