Τα ιταλικά λιμάνια διατήρησαν την πρώτη θέση στον τομέα της κρουαζιέρας στην Αδριατική, τη δεύτερη θέση κατέλαβαν τα λιμάνια της Κροατίας, ενώ την τρίτη θέση τα λιμάνια της Ελλάδας.
Αύξηση κατά 10,5% στην κίνηση της κρουαζιέρας στην Αδριατική και συγκεκριμένα στην δυτική Ελλάδα, την Ιταλία, την Κροατία και το Μαυροβούνιο καταγράφηκε το 2016 σε ετήσια βάση, σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας Risposte Turismo.
Ειδικότερα, το 2016 οι επιβάτες που έκαναν κρουαζιέρα στην Αδριατική, ανήλθαν σε 5,1 εκατομμύρια, αύξηση κατά 5,5% σε σχέση με το 2015 και ο αριθμός προσέγγισης κρουαζιεροπλοίων στα λιμάνια της Αδριατικής ξεπέρασε τις 3.700, αύξηση κατά 10,5% σε σύγκριση με το 2015.
Παρά το γεγονός πως το 2016 τα λιμάνια της Ιταλίας εξυπηρέτησαν μόλις 2,3 εκατομμύρια επιβάτες και 843 προσεγγίσεις πλοίων, στοιχεία που αντιπροσωπεύουν μείωση της επιβατικής κίνησης (-2,5%) και των προσεγγίσεων πλοίων (-1,4%) σε σχέση με το 2015, τα ιταλικά λιμάνια διατήρησαν την πρώτη θέση στον τομέα της κρουαζιέρας στην Αδριατική.
Τη δεύτερη θέση κατέλαβαν τα λιμάνια της Κροατίας, ενώ την τρίτη θέση τα λιμάνια της Ελλάδας.
Σε ό,τι αφορά τα λιμάνια που εξυπηρετούν το μεγαλύτερο μέρος της επιβατικής κίνησης της κρουαζιέρας στην Αδριατική, πρώτο αναδεικνύεται το λιμάνι της Βενετίας, το οποίο εκτιμάται ότι προσέλκυσε το περασμένο έτος περίπου το 31,7% του συνόλου της τουριστικής κίνησης στην περιοχή, ενώ ακολουθούν τα λιμάνια του Ντουμπρόβνικ στην Κροατία και της Κέρκυρας.
Από τα αποτελέσματα της έρευνας προέκυψε επίσης αύξηση και στη διακίνηση με φέριμποτ και ιπτάμενα δελφίνια το 2016, με τους επιβάτες να ανέρχονται στους 17,6 εκατομμύρια (αύξηση 3,5% σε σχέση με το 2015), με τις προσεγγίσεις των πλοίων στα λιμάνια να ανέρχονται σε 83.500 (αύξηση κατά 4,6%).
Σε ό,τι αφορά τις μετακινήσεις με φέριμποτ και με ιπτάμενα δελφίνια, το λιμάνι του Σπλιτ στην Κροατία φαίνεται ότι προσελκύει το μεγαλύτερο μέρος των μετακινήσεων, ενώ ακολουθούν τα λιμάνια της Ηγουμενίτσας και του Μπάρι.
www.worldenergynews.gr
Ειδικότερα, το 2016 οι επιβάτες που έκαναν κρουαζιέρα στην Αδριατική, ανήλθαν σε 5,1 εκατομμύρια, αύξηση κατά 5,5% σε σχέση με το 2015 και ο αριθμός προσέγγισης κρουαζιεροπλοίων στα λιμάνια της Αδριατικής ξεπέρασε τις 3.700, αύξηση κατά 10,5% σε σύγκριση με το 2015.
Παρά το γεγονός πως το 2016 τα λιμάνια της Ιταλίας εξυπηρέτησαν μόλις 2,3 εκατομμύρια επιβάτες και 843 προσεγγίσεις πλοίων, στοιχεία που αντιπροσωπεύουν μείωση της επιβατικής κίνησης (-2,5%) και των προσεγγίσεων πλοίων (-1,4%) σε σχέση με το 2015, τα ιταλικά λιμάνια διατήρησαν την πρώτη θέση στον τομέα της κρουαζιέρας στην Αδριατική.
Τη δεύτερη θέση κατέλαβαν τα λιμάνια της Κροατίας, ενώ την τρίτη θέση τα λιμάνια της Ελλάδας.
Σε ό,τι αφορά τα λιμάνια που εξυπηρετούν το μεγαλύτερο μέρος της επιβατικής κίνησης της κρουαζιέρας στην Αδριατική, πρώτο αναδεικνύεται το λιμάνι της Βενετίας, το οποίο εκτιμάται ότι προσέλκυσε το περασμένο έτος περίπου το 31,7% του συνόλου της τουριστικής κίνησης στην περιοχή, ενώ ακολουθούν τα λιμάνια του Ντουμπρόβνικ στην Κροατία και της Κέρκυρας.
Από τα αποτελέσματα της έρευνας προέκυψε επίσης αύξηση και στη διακίνηση με φέριμποτ και ιπτάμενα δελφίνια το 2016, με τους επιβάτες να ανέρχονται στους 17,6 εκατομμύρια (αύξηση 3,5% σε σχέση με το 2015), με τις προσεγγίσεις των πλοίων στα λιμάνια να ανέρχονται σε 83.500 (αύξηση κατά 4,6%).
Σε ό,τι αφορά τις μετακινήσεις με φέριμποτ και με ιπτάμενα δελφίνια, το λιμάνι του Σπλιτ στην Κροατία φαίνεται ότι προσελκύει το μεγαλύτερο μέρος των μετακινήσεων, ενώ ακολουθούν τα λιμάνια της Ηγουμενίτσας και του Μπάρι.
www.worldenergynews.gr