Οι στόχοι πρέπει να «προσαρμοστούν στην πραγματικότητα» για να δοθεί στη βιομηχανία περισσότερος χρόνος να προσαρμόσει τις δραστηριότητές της στις νέες συνθήκες», δήλωσε ο πρόεδρος της VW
Ο πρόεδρος της Volkswagen AG, Hans Dieter Pötsch, κάλεσε την Ευρωπαϊκή Ένωση να αλλάξει τους στόχους της για τις εκπομπές ρύπων και να βοηθήσει την αυτοκινητοβιομηχανία της γηραιάς ηπείρου να αντέξει τις διεθνείς πιέσεις, καθώς ο γερμανικός κολοσσός είναι ένα βήμα πριν το λουκέτο στις εγχώριες μονάδες του.
Σύμφωνα με το Bloomberg, ο Pötsch, ο οποίος έχει στενούς δεσμούς με την οικογένεια Porsche-Piëch, δήλωσε ότι οι υπεύθυνοι χάραξης της ευρωπαϊκής ενεργειακής πολιτικής έχουν αρκετά απαιτητικές φιλοδοξίες για το κλίμα, αλλά δεν έχουν μελετήσει πλήρως τα βήματα που απαιτούνται για να φτάσουμε σε αυτό το σημείο.
Οι στόχοι πρέπει να «προσαρμοστούν στην πραγματικότητα» για να δοθεί στη βιομηχανία περισσότερος χρόνος να προσαρμόσει τις δραστηριότητές της στις νέες συνθήκες», δήλωσε ο Pötsch.
«Η ηλεκτροκίνηση είναι το μέλλον των μεταφορών, αλλά οι πολιτικοί έχουν δώσει στη βιομηχανία στόχους χωρίς να υπάρχει η απαραίτητη υποδομή και χωρίς να εξετάζουν αν οι πελάτες είναι μαζί μας», δήλωσε ο Pötsch την Τετάρτη (11/9) σε εκδήλωση στη Βιέννη.
Ο Pötsch είναι στο τιμόνι της VW σε μια περίοδο ιδιαίτερης αναταραχής για τον γερμανικό όμιλο, ο οποίος αγωνίζεται να τα βγάλει πέρα με το υψηλό κόστος και τον ανταγωνισμό από την Tesla Inc. και τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες με επικεφαλής την BYD Co.
Υπενθυμίζεται ότι Την Τρίτη (10/9) η VW ακύρωσε την 30ετή συμφωνία που προέβλεπε την διασφάλιση των θέσεων εργασίας στη Γερμανία, αφού την περασμένη εβδομάδα ανακοίνωσε ότι είναι πολύ κοντά στο κλείσιμο των γερμανικών εργοστασίων.
Αναπόφευκτες οι περικοπές
Οι συνομιλίες με τα συνδικάτα των εργαζομένων στη βιομηχανία, που έχουν ασυνήθιστα ισχυρή επιρροή στη VW, θα μπορούσαν ενδεχομένως να διαρκέσουν μέχρι το τέλος του έτους, δήλωσε ο Pötsch στο περιθώριο της εκδήλωσης.
«Κατά τη διάρκεια αυτής της φάσης της διαδικασίας, είναι πραγματικά σημαντικό να πείσουμε τους εργάτες ότι δεν υπάρχει τρόπος να αποφύγουμε τις διαρθρωτικές αλλαγές», δήλωσε ο Hans Dieter Pötsch.
Η ΕΕ «πρέπει τώρα να δημιουργήσει τις κατάλληλες προϋποθέσεις για την επιτυχία της ηλεκτροκίνησης όσον αφορά τα δίκτυα ηλεκτρικής ενέργειας, τη φόρτιση, τις πρώτες ύλες, τα οχήματα και τη στήριξη των επενδύσεων», τόνισε επίσης ο Pötsch.
Η απόφαση για τον τερματισμό των συμφωνιών για την ασφάλεια των θέσεων εργασίας θέτει τη VW σε μακροχρόνιες συγκρούσεις με τα συνδικάτα.
Οι περικοπές σε αυτή την εταιρεία είναι πιο δύσκολο να προωθηθούν σε σχέση με άλλες. Οι μισές έδρες στο εποπτικό της συμβούλιο κατέχονται από εκπροσώπους των εργαζομένων και το γερμανικό κρατίδιο της Κάτω Σαξονίας - το οποίο κατέχει το 20% των μετοχών - συχνά παίρνει το μέρος των συνδικαλιστικών οργάνων.
