Για την SM Group, η χρεοκοπία της Hanjin έχει αποδειχθεί μια καλή ευκαιρία για να αυξήσει απότομα και φθηνά την χωρητικότητα του στόλου της.
Η Κρατική Τράπεζα Ανάπτυξης της Νότιας Κορέας πούλησε (KDB) άλλα τρία πλοία τύπου Capesizes της χρεοκοπημένης νοτιοκορεάτικης ναυτιλιακής εταιρείας Hanjin Shipping με την μεσιτεία της Clarksons Platou, όπως μεταδίδει η ιστοσελίδα splash247.
Η νοτιοκορεατική Korea Line Corp. που ανήκει στην Samra Midas Group (SM Group) απέκτησε το χωρητικότητας 179.194 dwt «δίδυμα» πλοία «Hanjin Rizhao» και «Hanjin Dangjin» έναντι 26,5 εκατομμυρίων δολαρίων.
Η αμερικανική επενδυτική τράπεζα JP Morgan απέκτησε το χωρητικότητας 179.100 dwt πλοίο «Hanjin Esperance».
Για την SM Group, η χρεοκοπία της Hanjin έχει αποδειχθεί μια καλή ευκαιρία για να αυξήσει απότομα και φθηνά την χωρητικότητα του στόλου της.
Μάλιστα, αμέσως μετά την κατάρρευση της Hanjin ξεκίνησε μια γραμμή containerline, SM Line, στο πίσω μέρος της κατάρρευσης της Hanjin, λαμβάνοντας πολλά από τα πλοία τακτικών γραμμών της χρεοκοπημένης εταιρείας σε αυτήν.
www.worldenergynews.gr
Η νοτιοκορεατική Korea Line Corp. που ανήκει στην Samra Midas Group (SM Group) απέκτησε το χωρητικότητας 179.194 dwt «δίδυμα» πλοία «Hanjin Rizhao» και «Hanjin Dangjin» έναντι 26,5 εκατομμυρίων δολαρίων.
Η αμερικανική επενδυτική τράπεζα JP Morgan απέκτησε το χωρητικότητας 179.100 dwt πλοίο «Hanjin Esperance».
Για την SM Group, η χρεοκοπία της Hanjin έχει αποδειχθεί μια καλή ευκαιρία για να αυξήσει απότομα και φθηνά την χωρητικότητα του στόλου της.
Μάλιστα, αμέσως μετά την κατάρρευση της Hanjin ξεκίνησε μια γραμμή containerline, SM Line, στο πίσω μέρος της κατάρρευσης της Hanjin, λαμβάνοντας πολλά από τα πλοία τακτικών γραμμών της χρεοκοπημένης εταιρείας σε αυτήν.
www.worldenergynews.gr