Οι πελάτες δεν ήταν διατεθειμένοι να δεχτούν υψηλότερο κόστος για το καύσιμο, δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρίας στο Reuters
Η Shell αποφάσισε να μην προχωρήσει σε δύο έργα που μελετούσε για την παραγωγή βιοκαυσίμων και βασικών ελαίων στη Σιγκαπούρη.
«Μπορούμε να επιβεβαιώσουμε ότι σταματάμε την εξερεύνηση δύο έργων – μιας μονάδας βιοκαυσίμων και μιας μονάδας βασικών ελαίων του Group II στη Σιγκαπούρη», δήλωσε η εταιρεία στο Reuters.
«Θα συνεχίσουμε να προμηθεύουμε βασικά έλαια και λιπαντικά, καθώς και βιοκαύσιμα, στους πελάτες μας στη Σιγκαπούρη και στην περιοχή».
Η Shell ανακοίνωσε στα τέλη του 2021 ότι μελετούσε ένα έργο 550.000 τόνων ετησίως (tpy) στο νησί Bukom της Σιγκαπούρης για την παραγωγή αεροπορικών βιοκαυσίμων(SAF) για την προμήθεια μεγάλων ασιατικών κόμβων όπως το Διεθνές Αεροδρόμιο του Χονγκ Κονγκ και το Changi της Σιγκαπούρης.
Η εταιρεία είχε προγραμματίσει να λάβει μια τελική επενδυτική απόφαση για το έργο, το οποίο θα είχε την ευελιξία να παράγει ανανεώσιμες πηγές ντίζελ και βιονάφθα για πετροχημικά, μέχρι τις αρχές του 2023.
Διακοπή λόγω... κόστους
Σε αντίθεση με την Ευρώπη και τις Ηνωμένες Πολιτείες, δεν υπάρχει εντολή για τις αεροπορικές εταιρείες να χρησιμοποιούν το SAF στην Ασία, δήλωσε πηγή του κλάδου, προσθέτοντας ότι οι πελάτες δεν ήταν διατεθειμένοι να δεχτούν υψηλότερο κόστος για το καύσιμο.
Η Shell κατασκευάζει ένα εργοστάσιο βιοκαυσίμων 820.000 tpy στο Ρότερνταμ της Ολλανδίας και είχε στόχο να παράγει περίπου 2 εκατομμύρια τόνους SAF έως το 2025.
Η αεροπορία, που αντιπροσωπεύει το 3% των παγκόσμιων εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, είναι μια από τις πιο δύσκολες μορφές μεταφοράς για την απομάκρυνση του άνθρακα.
www.worldenergynews.gr
«Μπορούμε να επιβεβαιώσουμε ότι σταματάμε την εξερεύνηση δύο έργων – μιας μονάδας βιοκαυσίμων και μιας μονάδας βασικών ελαίων του Group II στη Σιγκαπούρη», δήλωσε η εταιρεία στο Reuters.
«Θα συνεχίσουμε να προμηθεύουμε βασικά έλαια και λιπαντικά, καθώς και βιοκαύσιμα, στους πελάτες μας στη Σιγκαπούρη και στην περιοχή».
Η Shell ανακοίνωσε στα τέλη του 2021 ότι μελετούσε ένα έργο 550.000 τόνων ετησίως (tpy) στο νησί Bukom της Σιγκαπούρης για την παραγωγή αεροπορικών βιοκαυσίμων(SAF) για την προμήθεια μεγάλων ασιατικών κόμβων όπως το Διεθνές Αεροδρόμιο του Χονγκ Κονγκ και το Changi της Σιγκαπούρης.
Η εταιρεία είχε προγραμματίσει να λάβει μια τελική επενδυτική απόφαση για το έργο, το οποίο θα είχε την ευελιξία να παράγει ανανεώσιμες πηγές ντίζελ και βιονάφθα για πετροχημικά, μέχρι τις αρχές του 2023.
Διακοπή λόγω... κόστους
Σε αντίθεση με την Ευρώπη και τις Ηνωμένες Πολιτείες, δεν υπάρχει εντολή για τις αεροπορικές εταιρείες να χρησιμοποιούν το SAF στην Ασία, δήλωσε πηγή του κλάδου, προσθέτοντας ότι οι πελάτες δεν ήταν διατεθειμένοι να δεχτούν υψηλότερο κόστος για το καύσιμο.
Η Shell κατασκευάζει ένα εργοστάσιο βιοκαυσίμων 820.000 tpy στο Ρότερνταμ της Ολλανδίας και είχε στόχο να παράγει περίπου 2 εκατομμύρια τόνους SAF έως το 2025.
Η αεροπορία, που αντιπροσωπεύει το 3% των παγκόσμιων εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, είναι μια από τις πιο δύσκολες μορφές μεταφοράς για την απομάκρυνση του άνθρακα.
www.worldenergynews.gr