Σύμφωνα με στέλεχος του μεγάλου Βρετανικού ναυλομεσιτικού γραφείου οι επενδύσεις και οι νέες παραγγελίες των Γερμανικών ναυτιλιακών εταιρειών έχουν εκτοξεύσει τα χρέη.
Οι Γερμανικές ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών έχουν τοξικά χρέη συνολικού ύψους 20 με 30 δισ. δολάρια, σύμφωνα με τον διευθυντή έρευνας του Βρετανικού ναυλομεσιτικού γραφείου Howe Robinson Partners, Paul Dowell.
Μιλώντας στην εκδήλωση Marine Money στο Αμβούργο, ο Dowell ήταν ιδιαίτερα επικριτικός και για την επιλογή των ναυτιλιακών εταιρειών μεταφοράς containers να παραγγέλνουν στα ναυπηγεία όλο και μεγαλύτερα νεότευκτα πλοία.
«Η αγορά εμπορευματοκιβωτίων δεν είναι παιχνίδι» επεσήμανε, τονίζοντας ότι το 80% των τρεχουσών παραγγελιών πλοίων προορίζονται για την «καταθλιπτική» -όπως τη χαρακτήρισε- γραμμή Ασίας-Ευρώπης.
Στην ίδια εκδήλωση ο διευθύνων σύμβουλος της Bernhard Schulte Shipping, John Freydag, τόνισε ότι οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται σε τακτικές γραμμές, δυσκολεύονται να αφομοιώσουν τις συγχωνεύσεις και συνεργασίες, που έχουν γίνει τους τελευταίους 12 μήνες στην παγκόσμια ναυτιλία.
«Η ενοποίηση εταιρειών τακτικών γραμμών είναι ένα τσιτάτο, όπως η ψηφιοποίηση» είπε ο Freydag, τονίζοντας ότι η επίτευξη ομαλών συγχωνεύσεων στο χώρο της μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων είναι πολύ δύσκολη.
Μάλιστα, μετά τις συγχωνεύσεις που έγιναν και την χρεοκοπία της νοτιοκορεατικής Hanjin κατά τη διάρκεια των τελευταίων 12 μηνών, ο αριθμός των διεθνών ναυτιλιακών εταιρειών τακτικών γραμμών συρρικνώθηκε από 18 που ήταν στις αρχές του 2016 σε μόλις 10 το 2017.
www.worldenergynews.gr
Μιλώντας στην εκδήλωση Marine Money στο Αμβούργο, ο Dowell ήταν ιδιαίτερα επικριτικός και για την επιλογή των ναυτιλιακών εταιρειών μεταφοράς containers να παραγγέλνουν στα ναυπηγεία όλο και μεγαλύτερα νεότευκτα πλοία.
«Η αγορά εμπορευματοκιβωτίων δεν είναι παιχνίδι» επεσήμανε, τονίζοντας ότι το 80% των τρεχουσών παραγγελιών πλοίων προορίζονται για την «καταθλιπτική» -όπως τη χαρακτήρισε- γραμμή Ασίας-Ευρώπης.
Στην ίδια εκδήλωση ο διευθύνων σύμβουλος της Bernhard Schulte Shipping, John Freydag, τόνισε ότι οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται σε τακτικές γραμμές, δυσκολεύονται να αφομοιώσουν τις συγχωνεύσεις και συνεργασίες, που έχουν γίνει τους τελευταίους 12 μήνες στην παγκόσμια ναυτιλία.
«Η ενοποίηση εταιρειών τακτικών γραμμών είναι ένα τσιτάτο, όπως η ψηφιοποίηση» είπε ο Freydag, τονίζοντας ότι η επίτευξη ομαλών συγχωνεύσεων στο χώρο της μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων είναι πολύ δύσκολη.
Μάλιστα, μετά τις συγχωνεύσεις που έγιναν και την χρεοκοπία της νοτιοκορεατικής Hanjin κατά τη διάρκεια των τελευταίων 12 μηνών, ο αριθμός των διεθνών ναυτιλιακών εταιρειών τακτικών γραμμών συρρικνώθηκε από 18 που ήταν στις αρχές του 2016 σε μόλις 10 το 2017.
www.worldenergynews.gr