Αρχικά, το πλοίο θα εκτελεί τέσσερα δρομολόγια την ώρα, αυξάνοντας σταδιακά σε οκτώ την ώρα για 15 ώρες την ημέρα, σύμφωνα με το The Maritime Executive
Η ακτοπλοϊκή εταιρεία Torghaen και η νορβηγική εταιρεία τεχνολογίας Zeabuz βάφτισαν το «MFEstelle» το πρώτο αυτόνομο πλοίο στον κόσμο που ξεκίνησε ήδη δρομολόγια και σύντομα θα ξεκινήσει τη μεταφορά και ως 25 πιβατών σε μια σύντομη διαδρομή στη Στοκχόλμη της Σουηδίας, οι οποίοι θα έχουν στην αρχή έναν χειριστή, όμως, απώτερος στόχος είναι το πλοίο να γίνει πλήρως αυτοοδηγούμενο, παρακολουθούμενο από την ακτή, αναφέρει το The Maritime Executive
Αρχικά, το πλοίο θα εκτελεί τέσσερα δρομολόγια την ώρα, αυξάνοντας σταδιακά σε οκτώ την ώρα για 15 ώρες την ημέρα.
"Η Estelle είναι ένα βιώσιμο και πράσινο πρωτοποριακό φέρι, που προσφέρει μια λύση στην κυκλοφοριακή συμφόρηση και εμπνέει εναλλακτικούς τρόπους μεταφοράς.
Με τις ηλεκτρικές, αυτόνομες δυνατότητες και την προηγμένη ψηφιακή ασφάλεια, το Estelle θέτει τις βάσεις για μελλοντικές εξελίξεις στον κλάδο", δήλωσε ο Stein Andre Herigstad-Olsen, Διευθύνων Σύμβουλος της Torghaen AS.
Η Zeabuz οραματίζεται τη χρήση της τεχνολογίας της σε πόλεις σε όλο τον κόσμο, δημιουργώντας ένα «δίκτυο εικονικών γεφυρών» με αυτόνομα ηλεκτρικά πορθμεία.
«Η συνεργασία μας με την Torghaen επιδιώκει να συνδέσει κοινότητες οικονομικά και βιώσιμα, όχι μόνο στη Στοκχόλμη αλλά σε μεγάλο αριθμό πόλεων με πλεύσιμα νερά παγκοσμίως», δήλωσε ο Erik Dyrkoren, Διευθύνων Σύμβουλος της Zeabuz.
Σημαντικό βήμα για ένα μεγάλο όραμα
«Η κυκλοφορία αυτής της υπηρεσίας σηματοδοτεί ένα σημαντικό βήμα προς την υλοποίηση αυτού του οράματος».
Η Zeabuz ιδρύθηκε το 2019 ως spin-off του ερευνητικού κέντρου του Νορβηγικού Πανεπιστημίου Επιστήμης και Τεχνολογίας για αυτόνομες θαλάσσιες λειτουργίες και συστήματα.
Η Zeabuz συνεργάστηκε επίσης πρόσφατα με τη Singaporean Yinson Green Tech, σχεδιάζοντας να ενισχύσει την ασφάλεια και την αποτελεσματικότητα του νέου τους στόλου ηλεκτρικών λιμενικών σκαφών.
«Η ασφάλεια έρχεται πάντα πρώτη και με το πλήρες φάσμα των επιπέδων αυτονομίας, είμαστε βέβαιοι ότι αυτό θα έχει μεγάλη αξία για τους ναυτιλιακούς φορείς.
Η φιλοδοξία είναι μια πιο λιτή λειτουργία με πιο έξυπνη τεχνολογία.
Στη Στοκχόλμη, θα αποδείξουμε ότι αυτή η τεχνολογία είναι ώριμη και έτοιμη», δήλωσε ο Δρ. Øyvind Smogeli, CTO & Συνιδρυτής της Zeabuz.
www.worldenergynews.gr
Αρχικά, το πλοίο θα εκτελεί τέσσερα δρομολόγια την ώρα, αυξάνοντας σταδιακά σε οκτώ την ώρα για 15 ώρες την ημέρα.
"Η Estelle είναι ένα βιώσιμο και πράσινο πρωτοποριακό φέρι, που προσφέρει μια λύση στην κυκλοφοριακή συμφόρηση και εμπνέει εναλλακτικούς τρόπους μεταφοράς.
Με τις ηλεκτρικές, αυτόνομες δυνατότητες και την προηγμένη ψηφιακή ασφάλεια, το Estelle θέτει τις βάσεις για μελλοντικές εξελίξεις στον κλάδο", δήλωσε ο Stein Andre Herigstad-Olsen, Διευθύνων Σύμβουλος της Torghaen AS.
Η Zeabuz οραματίζεται τη χρήση της τεχνολογίας της σε πόλεις σε όλο τον κόσμο, δημιουργώντας ένα «δίκτυο εικονικών γεφυρών» με αυτόνομα ηλεκτρικά πορθμεία.
«Η συνεργασία μας με την Torghaen επιδιώκει να συνδέσει κοινότητες οικονομικά και βιώσιμα, όχι μόνο στη Στοκχόλμη αλλά σε μεγάλο αριθμό πόλεων με πλεύσιμα νερά παγκοσμίως», δήλωσε ο Erik Dyrkoren, Διευθύνων Σύμβουλος της Zeabuz.
Σημαντικό βήμα για ένα μεγάλο όραμα
«Η κυκλοφορία αυτής της υπηρεσίας σηματοδοτεί ένα σημαντικό βήμα προς την υλοποίηση αυτού του οράματος».
Η Zeabuz ιδρύθηκε το 2019 ως spin-off του ερευνητικού κέντρου του Νορβηγικού Πανεπιστημίου Επιστήμης και Τεχνολογίας για αυτόνομες θαλάσσιες λειτουργίες και συστήματα.
Η Zeabuz συνεργάστηκε επίσης πρόσφατα με τη Singaporean Yinson Green Tech, σχεδιάζοντας να ενισχύσει την ασφάλεια και την αποτελεσματικότητα του νέου τους στόλου ηλεκτρικών λιμενικών σκαφών.
«Η ασφάλεια έρχεται πάντα πρώτη και με το πλήρες φάσμα των επιπέδων αυτονομίας, είμαστε βέβαιοι ότι αυτό θα έχει μεγάλη αξία για τους ναυτιλιακούς φορείς.
Η φιλοδοξία είναι μια πιο λιτή λειτουργία με πιο έξυπνη τεχνολογία.
Στη Στοκχόλμη, θα αποδείξουμε ότι αυτή η τεχνολογία είναι ώριμη και έτοιμη», δήλωσε ο Δρ. Øyvind Smogeli, CTO & Συνιδρυτής της Zeabuz.
www.worldenergynews.gr