Μόνο τον Μάιο οι Έλληνες εφοπλιστές δαπάνησαν 712,5 εκατομμύρια δολάρια για την αγορά 34 πλοίων χωρητικότητας 3,57 εκατομμυρίων dwt.
Στους Έλληνες εφοπλιστές οφείλεται το 23% της δραστηριότητας ανάμεσα στις ναυτιλιακές του δείκτη S&P 500 στη Wall Street τον Μάιο, σύμφωνα με έρευνα της ναυλομεσιτικής εταιρείας Golden Destiny.
Ειδικότερα, μόνο τον Μάιο οι Έλληνες εφοπλιστές δαπάνησαν 712,5 εκατομμύρια δολάρια για την αγορά 34 πλοίων χωρητικότητας 3,57 εκατομμυρίων dwt.
Σε παγκόσμια κλίμακα οι πλοιοκτήτες απ’ όλο τον κόσμο επένδυσαν τον ίδιο μήνα 2,175 δισ. δολάρια για την αγορά 148 πλοίων χωρητικότητας 10,616 εκατομμυρίων dwt.
Σύμφωνα με την έρευνα της Golden Destiny, από τις αρχές του 2017 μέχρι και τις αρχές Ιουνίου οι Έλληνες εφοπλιστές επένδυσαν συνολικά 2,42 δισ. ευρώ για την αγορά 151 πλοίων, εκ των οποίων τα 100 ήταν φορτηγά ξηρού χύδην φορτίου, 33 δεξαμενόπλοια και 16 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Κατά τη διάρκεια του Μαΐου οι Έλληνες πλοιοκτήτες αγόρασαν 14 φορτηγά ξηρού χύδην φορτίου, συνολικής χωρητικότητας 1,57 εκατομμυρίων dwt έναντι 307 εκατομμυρίων δολαρίων.
Το μεγαλύτερο μέρος της ζήτησης κατευθύνθηκε προς την Capesizes, καθώς οι προβλέψεις σχετικά με τις εξαγωγές σιδηρομεταλλεύματος προς την Κίνα παραμένουν θετικές για το δεύτερο εξάμηνο του 2017.
Επιπλέον, ισχυρή ήταν η ζήτηση Ελλήνων εφοπλιστών για δεξαμενόπλοια επίσης.
Σύμφωνα με την Golden Destiny, τον Μάιο αγοράστηκαν συνολικά 18 δεξαμενόπλοια από Έλληνες, συνολικής αξίας περίπου 400 εκατομμυρίων δολαρίων και χωρητικότητας 1,92 εκατομμυρίων dwt.
www.worldenergynews.gr
Ειδικότερα, μόνο τον Μάιο οι Έλληνες εφοπλιστές δαπάνησαν 712,5 εκατομμύρια δολάρια για την αγορά 34 πλοίων χωρητικότητας 3,57 εκατομμυρίων dwt.
Σε παγκόσμια κλίμακα οι πλοιοκτήτες απ’ όλο τον κόσμο επένδυσαν τον ίδιο μήνα 2,175 δισ. δολάρια για την αγορά 148 πλοίων χωρητικότητας 10,616 εκατομμυρίων dwt.
Σύμφωνα με την έρευνα της Golden Destiny, από τις αρχές του 2017 μέχρι και τις αρχές Ιουνίου οι Έλληνες εφοπλιστές επένδυσαν συνολικά 2,42 δισ. ευρώ για την αγορά 151 πλοίων, εκ των οποίων τα 100 ήταν φορτηγά ξηρού χύδην φορτίου, 33 δεξαμενόπλοια και 16 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Κατά τη διάρκεια του Μαΐου οι Έλληνες πλοιοκτήτες αγόρασαν 14 φορτηγά ξηρού χύδην φορτίου, συνολικής χωρητικότητας 1,57 εκατομμυρίων dwt έναντι 307 εκατομμυρίων δολαρίων.
Το μεγαλύτερο μέρος της ζήτησης κατευθύνθηκε προς την Capesizes, καθώς οι προβλέψεις σχετικά με τις εξαγωγές σιδηρομεταλλεύματος προς την Κίνα παραμένουν θετικές για το δεύτερο εξάμηνο του 2017.
Επιπλέον, ισχυρή ήταν η ζήτηση Ελλήνων εφοπλιστών για δεξαμενόπλοια επίσης.
Σύμφωνα με την Golden Destiny, τον Μάιο αγοράστηκαν συνολικά 18 δεξαμενόπλοια από Έλληνες, συνολικής αξίας περίπου 400 εκατομμυρίων δολαρίων και χωρητικότητας 1,92 εκατομμυρίων dwt.
www.worldenergynews.gr