Σχετικώς με το ν/σ με το οποίο κυρώνεται η διεθνής σύμβαση για τον έλεγχο και τη διαχείριση του έρματος και ιζημάτων από πλοία, τα κόμματα στην πλειοψηφία τους τοποθετήθηκαν θετικά, πλην του ΚΚΕ και της Χρυσής Αυγής.
Την κατάθεση στη Βουλή εντός του Μαΐου νομοσχεδίου 140 και πλέον άρθρων, με το οποίο θα ρυθμίζονται θέματα λιμενικής πολιτικής, εκπαίδευσης, για την κρουαζιέρα, την τουριστική βιομηχανία και τη Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη προανήγγειλε ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Παναγιώτης Κουρουμπλής.
Σχετικώς με το νομοσχέδιο, με το οποίο κυρώνεται η διεθνής σύμβαση για τον έλεγχο και τη διαχείριση του έρματος και ιζημάτων από πλοία, τα κόμματα στην πλειοψηφία τους τοποθετήθηκαν θετικά, πλην του ΚΚΕ που καταψήφισε και την Χρυσή Αυγή που διατήρησε επιφυλάξεις.
Ο εισηγητής του ΣΥΡΙΖΑ Γιώργος Πάλλης, τόνισε ότι η κύρωση της Συμφωνίας αποτελεί «μονόδρομο για τον νευραλγικό τομέα της Ναυτιλίας».
Εκ μέρους της ΝΔ ο Χαράλαμπος Αθανασίου παρατήρησε, ότι 70.000 πλοία θα υποχρεωθούν να εγκαταστήσουν μηχανολογικό εξοπλισμό για την επεξεργασία του έρματος, κάτι που θα αποτελέσει ευκαιρία τόνωσης για τη Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη.
Ο ειδικός αγορητής του ΚΚΕ Μανώλης Συντυχάκη ανέφερε, ότι δημιουργείται ένας γραφειοκρατικός μηχανισμός συγκάλυψης των ευθυνών των εφοπλιστών, με στόχο να επιταχυνθεί η καταστροφή του θαλάσσιου περιβάλλοντος.
Ο υφυπουργός Ναυτιλίας Νεκτάριος Σαντορινιός εξήγησε, ότι η πιστοποίηση των πλοίων θα γίνεται από τους νηογνώμονες με κόστος μικρότερο, σε σύγκριση με τα έξοδα στα οποία θα υποβληθούν οι εφοπλιστές, προκειμένου να εγκαταστήσουν το μηχανολογικό εξοπλισμό για τη διαχείριση του έρματος.
«Θα εισπράξουμε από τα παράβολα και από τα πρόστιμα, μάλλον κερδίζουμε και δε χάνουμε», τόνισε χαρακτηριστικά.
www.worldenergynews.gr
Σχετικώς με το νομοσχέδιο, με το οποίο κυρώνεται η διεθνής σύμβαση για τον έλεγχο και τη διαχείριση του έρματος και ιζημάτων από πλοία, τα κόμματα στην πλειοψηφία τους τοποθετήθηκαν θετικά, πλην του ΚΚΕ που καταψήφισε και την Χρυσή Αυγή που διατήρησε επιφυλάξεις.
Ο εισηγητής του ΣΥΡΙΖΑ Γιώργος Πάλλης, τόνισε ότι η κύρωση της Συμφωνίας αποτελεί «μονόδρομο για τον νευραλγικό τομέα της Ναυτιλίας».
Εκ μέρους της ΝΔ ο Χαράλαμπος Αθανασίου παρατήρησε, ότι 70.000 πλοία θα υποχρεωθούν να εγκαταστήσουν μηχανολογικό εξοπλισμό για την επεξεργασία του έρματος, κάτι που θα αποτελέσει ευκαιρία τόνωσης για τη Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη.
Ο ειδικός αγορητής του ΚΚΕ Μανώλης Συντυχάκη ανέφερε, ότι δημιουργείται ένας γραφειοκρατικός μηχανισμός συγκάλυψης των ευθυνών των εφοπλιστών, με στόχο να επιταχυνθεί η καταστροφή του θαλάσσιου περιβάλλοντος.
Ο υφυπουργός Ναυτιλίας Νεκτάριος Σαντορινιός εξήγησε, ότι η πιστοποίηση των πλοίων θα γίνεται από τους νηογνώμονες με κόστος μικρότερο, σε σύγκριση με τα έξοδα στα οποία θα υποβληθούν οι εφοπλιστές, προκειμένου να εγκαταστήσουν το μηχανολογικό εξοπλισμό για τη διαχείριση του έρματος.
«Θα εισπράξουμε από τα παράβολα και από τα πρόστιμα, μάλλον κερδίζουμε και δε χάνουμε», τόνισε χαρακτηριστικά.
www.worldenergynews.gr