Θυγατρική της Sinopec ανακοίνωσε ότι θα μετατρέπει 100.000 τόνους υπολειμμάτων κουζίνας σε 30.000 τόνους αεροπορικών βιοκαυσίμων σε ετήσια βάση
Τα σχέδια για τη μαζική παραγωγή καυσίμων για αεριωθούμενα από τα απόβλητα των εστιατορίων βρίσκονται πιο κοντά στη υλοποίησή τους καθώς τον επόμενο χρόνο στην Κίνα μεγάλο κρατικό διυλιαστήριο ξεκινά την κατασκευή ενός εργοστασίου παραγωγής.
H Zhenhai Refining and Chemical, θυγατρική Sinopec στην επαρχία Ningbo, Zhejiang ανακοίνωσε ότι μονάδα της θα μετατρέπει 100.000 τόνους υπολείμμάτων κουζίνας σε 30.000 τόνους αεροπορικών βιοκαυσίμων σε ετήσια βάση.
Το καύσιμο σύμφωνα με το CNBC θα μπορούσε να πωληθεί σε αεροπορικές εταιρείες που πραγματοποιούν διεθνείς πτήσεις μεγάλων αποστάσεων ειδικά σε χώρες με υψηλές χρεώσεις για τις εκπομπές αερίων.
Παρά το γεγονός ότι τα βιοκαύσιμα δεν προσθέτουν επιπλέον διοξείδιο του άνθρακα στην ατμόσφαιρα, δεδομένου ότι προέρχονται αρχικά από φυτά ή ζώα τα οποία αποτελούν μέρος του βιολογικού κύκλου, μερικοί ερευνητές έχουν υποστηρίξει ότι δεν είναι κατάλληλα για μακροχρόνια αποθήκευση.
Επίσης σύμφωνα με τους ίδιους μπορεί να συστέλλονται ή ακόμα και να μπλοκάρουν τη ροή του καυσίμου σε αγωγούς λόγω της ιδιότητας του να ίνεται πηχτό σε χαμηλές θερμοκρασίες.
Η Πολεμική Αεροπορία των ΗΠΑ ανέφερε πέρυσι ότι μαχητικά αεροσκάφη που χρησιμοποιούσαν βιοκαύσιμα είχαν προσβληθεί από ακμάζουσα αποικίες βακτηρίου που απειλούσε την ασφάλεια των μηχανικών και ηλεκτρονικών εξαρτημάτων.
Αλλά ο εκπρόσωπος της Zhenhai Refining , Huang Zhongwen δήλωσε ότι οι επιβάτες της South China Morning Post επιβάτες δεν χρειάζεται να ανησυχούν, γιατί το νέο καύσιμο θα είναι «απολύτως ασφαλές» για τα αεροπλάνα, προσθέτοντας ότι επίσης δεν θα μυρίζει σαν κουζίνα.
Η Sinopec, η μεγαλύτερη πετρελαϊκή εταιρεία της Κίνας, ξεκίνησε το έργο το 2011 ως αντίμετρο σε δασμολογική άνθρακα για την πολιτική αεροπορία που προτείνει η Ευρωπαϊκή Ένωση.
Το πρώτο δείγμα του προϊόντος συντέθηκε στο εργαστήριο της Sinopec το επόμενο έτος, αλλά το βιοκαύσιμο δεν χρησιμοποιήθηκε σε εμπορική πτήση μέχρι τον Μάρτιο του 2015, όταν η Hainan Airlines χρησιμοποίησε σε Boeing 737 ένα μείγμα 50-50 από συμβατικά καύσιμα αεριωθουμένων και τα βιοκαύσιμα σε πτήση με 156 επιβάτες από Σαγκάη στο Πεκίνο.
www.worldenergynews.gr
H Zhenhai Refining and Chemical, θυγατρική Sinopec στην επαρχία Ningbo, Zhejiang ανακοίνωσε ότι μονάδα της θα μετατρέπει 100.000 τόνους υπολείμμάτων κουζίνας σε 30.000 τόνους αεροπορικών βιοκαυσίμων σε ετήσια βάση.
Το καύσιμο σύμφωνα με το CNBC θα μπορούσε να πωληθεί σε αεροπορικές εταιρείες που πραγματοποιούν διεθνείς πτήσεις μεγάλων αποστάσεων ειδικά σε χώρες με υψηλές χρεώσεις για τις εκπομπές αερίων.
Παρά το γεγονός ότι τα βιοκαύσιμα δεν προσθέτουν επιπλέον διοξείδιο του άνθρακα στην ατμόσφαιρα, δεδομένου ότι προέρχονται αρχικά από φυτά ή ζώα τα οποία αποτελούν μέρος του βιολογικού κύκλου, μερικοί ερευνητές έχουν υποστηρίξει ότι δεν είναι κατάλληλα για μακροχρόνια αποθήκευση.
Επίσης σύμφωνα με τους ίδιους μπορεί να συστέλλονται ή ακόμα και να μπλοκάρουν τη ροή του καυσίμου σε αγωγούς λόγω της ιδιότητας του να ίνεται πηχτό σε χαμηλές θερμοκρασίες.
Η Πολεμική Αεροπορία των ΗΠΑ ανέφερε πέρυσι ότι μαχητικά αεροσκάφη που χρησιμοποιούσαν βιοκαύσιμα είχαν προσβληθεί από ακμάζουσα αποικίες βακτηρίου που απειλούσε την ασφάλεια των μηχανικών και ηλεκτρονικών εξαρτημάτων.
Αλλά ο εκπρόσωπος της Zhenhai Refining , Huang Zhongwen δήλωσε ότι οι επιβάτες της South China Morning Post επιβάτες δεν χρειάζεται να ανησυχούν, γιατί το νέο καύσιμο θα είναι «απολύτως ασφαλές» για τα αεροπλάνα, προσθέτοντας ότι επίσης δεν θα μυρίζει σαν κουζίνα.
Η Sinopec, η μεγαλύτερη πετρελαϊκή εταιρεία της Κίνας, ξεκίνησε το έργο το 2011 ως αντίμετρο σε δασμολογική άνθρακα για την πολιτική αεροπορία που προτείνει η Ευρωπαϊκή Ένωση.
Το πρώτο δείγμα του προϊόντος συντέθηκε στο εργαστήριο της Sinopec το επόμενο έτος, αλλά το βιοκαύσιμο δεν χρησιμοποιήθηκε σε εμπορική πτήση μέχρι τον Μάρτιο του 2015, όταν η Hainan Airlines χρησιμοποίησε σε Boeing 737 ένα μείγμα 50-50 από συμβατικά καύσιμα αεριωθουμένων και τα βιοκαύσιμα σε πτήση με 156 επιβάτες από Σαγκάη στο Πεκίνο.
www.worldenergynews.gr