Σύμφωνα με το Reuters, αφού ολοκληρωθεί η φάση των βελτιωμένων προσφορών, η Αθήνα θα μπορεί να επιλέξει τον νικητή έως τα μέσα Μαΐου.
Βελτιωμένες προσφορές από τους τρεις υποψήφιους επενδυτές για τον Οργανισμό Λιμένος Θεσσαλονίκης θα ζητήσει μέσα στις επόμενες ημέρες η ελληνική κυβέρνηση, όπως μεταδίδει το πρακτορείο Reuters, καθώς ο διαγωνισμός για την απόκτηση του 67% του λιμανιού μπαίνει στην επόμενη φάση.
Στη διαδικασία συμμετέχουν η εταιρεία International Container Terminal Services με έδρα τις Φιλιππίνες, η P&O Steam Navigation Company με έδρα το Ντουμπάι και μία κοινοπραξία που περιλαμβάνει τη γερμανική Deutsche Invest Equity Partners.
Σύμφωνα με μία από τις πηγές του Reuters, αφού ολοκληρωθεί η φάση των βελτιωμένων προσφορών, η Αθήνα θα μπορεί να επιλέξει τον νικητή έως τα μέσα Μαΐου.
Όπως αναφέρει το πρακτορείο, η αξία του ΟΛΘ υπολογιζόταν σε περίπου 200 εκατομμύρια ευρώ το 2016.
Ο νικητής του διαγωνισμού θα αναλάβει τη διαχείριση του λιμανιού για 40 χρόνια, θα κληθεί να επενδύσει 180 εκατομμύρια ευρώ έως το 2021 για την αναβάθμιση των εγκαταστάσεων και θα πρέπει να δεσμευθεί για αύξηση των κοντέινερ που μπορεί να εξυπηρετήσει το λιμάνι κατά περίπου 60%.
www.worldenergynews.gr
Στη διαδικασία συμμετέχουν η εταιρεία International Container Terminal Services με έδρα τις Φιλιππίνες, η P&O Steam Navigation Company με έδρα το Ντουμπάι και μία κοινοπραξία που περιλαμβάνει τη γερμανική Deutsche Invest Equity Partners.
Σύμφωνα με μία από τις πηγές του Reuters, αφού ολοκληρωθεί η φάση των βελτιωμένων προσφορών, η Αθήνα θα μπορεί να επιλέξει τον νικητή έως τα μέσα Μαΐου.
Όπως αναφέρει το πρακτορείο, η αξία του ΟΛΘ υπολογιζόταν σε περίπου 200 εκατομμύρια ευρώ το 2016.
Ο νικητής του διαγωνισμού θα αναλάβει τη διαχείριση του λιμανιού για 40 χρόνια, θα κληθεί να επενδύσει 180 εκατομμύρια ευρώ έως το 2021 για την αναβάθμιση των εγκαταστάσεων και θα πρέπει να δεσμευθεί για αύξηση των κοντέινερ που μπορεί να εξυπηρετήσει το λιμάνι κατά περίπου 60%.
www.worldenergynews.gr