Η διάρθρωση των επενδύσεων των Ελλήνων εφοπλιστών στο πρώτο τρίμηνο
Σε τι πλοία επενδύουν τώρα οι Ελληνες εφοπλιστές;
Αν και δεν λείπουν κάποιες παραγγελίες για νεότευκτα πλοία σε ναυπηγεία, το βασικό κομμάτι εστιάζεται το τελευταίο διάστημα στα μεταχειρισμένα πλοία μικρής ηλικίας και κυρίως τα φορτηγά μεταφοράς ξηρού φορτίου χύδην.
Ετσι, σύμφωνα με τα στοιχεία που συγκέντρωσε η Allied Shipbroking, για το πρώτο τρίμηνο του 2017 οι Ελληνες επένδυσαν 755 εκατ. δολ. για 60 φορτηγά, 457,5 εκατ. για 11 δεξαμενόπλοια, 162,4 εκατ. για 13 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και 167 εκατ. για 2 δεξαμενόπλοια μεταφοράς υγροποιημένου αερίου.
Οσον αφορά τις πωλήσεις παλαιότερου τονάζ, στις οποίες προχώρησαν, αυτές αφορούσαν κυρίως φορτηγά ξηρού φορτίου (36 πλοία έναντι 508,3 εκατ.).
Η ανάκαμψη στη ναυλαγορά και στις τιμές των πλοίων, κυρίως των φορτηγών, οφείλεται τόσο στην ταχύτερη αύξηση της ζήτησης για πρώτες ύλες όσο και στη συγκράτηση της αύξησης της διαθέσιμης μεταφορικής δυναμικότητας.
Σε αυτό το περιβάλλον ο Baltic Dry Index (BDI) κινείται άνω των 1.200 μονάδων, δηλαδή κατά 30% υψηλότερα από τις αρχές του 2017.
Το ελληνικό νηολόγιο εξακολουθεί όχι μόνον να μην μπορεί να προσελκύσει τα νέα πλοία που προστίθενται στον ελληνόκτητο στόλο αλλά και να χάνει, λόγω χαμηλής ανταγωνιστικότητας, από τη συνολική του δύναμη.
Πηγη: Καθημερινή
www.worldenergynews.gr
Αν και δεν λείπουν κάποιες παραγγελίες για νεότευκτα πλοία σε ναυπηγεία, το βασικό κομμάτι εστιάζεται το τελευταίο διάστημα στα μεταχειρισμένα πλοία μικρής ηλικίας και κυρίως τα φορτηγά μεταφοράς ξηρού φορτίου χύδην.
Ετσι, σύμφωνα με τα στοιχεία που συγκέντρωσε η Allied Shipbroking, για το πρώτο τρίμηνο του 2017 οι Ελληνες επένδυσαν 755 εκατ. δολ. για 60 φορτηγά, 457,5 εκατ. για 11 δεξαμενόπλοια, 162,4 εκατ. για 13 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και 167 εκατ. για 2 δεξαμενόπλοια μεταφοράς υγροποιημένου αερίου.
Οσον αφορά τις πωλήσεις παλαιότερου τονάζ, στις οποίες προχώρησαν, αυτές αφορούσαν κυρίως φορτηγά ξηρού φορτίου (36 πλοία έναντι 508,3 εκατ.).
Η ανάκαμψη στη ναυλαγορά και στις τιμές των πλοίων, κυρίως των φορτηγών, οφείλεται τόσο στην ταχύτερη αύξηση της ζήτησης για πρώτες ύλες όσο και στη συγκράτηση της αύξησης της διαθέσιμης μεταφορικής δυναμικότητας.
Σε αυτό το περιβάλλον ο Baltic Dry Index (BDI) κινείται άνω των 1.200 μονάδων, δηλαδή κατά 30% υψηλότερα από τις αρχές του 2017.
Το ελληνικό νηολόγιο εξακολουθεί όχι μόνον να μην μπορεί να προσελκύσει τα νέα πλοία που προστίθενται στον ελληνόκτητο στόλο αλλά και να χάνει, λόγω χαμηλής ανταγωνιστικότητας, από τη συνολική του δύναμη.
Πηγη: Καθημερινή
www.worldenergynews.gr