Η Hyundai Heavy Industries, η Samsung Heavy Industries και η Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering από το περασμένο έτος άρχισαν να αντιστρέφουν την αρνητική εικόνα που εμφάνιζαν
Στην αύξηση των ναυπηγικών τους δραστηριοτήτων, προκειμένου να μπορέσουν να επιβιώσουν και να καταγράψουν κέρδη το 2017, στοχεύουν η Hyundai Heavy Industries, η Samsung Heavy Industries και η Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering.
Οι τρεις εταιρείες-κολοσσοί, που συγκαταλέγονται στα μεγαλύτερα ναυπηγεία της Κορέας, από το περασμένο έτος άρχισαν να αντιστρέφουν την αρνητική εικόνα που εμφάνιζαν.
Η Samsung Heavy Industries (SHI) από τις αρχές του έτους είχε θέσει ως στόχο να αυξήσει την αξία του βιβλίου παραγγελιών της, από 5,3 δισ. δολ. που ήταν το 2016 σε 6 δισ. δολ. το τρέχον έτος.
Τον περασμένο Ιανουάριο ήταν το πρώτο κορεάτικο ναυπηγείο που δέχτηκε την πρώτη παραγγελία του έτους για μια πλατφόρμα εξόρυξης πετρελαίου και φυσικού αερίου, κόστους 1,27 δισ. δολ. και μέχρι τα τέλη του Μαρτίου η SHI είχε δεχτεί σημαντικό αριθμό παραγγελιών για πλοία μεταφοράς LNG αλλά και κατανάλωσης καυσίμου LNG.
Η Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering (DSME) μέσα από την αναδιοργάνωση των δραστηριοτήτων της, την αναδιάρθρωση του χρέους της, την περικοπή θέσεων εργασίας και την πώληση μέρους των περιουσιακών της στοιχείων στοχεύει στη βελτίωση των οικονομικών της μεγεθών για το 2017.
Σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας, το πρώτο τρίμηνο του 2017 κατέγραψε κέρδη 258,1 εκατ. δολ., σε σχέση με τις ζημιές ύψους 33,7 εκατ.δολ. για την αντίστοιχη περίοδο του 2016.
Κέρδη για το πρώτο τρίμηνο του 2017 κατέγραψε και η Hyundai Heavy Industries (HHI), τα οποία ανήλθαν σε 409,6 εκατ. δολ., αύξηση κατά 89,1% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2016, όταν και κατέγραψε κέρδη ύψους 216,2 εκατ. δολ.
Η κερδοφορία της εταιρείας αποδίδεται τόσο στις αυξανόμενες ναυπηγήσεις πλοίων υψηλής τεχνολογίας, όσο και στις προσπάθειες μείωσης των λειτουργικών της εξόδων.
Μέχρι και τον Απρίλιο η HHI έχει δεχτεί 39 παραγγελίες, αξίας 2,3 δισ. δολ., ο μεγαλύτερος αριθμός παραγγελιών που έχει καταγραφεί τα τελευταία τρία έτη στην περίοδο Ιανουαρίου-Απριλίου.
(Πηγή:Ναυτικά Χρονικά)
www.worldenergynews.gr
Οι τρεις εταιρείες-κολοσσοί, που συγκαταλέγονται στα μεγαλύτερα ναυπηγεία της Κορέας, από το περασμένο έτος άρχισαν να αντιστρέφουν την αρνητική εικόνα που εμφάνιζαν.
Η Samsung Heavy Industries (SHI) από τις αρχές του έτους είχε θέσει ως στόχο να αυξήσει την αξία του βιβλίου παραγγελιών της, από 5,3 δισ. δολ. που ήταν το 2016 σε 6 δισ. δολ. το τρέχον έτος.
Τον περασμένο Ιανουάριο ήταν το πρώτο κορεάτικο ναυπηγείο που δέχτηκε την πρώτη παραγγελία του έτους για μια πλατφόρμα εξόρυξης πετρελαίου και φυσικού αερίου, κόστους 1,27 δισ. δολ. και μέχρι τα τέλη του Μαρτίου η SHI είχε δεχτεί σημαντικό αριθμό παραγγελιών για πλοία μεταφοράς LNG αλλά και κατανάλωσης καυσίμου LNG.
Η Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering (DSME) μέσα από την αναδιοργάνωση των δραστηριοτήτων της, την αναδιάρθρωση του χρέους της, την περικοπή θέσεων εργασίας και την πώληση μέρους των περιουσιακών της στοιχείων στοχεύει στη βελτίωση των οικονομικών της μεγεθών για το 2017.
Σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας, το πρώτο τρίμηνο του 2017 κατέγραψε κέρδη 258,1 εκατ. δολ., σε σχέση με τις ζημιές ύψους 33,7 εκατ.δολ. για την αντίστοιχη περίοδο του 2016.
Κέρδη για το πρώτο τρίμηνο του 2017 κατέγραψε και η Hyundai Heavy Industries (HHI), τα οποία ανήλθαν σε 409,6 εκατ. δολ., αύξηση κατά 89,1% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2016, όταν και κατέγραψε κέρδη ύψους 216,2 εκατ. δολ.
Η κερδοφορία της εταιρείας αποδίδεται τόσο στις αυξανόμενες ναυπηγήσεις πλοίων υψηλής τεχνολογίας, όσο και στις προσπάθειες μείωσης των λειτουργικών της εξόδων.
Μέχρι και τον Απρίλιο η HHI έχει δεχτεί 39 παραγγελίες, αξίας 2,3 δισ. δολ., ο μεγαλύτερος αριθμός παραγγελιών που έχει καταγραφεί τα τελευταία τρία έτη στην περίοδο Ιανουαρίου-Απριλίου.
(Πηγή:Ναυτικά Χρονικά)
www.worldenergynews.gr