Η μεγάλη πτώση των ναύλων οφείλεται -όπως αναφέρεται- στη διαρκή αύξηση της προσφοράς χωρητικότητας, η οποία αναμένεται να αυξηθεί περαιτέρω το 2017 κατά 13%.
Σε χαμηλά επίπεδα θα κινηθούν το 2017 οι ναύλοι στην αγορά του LNG, σύμφωνα με τις προβλέψεις της βρετανικής ναυτιλιακής συμβουλευτικής εταιρείας Drewry.
Όπως επισημαίνει στην τελευταία της έκθεση, οι ναύλοι στην spot αγορά των πλοίων κατηγορίας DFDE μειώθηκαν κατά 30%, από 37.000 δολάρια την ημέρα στις αρχές του 2017 σε 26.000 δολάρια την ημέρα τον Απρίλιο του 2017.
Η μεγάλη πτώση των ναύλων οφείλεται -όπως αναφέρεται- στη διαρκή αύξηση της προσφοράς χωρητικότητας, η οποία αναμένεται να αυξηθεί περαιτέρω το 2017 κατά 13%.
Ως εκ τούτου, η Drewry παραμένει επιφυλακτική ως προς την πορεία των ναύλων κατά τη διάρκεια του 2017 στην αγορά του LNG.
Σύμφωνα με τον αναλυτή της Drewry, Shresth Sharma «η έντονη πτώση που παρατηρείται την τελευταία περίοδο στους ναύλους, οφείλεται στην υπερπροσφορά των πλοίων, που μεταφέρουν φορτία LNG.
Συμπληρώνει δε, ότι «προβλέπουμε ότι την επόμενη διετία θα συνεχίσει να αυξάνεται ο στόλος των πλοίων που διακινούν LNG, με περαιτέρω αύξησή του κατά 9% το 2018, γεγονός που θα επεκτείνει χρονικά την χαμηλή πορεία των ναύλων και για το επόμενο έτος.
Επομένως, δεν προβλέπεται μέχρι τα τέλη του 2018 ανάκαμψη στους ναύλους».
Ακόμη, ο κ. Sharma προβλέπει, ότι οι ναύλοι στην αγορά του LNG θα διαμορφωθούν στα 40.000 δολάρια την ημέρα το 2018, αντί των 50.000 δολαρίων την ημέρα με βάση τις αρχικές προβλέψεις της Drewry.
www.worldenergynews.gr
Όπως επισημαίνει στην τελευταία της έκθεση, οι ναύλοι στην spot αγορά των πλοίων κατηγορίας DFDE μειώθηκαν κατά 30%, από 37.000 δολάρια την ημέρα στις αρχές του 2017 σε 26.000 δολάρια την ημέρα τον Απρίλιο του 2017.
Η μεγάλη πτώση των ναύλων οφείλεται -όπως αναφέρεται- στη διαρκή αύξηση της προσφοράς χωρητικότητας, η οποία αναμένεται να αυξηθεί περαιτέρω το 2017 κατά 13%.
Ως εκ τούτου, η Drewry παραμένει επιφυλακτική ως προς την πορεία των ναύλων κατά τη διάρκεια του 2017 στην αγορά του LNG.
Σύμφωνα με τον αναλυτή της Drewry, Shresth Sharma «η έντονη πτώση που παρατηρείται την τελευταία περίοδο στους ναύλους, οφείλεται στην υπερπροσφορά των πλοίων, που μεταφέρουν φορτία LNG.
Συμπληρώνει δε, ότι «προβλέπουμε ότι την επόμενη διετία θα συνεχίσει να αυξάνεται ο στόλος των πλοίων που διακινούν LNG, με περαιτέρω αύξησή του κατά 9% το 2018, γεγονός που θα επεκτείνει χρονικά την χαμηλή πορεία των ναύλων και για το επόμενο έτος.
Επομένως, δεν προβλέπεται μέχρι τα τέλη του 2018 ανάκαμψη στους ναύλους».
Ακόμη, ο κ. Sharma προβλέπει, ότι οι ναύλοι στην αγορά του LNG θα διαμορφωθούν στα 40.000 δολάρια την ημέρα το 2018, αντί των 50.000 δολαρίων την ημέρα με βάση τις αρχικές προβλέψεις της Drewry.
www.worldenergynews.gr