Το επόμενο διάστημα η συνάντηση του υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Π. Κουρουμπλής, με τους εκπροσώπους του σωματείου των εργαζομένων
Τη διαβεβαίωση ότι το επόμενο διάστημα θα υπάρξει προγραμματισμένη νέα συνάντηση για όλα τα θέματα που αφορούν το μέλλον των ναυπηγείων Σκαραμαγκά, έδωσε σήμερα 1/6/2017 ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Παναγιώτης Κουρουμπλής, σε ολιγόλεπτη συνομιλία που είχε με τον πρόεδρο και το γραμματέα του σωματείου των εργαζομένων "Η Τρίαινα" Βασίλη Καρακίτσιο και Βαγγέλη Μπαλογιάννη αντίστοιχα.
Οι εκπρόσωποι του σωματείου, συναντήθηκαν στο υπουργείο Ναυτιλίας με τον γενικό γραμματέα Διονύση -Χαράλαμπο Καλαματιανό και τον πρόεδρο του ΝΑΤ Ανδρέα Κομματά, στους οποίους έθεσαν θέμα αναγνώρισης ασφάλειας από το ΝΑΤ δύο ετών σε έξι συναδέλφους τους, που εργάζονταν ως πλήρωμα σε τρία ρυμουλκά, που το διάστημα 2013-2014 ήταν παροπλισμένα αλλά οι ίδιοι παρέμεναν στα σκάφη ως προσωπικό ασφαλείας.
Ο πρόεδρος των εργαζομένων ανέφερε ότι κάτι ανάλογο είχε γίνει μέσω δικαστικής πρωτόδικης απόφασης για τους υπόλοιπους 1000 εργαζομένους που ήταν ασφαλισμένοι στο ΙΚΑ.
Ο πρόεδρος του ΝΑΤ ζήτησε από τους εκπροσώπους των εργαζομένων στα ναυπηγεία να προσκομίσουν οποιαδήποτε πρωτόδικη δικαστική απόφαση για το θέμα των εργαζομένων αλλά και καταστάσεις παροπλισμού των ρυμουλκών θεωρημένες από το τοπικό λιμεναρχείο, που να αναγράφεται ότι το πλήρωμα που απασχολήθηκε την επίμαχη περίοδο.
Ο πρόεδρος του σωματείου των εργαζομένων "Η Τρίαινα" Βασίλης Καρακίτσιος μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ για το θέμα των ναυπηγείων, ανέφερε ότι καθοριστικό ρόλο σ τις όποιες αποφάσεις θα διαδραματίσει η απόφαση του διαιτητικού δικαστηρίου που αναμένεται μετά από τρείς αναβολές τον Ιούλιο και στο οποίο έχει προσφύγει ο σημερινός ιδιοκτήτης τους διεκδικώντας αποζημίωση 1 δισ. ευρώ από το ελληνικό δημόσιο.
Σύμφωνα με το πλάνο για το μέλλον των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά που παρουσίασε πρόσφατα ο υφυπουργός Οικονομίας και Ανάπτυξης, Σ. Πιτσιόρλας, στο Ναυπηγείο θα εισέλθει ειδικός διαχειριστής, ένας από τους μεγαλύτερους ελεγκτικούς ομίλους στον κόσμο, ο οποίος θα αναλάβει, όπως έχει καταρχήν συμφωνηθεί με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, να βγάλει σε πλειστηριασμό ορισμένα από τα περιουσιακά του στοιχεία.
Σε δεύτερη φάση το Ναυπηγείο θα χωριστεί σε δύο κομμάτια, όπως επιτάσσει και η απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, ως αντιστάθμισμα για τις παράνομες επιδοτήσεις που δόθηκαν στα ΕΝΑΕ στις αρχές της προηγούμενης δεκαετίας από τις ελληνικές κυβερνήσεις. Το πρώτο θα είναι αποκλειστικά στρατιωτικό Ναυπηγείο και θα περιλαμβάνει τη λεγόμενη τέταρτη σταθερή δεξαμενή και τους προβλήτες, που την υποστηρίζουν. Στο λεγόμενο εμπορικό κομμάτι, θα εμπλακούν και τα Ναυπηγεία Ελευσίνας και Νεωρίου.
Τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά καταλαμβάνουν έκταση 832.000 τ.μ., με στεγασμένες εγκαταστάσεις 65.000 τ.μ. Διαθέτουν δύο μόνιμες δεξαμενές 500 και 250 χιλιάδων DWT. Επίσης, δύο πλωτές δεξαμενές 72 και 60 χιλιάδων DWT, που κατασχέθηκαν από το ελληνικό Δημόσιο και κεκλιμένη ναυπηγική κλίνη για καθέλκυση πλοίων ή τμημάτων αυτών.
Η δεξαμενή των 500 χιλιάδων DWT είναι η μεγαλύτερη στο είδος της στην Ανατολική Μεσόγειο και συγκαταλέγεται στις μεγαλύτερες διεθνώς. Αυτή τη στιγμή στα ναυπηγεία Σκαραμαγκά συντηρούνται τέσσερα ελληνικά υποβρύχια ενώ έχει εισέλθει για επισκευαστικές εργασίες το πλωτό Μουσείο Αβέρωφ και η φρεγάτα "Αιγαίο".
www.worldenergynews.gr
Οι εκπρόσωποι του σωματείου, συναντήθηκαν στο υπουργείο Ναυτιλίας με τον γενικό γραμματέα Διονύση -Χαράλαμπο Καλαματιανό και τον πρόεδρο του ΝΑΤ Ανδρέα Κομματά, στους οποίους έθεσαν θέμα αναγνώρισης ασφάλειας από το ΝΑΤ δύο ετών σε έξι συναδέλφους τους, που εργάζονταν ως πλήρωμα σε τρία ρυμουλκά, που το διάστημα 2013-2014 ήταν παροπλισμένα αλλά οι ίδιοι παρέμεναν στα σκάφη ως προσωπικό ασφαλείας.
Ο πρόεδρος των εργαζομένων ανέφερε ότι κάτι ανάλογο είχε γίνει μέσω δικαστικής πρωτόδικης απόφασης για τους υπόλοιπους 1000 εργαζομένους που ήταν ασφαλισμένοι στο ΙΚΑ.
Ο πρόεδρος του ΝΑΤ ζήτησε από τους εκπροσώπους των εργαζομένων στα ναυπηγεία να προσκομίσουν οποιαδήποτε πρωτόδικη δικαστική απόφαση για το θέμα των εργαζομένων αλλά και καταστάσεις παροπλισμού των ρυμουλκών θεωρημένες από το τοπικό λιμεναρχείο, που να αναγράφεται ότι το πλήρωμα που απασχολήθηκε την επίμαχη περίοδο.
Ο πρόεδρος του σωματείου των εργαζομένων "Η Τρίαινα" Βασίλης Καρακίτσιος μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ για το θέμα των ναυπηγείων, ανέφερε ότι καθοριστικό ρόλο σ τις όποιες αποφάσεις θα διαδραματίσει η απόφαση του διαιτητικού δικαστηρίου που αναμένεται μετά από τρείς αναβολές τον Ιούλιο και στο οποίο έχει προσφύγει ο σημερινός ιδιοκτήτης τους διεκδικώντας αποζημίωση 1 δισ. ευρώ από το ελληνικό δημόσιο.
Σύμφωνα με το πλάνο για το μέλλον των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά που παρουσίασε πρόσφατα ο υφυπουργός Οικονομίας και Ανάπτυξης, Σ. Πιτσιόρλας, στο Ναυπηγείο θα εισέλθει ειδικός διαχειριστής, ένας από τους μεγαλύτερους ελεγκτικούς ομίλους στον κόσμο, ο οποίος θα αναλάβει, όπως έχει καταρχήν συμφωνηθεί με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, να βγάλει σε πλειστηριασμό ορισμένα από τα περιουσιακά του στοιχεία.
Σε δεύτερη φάση το Ναυπηγείο θα χωριστεί σε δύο κομμάτια, όπως επιτάσσει και η απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, ως αντιστάθμισμα για τις παράνομες επιδοτήσεις που δόθηκαν στα ΕΝΑΕ στις αρχές της προηγούμενης δεκαετίας από τις ελληνικές κυβερνήσεις. Το πρώτο θα είναι αποκλειστικά στρατιωτικό Ναυπηγείο και θα περιλαμβάνει τη λεγόμενη τέταρτη σταθερή δεξαμενή και τους προβλήτες, που την υποστηρίζουν. Στο λεγόμενο εμπορικό κομμάτι, θα εμπλακούν και τα Ναυπηγεία Ελευσίνας και Νεωρίου.
Τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά καταλαμβάνουν έκταση 832.000 τ.μ., με στεγασμένες εγκαταστάσεις 65.000 τ.μ. Διαθέτουν δύο μόνιμες δεξαμενές 500 και 250 χιλιάδων DWT. Επίσης, δύο πλωτές δεξαμενές 72 και 60 χιλιάδων DWT, που κατασχέθηκαν από το ελληνικό Δημόσιο και κεκλιμένη ναυπηγική κλίνη για καθέλκυση πλοίων ή τμημάτων αυτών.
Η δεξαμενή των 500 χιλιάδων DWT είναι η μεγαλύτερη στο είδος της στην Ανατολική Μεσόγειο και συγκαταλέγεται στις μεγαλύτερες διεθνώς. Αυτή τη στιγμή στα ναυπηγεία Σκαραμαγκά συντηρούνται τέσσερα ελληνικά υποβρύχια ενώ έχει εισέλθει για επισκευαστικές εργασίες το πλωτό Μουσείο Αβέρωφ και η φρεγάτα "Αιγαίο".
www.worldenergynews.gr