Δύο στα Τρια για τον ΟΛΠ που μετά την Ocean Alliance έκανε νέο σημαντικό deal
Έκλεισε η συμφωνία ανάμεσα στον ΟΛΠ (COSCO) και στην "THE Alliance."
Την "THE Alliance" συγκροτούν η Kawasaki Kisen Kaisha (K Line), η Mitsui OSK Lines (MOL), η Nippon Yusen Kaisha (NYK), η Yang Ming Marine Transport Corp και η Hapag-Lloyd AG που έχει ήδη συγχωνευτεί με την UAE’s United Arab Shipping Company (UASC).
Ελέγχει δε, το 18% του παγκόσμιου στόλου φορτηγών containers με συνδυαστική δυναμικότητα 3,5 εκατομμύρια Teu.
Κατά τον τρόπο αυτό ο ΟΛΠ κατάφερε να έχει κλείσει τους 2 από τους 3 μεγαλους παγκόσμιους παίκτες διαμεταφορών εμπορευματοκιβωτίων (containers)
Διαμετακομιστικό κέντρο μεταφόρτωσης εμπορευματοκιβωτίων για τις δύο από τις τρεις μεγαλύτερες παγκοσμίως συμμαχίες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων καθίσταται από φέτος ο Πειραιάς.
Η υπό την Cosco διοίκηση της ΣΕΠ Α.Ε. που λειτουργεί τους προβλήτες 2 και 3 του ΟΛΠ έκλεισε την συμφωνία με την THE Alliance και έχει ήδη συμφωνήσει με την OCEAN Alliance να χρησιμοποιούνται οι τερματικοί σταθμοί του ΟΛΠ για hub σε περισσότερα από 4 εκατ. των ευρωπαϊκών και μεσογειακών δρομολογίων (services) από την Ασία.
Οι συμφωνίες αυτές αναμένεται να ενισχύσουν σημαντικά τη διακίνηση στον Πειραιά.
Οι ιδιαίτερα αυξημένοι όγκοι φορτίων που αυτό συνεπάγεται, θα υποστηριχθούν και από την πρόσθετη δυναμικότητα που αποκτά ο ΟΛΠ ενόψει της παράδοσης προς λειτουργία έως τον Ιούνιο και του δυτικού τμήματος του προβλήτα ΙΙΙ.
Μάλιστα, σύμφωνα με κύκλους του ΟΛΠ και ο προβλήτας Ι που παρέμενε υπό δημόσια διαχείριση μέχρι πέρυσι έχει αρχίσει να ανεβάζει τη διακίνησή του.
www.worldenergynews.gr
www.worldenergynews.gr
Την "THE Alliance" συγκροτούν η Kawasaki Kisen Kaisha (K Line), η Mitsui OSK Lines (MOL), η Nippon Yusen Kaisha (NYK), η Yang Ming Marine Transport Corp και η Hapag-Lloyd AG που έχει ήδη συγχωνευτεί με την UAE’s United Arab Shipping Company (UASC).
Ελέγχει δε, το 18% του παγκόσμιου στόλου φορτηγών containers με συνδυαστική δυναμικότητα 3,5 εκατομμύρια Teu.
Κατά τον τρόπο αυτό ο ΟΛΠ κατάφερε να έχει κλείσει τους 2 από τους 3 μεγαλους παγκόσμιους παίκτες διαμεταφορών εμπορευματοκιβωτίων (containers)
Διαμετακομιστικό κέντρο μεταφόρτωσης εμπορευματοκιβωτίων για τις δύο από τις τρεις μεγαλύτερες παγκοσμίως συμμαχίες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων καθίσταται από φέτος ο Πειραιάς.
Η υπό την Cosco διοίκηση της ΣΕΠ Α.Ε. που λειτουργεί τους προβλήτες 2 και 3 του ΟΛΠ έκλεισε την συμφωνία με την THE Alliance και έχει ήδη συμφωνήσει με την OCEAN Alliance να χρησιμοποιούνται οι τερματικοί σταθμοί του ΟΛΠ για hub σε περισσότερα από 4 εκατ. των ευρωπαϊκών και μεσογειακών δρομολογίων (services) από την Ασία.
Οι συμφωνίες αυτές αναμένεται να ενισχύσουν σημαντικά τη διακίνηση στον Πειραιά.
Οι ιδιαίτερα αυξημένοι όγκοι φορτίων που αυτό συνεπάγεται, θα υποστηριχθούν και από την πρόσθετη δυναμικότητα που αποκτά ο ΟΛΠ ενόψει της παράδοσης προς λειτουργία έως τον Ιούνιο και του δυτικού τμήματος του προβλήτα ΙΙΙ.
Μάλιστα, σύμφωνα με κύκλους του ΟΛΠ και ο προβλήτας Ι που παρέμενε υπό δημόσια διαχείριση μέχρι πέρυσι έχει αρχίσει να ανεβάζει τη διακίνησή του.
www.worldenergynews.gr
www.worldenergynews.gr