Στις παρατηρήσεις του, ο Pötsch δήλωσε ότι ο τομέας των αυτοκινήτων χρειάζεται «καινοτόμα, ανταγωνιστικά προϊόντα και ισχυρή συνεγασία κράτους, κοινωνίας και επιχειρήσεων».
«Η τάση της ηλεκτρονικής κινητικότητας θα επικρατήσει», δήλωσε ο Pötsch. «Αλλά θα χρειαστεί περισσότερος χρόνος».
Σύμφωνα με το Bloomberg, ο Pötsch, ο οποίος έχει στενούς δεσμούς με την οικογένεια Porsche-Piëch, δήλωσε ότι οι υπεύθυνοι χάραξης της ευρωπαϊκής ενεργειακής πολιτικής έχουν αρκετά απαιτητικές φιλοδοξίες για το κλίμα, αλλά δεν έχουν μελετήσει πλήρως τα βήματα που απαιτούνται για να φτάσουμε σε αυτό το σημείο.
Οι στόχοι πρέπει να «προσαρμοστούν στην πραγματικότητα» για να δοθεί στη βιομηχανία περισσότερος χρόνος να προσαρμόσει τις δραστηριότητές της στις νέες συνθήκες», δήλωσε ο Pötsch.
«Η ηλεκτροκίνηση είναι το μέλλον των μεταφορών, αλλά οι πολιτικοί έχουν δώσει στη βιομηχανία στόχους χωρίς να υπάρχει η απαραίτητη υποδομή και χωρίς να εξετάζουν αν οι πελάτες είναι μαζί μας», δήλωσε ο Pötsch την Τετάρτη (11/9) σε εκδήλωση στη Βιέννη.
Ο Pötsch είναι στο τιμόνι της VW σε μια περίοδο ιδιαίτερης αναταραχής για τον γερμανικό όμιλο, ο οποίος αγωνίζεται να τα βγάλει πέρα με το υψηλό κόστος και τον ανταγωνισμό από την Tesla Inc. και τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες με επικεφαλής την BYD Co.
Υπενθυμίζεται ότι Την Τρίτη (10/9) η VW ακύρωσε την 30ετή συμφωνία που προέβλεπε την διασφάλιση των θέσεων εργασίας στη Γερμανία, αφού την περασμένη εβδομάδα ανακοίνωσε ότι είναι πολύ κοντά στο κλείσιμο των γερμανικών εργοστασίων.
Αναπόφευκτες οι περικοπές
Οι συνομιλίες με τα συνδικάτα των εργαζομένων στη βιομηχανία, που έχουν ασυνήθιστα ισχυρή επιρροή στη VW, θα μπορούσαν ενδεχομένως να διαρκέσουν μέχρι το τέλος του έτους, δήλωσε ο Pötsch στο περιθώριο της εκδήλωσης.
«Κατά τη διάρκεια αυτής της φάσης της διαδικασίας, είναι πραγματικά σημαντικό να πείσουμε τους εργάτες ότι δεν υπάρχει τρόπος να αποφύγουμε τις διαρθρωτικές αλλαγές», δήλωσε ο Hans Dieter Pötsch.
Η ΕΕ «πρέπει τώρα να δημιουργήσει τις κατάλληλες προϋποθέσεις για την επιτυχία της ηλεκτροκίνησης όσον αφορά τα δίκτυα ηλεκτρικής ενέργειας, τη φόρτιση, τις πρώτες ύλες, τα οχήματα και τη στήριξη των επενδύσεων», τόνισε επίσης ο Pötsch.
Η απόφαση για τον τερματισμό των συμφωνιών για την ασφάλεια των θέσεων εργασίας θέτει τη VW σε μακροχρόνιες συγκρούσεις με τα συνδικάτα.
Οι περικοπές σε αυτή την εταιρεία είναι πιο δύσκολο να προωθηθούν σε σχέση με άλλες. Οι μισές έδρες στο εποπτικό της συμβούλιο κατέχονται από εκπροσώπους των εργαζομένων και το γερμανικό κρατίδιο της Κάτω Σαξονίας - το οποίο κατέχει το 20% των μετοχών - συχνά παίρνει το μέρος των συνδικαλιστικών οργάνων.
Στις παρατηρήσεις του, ο Pötsch δήλωσε ότι ο τομέας των αυτοκινήτων χρειάζεται «καινοτόμα, ανταγωνιστικά προϊόντα και ισχυρή συνεγασία κράτους, κοινωνίας και επιχειρήσεων».
«Η τάση της ηλεκτρονικής κινητικότητας θα επικρατήσει», δήλωσε ο Pötsch. «Αλλά θα χρειαστεί περισσότερος χρόνος».
www.worldenergynews.gr