Tο μερίδιο της Ελλάδας σε όρους χωρητικότητας εκτοπίσματος (dwt) αυξήθηκε τους τελευταίους 12 μήνες στο 16,36% από 16,1%.
Η Ελλάδα όχι μόνο διατηρείται στην 1η θέση του παγκόσμιου στόλου της ναυτιλίας, αλλά κατά το τελευταίο έτος αύξησε και το μερίδιό της, σύμφωνα με την τελευταία έρευνα της Διάσκεψης των Ηνωμένων Εθνών για το Εμπόριο και την Ανάπτυξη (UNCTAD) για την παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία.
Συγκεκριμένα, το μερίδιο της Ελλάδας σε όρους χωρητικότητας εκτοπίσματος (dwt) αυξήθηκε τους τελευταίους 12 μήνες στο 16,36% από 16,1%.
Την ίδια ώρα, όλοι οι άλλοι ανταγωνιστές είδαν τους στόλους τους να μειώνονται, με εξαίρεση τη Σιγκαπούρη.
Ο παγκόσμιος εμπορικός στόλος της ναυτιλίας σε όρους dwt αυξήθηκε κατά 3,48% το τελευταίο 12μηνο, καταγράφοντας τον χαμηλότερο ρυθμό ανάπτυξης από το 2003.
Ωστόσο, η μεταφορική ικανότητα φορτίου παγκοσμίως εξακολουθεί να αυξάνεται ταχύτερα από τη ζήτηση (2,1%).
Η μεγαλύτερη αύξηση καταγράφηκε για τα πλοία μεταφοράς αερίου (9,7%), ακολουθούμενο από τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων (7%) και τα πορθμεία και επιβατηγά πλοία (5,5%), ενώ γενικά τα φορτηγά πλοία συνέχισαν μακροπρόθεσμη πτώση τους, με το χαμηλότερο ρυθμό ανάπτυξης των κυριότερων τύπων σκαφών.
Πηγή: hellenicshippingnews.com
www.worldenergynews.gr
Συγκεκριμένα, το μερίδιο της Ελλάδας σε όρους χωρητικότητας εκτοπίσματος (dwt) αυξήθηκε τους τελευταίους 12 μήνες στο 16,36% από 16,1%.
Την ίδια ώρα, όλοι οι άλλοι ανταγωνιστές είδαν τους στόλους τους να μειώνονται, με εξαίρεση τη Σιγκαπούρη.
Ο παγκόσμιος εμπορικός στόλος της ναυτιλίας σε όρους dwt αυξήθηκε κατά 3,48% το τελευταίο 12μηνο, καταγράφοντας τον χαμηλότερο ρυθμό ανάπτυξης από το 2003.
Ωστόσο, η μεταφορική ικανότητα φορτίου παγκοσμίως εξακολουθεί να αυξάνεται ταχύτερα από τη ζήτηση (2,1%).
Η μεγαλύτερη αύξηση καταγράφηκε για τα πλοία μεταφοράς αερίου (9,7%), ακολουθούμενο από τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων (7%) και τα πορθμεία και επιβατηγά πλοία (5,5%), ενώ γενικά τα φορτηγά πλοία συνέχισαν μακροπρόθεσμη πτώση τους, με το χαμηλότερο ρυθμό ανάπτυξης των κυριότερων τύπων σκαφών.
Πηγή: hellenicshippingnews.com
www.worldenergynews.gr