Βιομηχανία & Απανθρακοποίηση

Η ArcelorMittal ζητά από την Ινδία να καταργήσει τον φόρο εισαγωγής στο LNG (Reuters)

Η ArcelorMittal ζητά από την Ινδία να καταργήσει τον φόρο εισαγωγής στο LNG (Reuters)
Στόχος η μείωση του κόστους παραγωγής του χάλυβα
Η κοινοπραξία της ArcelorMittal στην Ινδία κάλεσε το Νέο Δελχί να καταργήσει τον φόρο εισαγωγής υγροποιημένου φυσικού αερίου για την παραγωγή χάλυβα, ώστε να βοηθήσει την εταιρεία να μειώσει το κόστος παραγωγής της και να επιτύχει τους στόχους απαλλαγής από τον άνθρακα, σύμφωνα με το Reuters.

Η παραγωγή χάλυβα αντιπροσωπεύει περίπου το 8% των παγκόσμιων εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα.

Η αντικατάσταση του άνθρακα ως πηγής καυσίμου με το πιο φιλικό LNG, μπορεί μεν να μειώσει κάπως τις εκπομπές, ωστόσο αυξάνει το κόστος παραγωγής.

«Για να ικανοποιήσουμε τόσο τις εγχώριες όσο και τις διεθνείς ανάγκες σε χάλυβα, προτείνουμε την εφαρμογή μηδενικού συντελεστή δασμού στις εισαγωγές LNG για την κατασκευή χάλυβα», ανέφερε η ArcelorMittal Nippon Steel India (AM/NS India) σε επιστολή της με ημερομηνία 2 Σεπτεμβρίου προς το ομοσπονδιακό υπουργείο Οικονομικών της Ινδίας.

Η Ινδία, ο δεύτερος μεγαλύτερος παραγωγός ακατέργαστου χάλυβα στον κόσμο, επιβάλλει δασμό της τάξης του 2,5% και πρόσθετο φόρο κοινωνικής πρόνοιας 0,25% στο LNG.

Εάν η κυβέρνηση ικανοποιήσει τα αιτήματα της AM/NS India, άλλες χαλυβουργίες, όπως η JSW Steel και η Tata Steel θα επωφεληθούν επίσης για την παραγωγή τους.

Το ομοσπονδιακό υπουργείο Οικονομικών και η AM/NS India δεν απάντησαν στα αιτήματα για σχολιασμό του Reuters.

Σε έκθεση που δημοσιεύθηκε αυτόν τον μήνα, το υπουργείο χάλυβα σημείωσε ότι το φυσικό αέριο ήταν «σημαντικά ακριβό».

Η χαλυβουργία της Ινδίας αντιπροσωπεύει το 10%-12% των συνολικών εκπομπών άνθρακά της, με 2,54 μετρικούς τόνους διοξειδίου του άνθρακα να παράγονται για κάθε τόνο χάλυβα, ποσότητα που υπερβαίνει τον παγκόσμιο μέσο όρο των 1,91 μετρικών τόνων για κάθε τόνο ακατέργαστου χάλυβα.

Με την καθιέρωση του GST, η Ινδία αντικατέστησε περίπου 20 ομοσπονδιακούς και πολιτειακούς φόρους για να ενοποιήσει την οικονομία της Ινδίας που ανέρχεται σε περίπου 3,2 τρισεκατομμύρια δολάρια.

Το Συμβούλιο GST, το οποίο αποτελείται από υπουργούς Οικονομικών των πολιτειών και προεδρεύεται από τον ομοσπονδιακό υπουργό Οικονομικών, πρέπει να εγκρίνει και να καθορίσει τους φορολογικούς συντελεστές για το LNG.

www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης