H ναυτιλιακή προχώρησε στη συμφωνία ναύλωσης του φορτηγού πλοίου μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου newcastlemax Philadelphia στη ναυτιλιακή Koch Shipping
Νέα συμφωνία στην αγορά ξηρού φορτίου έκλεισε η Diana Shipping του εφοπλιστή Συμεών Παληού.
Ειδικότερα, η ναυτιλιακή προχώρησε στη συμφωνία ναύλωσης του φορτηγού πλοίου μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου newcastlemax Philadelphia (χωρητικότητας 206.040-dwt και κατασκευής 2012) στη ναυτιλιακή Koch Shipping – με έδρα τη Σιγκαπούρη – η οποία και θα ναυλώσει το πλοίο για μια περίοδο που θα διαρκέσει 11 έως 13 μήνες.
Η συμφωνία προβλέπει ημερήσιους ναύλους 15.600 δολ.
Όπως είχε μεταδώσει το worldenergynews.gr, στις 28 Φεβρουαρίου η εταιρεία εμπορίας commodities Cargill International με έδρα την Γενεύη της Ελβετίας επέκτεινε τη χρονοναύλωση του πλοίου μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου Post-Panamax «Polymnia» με την Diana Shipping του εφοπλιστή Συμεών Παληού.
Το κατασκευασμένο το 2012 πλοίο χωρητικότητας 98.704 dwt χρονοναυλώθηκε για 13 έως 16 μήνες έναντι 10.100 δολαρίων την ημέρα.
Η νέα περίοδος χρονοναύλωσης αναμένεται να αρχίσει στις 15 Μαρτίου.
Η Diana Shipping θα έχει ακαθάριστα έσοδα από την ελάχιστη περίοδο (σ.σ. 13 μήνες) χρονοναύλωσης ύψους 3,8 εκατομμυρίων δολαρίων.
Ο στόλος της Diana Shipping Inc. αποτελείται σήμερα από 48 πλοία ξηρού φορτίου, συνολικής χωρητικότητας περίπου 5,7 εκατομμυρίων dwt, με μέσο όρο ηλικίας τα 7,75 χρόνια.
www.worldenergynews.gr
Ειδικότερα, η ναυτιλιακή προχώρησε στη συμφωνία ναύλωσης του φορτηγού πλοίου μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου newcastlemax Philadelphia (χωρητικότητας 206.040-dwt και κατασκευής 2012) στη ναυτιλιακή Koch Shipping – με έδρα τη Σιγκαπούρη – η οποία και θα ναυλώσει το πλοίο για μια περίοδο που θα διαρκέσει 11 έως 13 μήνες.
Η συμφωνία προβλέπει ημερήσιους ναύλους 15.600 δολ.
Όπως είχε μεταδώσει το worldenergynews.gr, στις 28 Φεβρουαρίου η εταιρεία εμπορίας commodities Cargill International με έδρα την Γενεύη της Ελβετίας επέκτεινε τη χρονοναύλωση του πλοίου μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου Post-Panamax «Polymnia» με την Diana Shipping του εφοπλιστή Συμεών Παληού.
Το κατασκευασμένο το 2012 πλοίο χωρητικότητας 98.704 dwt χρονοναυλώθηκε για 13 έως 16 μήνες έναντι 10.100 δολαρίων την ημέρα.
Η νέα περίοδος χρονοναύλωσης αναμένεται να αρχίσει στις 15 Μαρτίου.
Η Diana Shipping θα έχει ακαθάριστα έσοδα από την ελάχιστη περίοδο (σ.σ. 13 μήνες) χρονοναύλωσης ύψους 3,8 εκατομμυρίων δολαρίων.
Ο στόλος της Diana Shipping Inc. αποτελείται σήμερα από 48 πλοία ξηρού φορτίου, συνολικής χωρητικότητας περίπου 5,7 εκατομμυρίων dwt, με μέσο όρο ηλικίας τα 7,75 χρόνια.
www.worldenergynews.gr