Μια απόφαση με πολλές επιπτώσεις από το Υπουργείο Ναυτιλίας
Eντονές αντιδράσεις υπάρχουν στους ναυτιλιακούς κύκλους καθώς με απόφαση του Υπουργείου Ναυτιλίας που εκδόθηκε στις 20 Οκτωβρίου του 2016, αποτελεί προυπόθεση για τον ανεφοδιασμό πλοίων που εισέρχονται στο λιμάνι του Πειριά να επιδεικνύουν τα ναυλοσύμφωνα της επόμενης αποστολής τους.
Αυτό έγινε για να αντιμετωπιστεί το λαθρεμπόριο καυσίμων.
Ομως έχει λειτουργήσει ως αντικίνητρο γιατί οι ναυτιλακές εταιρίες παγίως δεν θέλουν να αποκαλύπτουν τέτοια δεδομένα για να μην εκτεθούν τα επιχειρηματικά τους μυστικά.
Ο Πειραιάς αποτελεί το δεύτερο φθηνότερο λιμάνι στον ανεφοδιασμό ενώ έργα αναλαμβάνουν και τα ναυπηγεία που κατά περιπτώσεις καλύπτουν τυχόν ζημιές από τα πλοία που σταθμεύουν.
Κατά τον τρόπο αυτό η ζημιά είναι διπλή κάτα πρώτο προς τους Προμηθευτές Καυσίμων και κατά δεύτερον για την ναυπηγοεπισκευαστική δραστηριότητα.
Το λιμάνι του Πειραιά αποτελεί επίσης βασικό σταθμό με προορισμό την Μαύρη Θάλασσα
Η απόφαση αυτή τροποιήθηκε στην συνέχεια με υποχρέωση του πλοιοκτήτη να επιδεικνύει την φορτωτική.
Η αγορά μιλάει για προχειρότητα εκ μέρους του Υπουργείου.
www.worldenergynews.gr
Αυτό έγινε για να αντιμετωπιστεί το λαθρεμπόριο καυσίμων.
Ομως έχει λειτουργήσει ως αντικίνητρο γιατί οι ναυτιλακές εταιρίες παγίως δεν θέλουν να αποκαλύπτουν τέτοια δεδομένα για να μην εκτεθούν τα επιχειρηματικά τους μυστικά.
Ο Πειραιάς αποτελεί το δεύτερο φθηνότερο λιμάνι στον ανεφοδιασμό ενώ έργα αναλαμβάνουν και τα ναυπηγεία που κατά περιπτώσεις καλύπτουν τυχόν ζημιές από τα πλοία που σταθμεύουν.
Κατά τον τρόπο αυτό η ζημιά είναι διπλή κάτα πρώτο προς τους Προμηθευτές Καυσίμων και κατά δεύτερον για την ναυπηγοεπισκευαστική δραστηριότητα.
Το λιμάνι του Πειραιά αποτελεί επίσης βασικό σταθμό με προορισμό την Μαύρη Θάλασσα
Η απόφαση αυτή τροποιήθηκε στην συνέχεια με υποχρέωση του πλοιοκτήτη να επιδεικνύει την φορτωτική.
Η αγορά μιλάει για προχειρότητα εκ μέρους του Υπουργείου.
www.worldenergynews.gr