Το πλοίο έχει μήκος 400 μέτρα, πλάτος 58,8 μέτρα και βύθισμα 32,8 μέτρα και μπορεί να μεταφέρει αριθμό-ρεκόρ 20.150 εμπορευματο-κιβωτίων (TEU)
Τη ναυπήγηση του μεγαλύτερου εμπορικού πλοίου μεταφοράς εμπορευματο-κιβωτίων (containers) στην ιστορία της ναυπηγικής βιομηχανίας ολοκλήρωσαν τα νοτιο-κορεατικά ναυπηγεία Samsung Heavy Industries (SHI) στις εγκαταστάσεις τους στο Γκέοτζε.
Το νέο boxship ονομάστηκε «MOL Triumph» και έχει την ικανότητα να μεταφέρει τον απίστευτα υψηλό αριθμό-ρεκόρ 20.150 εμπορευματο-κιβωτίων (TEU) και μάλιστα με περιβαλλοντικά αποδοτικό τρόπο, καθώς μειώνει κατά 50% τις μέσες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα που αντιστοιχούν σε κάθε μεταφερόμενο container, σε σύγκριση με πλοία που μεταφέρουν 8.000 εμπορευματο-κιβώτια.
Το μεγαλύτερο boxship στον πλανήτη είναι το πρώτο από έξι πανομοιότυπα πλοία μεταφορικής ικανότητας 20 χιλ. containers που παραγγέλθηκαν από τον ιαπωνικό ναυτιλιακό γίγαντα OSK Lines (MOL) τον Φεβρουάριο του 2015.
Το «MOL Triumph» έχει μήκος 400 μέτρα, πλάτος 58,8 μέτρα και βύθισμα 32,8 μέτρα και πρόκειται να παραδοθεί στην ιαπωνική εταιρεία-ιδιοκτήτριά του στις 27 Μαρτίου 2017.
Τα τέσσερα εκ των έξι «αδελφών» boxships θα ναυπηγηθούν από την SHI και τα υπόλοιπα δύο από τα ιαπωνικά ναυπηγεία Imabari Shipbuilding, τα οποία μάλιστα έχουν ήδη ναυλωθεί από την ιαπωνική ναυτιλιακή εταιρεία μεταφορών Shoei Kisen Kaisha.
Η ναυπήγηση και των έξι κολοσσιαίων boxships πρόκειται να ολοκληρωθεί εντός του 2017.
www.worldenergynews.gr
Το νέο boxship ονομάστηκε «MOL Triumph» και έχει την ικανότητα να μεταφέρει τον απίστευτα υψηλό αριθμό-ρεκόρ 20.150 εμπορευματο-κιβωτίων (TEU) και μάλιστα με περιβαλλοντικά αποδοτικό τρόπο, καθώς μειώνει κατά 50% τις μέσες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα που αντιστοιχούν σε κάθε μεταφερόμενο container, σε σύγκριση με πλοία που μεταφέρουν 8.000 εμπορευματο-κιβώτια.
Το μεγαλύτερο boxship στον πλανήτη είναι το πρώτο από έξι πανομοιότυπα πλοία μεταφορικής ικανότητας 20 χιλ. containers που παραγγέλθηκαν από τον ιαπωνικό ναυτιλιακό γίγαντα OSK Lines (MOL) τον Φεβρουάριο του 2015.
Το «MOL Triumph» έχει μήκος 400 μέτρα, πλάτος 58,8 μέτρα και βύθισμα 32,8 μέτρα και πρόκειται να παραδοθεί στην ιαπωνική εταιρεία-ιδιοκτήτριά του στις 27 Μαρτίου 2017.
Τα τέσσερα εκ των έξι «αδελφών» boxships θα ναυπηγηθούν από την SHI και τα υπόλοιπα δύο από τα ιαπωνικά ναυπηγεία Imabari Shipbuilding, τα οποία μάλιστα έχουν ήδη ναυλωθεί από την ιαπωνική ναυτιλιακή εταιρεία μεταφορών Shoei Kisen Kaisha.
Η ναυπήγηση και των έξι κολοσσιαίων boxships πρόκειται να ολοκληρωθεί εντός του 2017.
www.worldenergynews.gr