Η Golden Union διαθέτει αυτή τη στιγμή ένα στόλο 40 εμπορικών πλοίων και σύμφωνα με ναυλομεσίτες, όπως και άλλες Ελληνικές ναυτιλιακές εταιρείες δείχνει έτοιμη να επωφεληθεί από οποιαδήποτε βελτίωση στον τομέα του ξηρού φορτίου.
Λίγες εβδομάδες μετά την αγορά ενός πλοίου μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου Capesize από τη χρεοκοπημένη νοτιοκορεάτικη Hanjin Shipping, η ναυτιλιακή εταιρεία Golden Union του Θεόδωρου Βενιάμη προχωρά και σε δεύτερη αγορά ίδιου τύπου πλοίου.
Ειδικότερα, η Golden Union εξαγόρασε στα τέλη Ιανουαρίου με αρχές Φεβρουαρίου από την χρεοκοπημένη νοτιοκορεατική εταιρεία το κατασκευασμένο το 2011 πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου Capesize «Hanjin Buchanan», χωρητικότητας 114.650 dwt, το οποίο μετονομάστηκε σε «Horizon II».
Αυτή την εβδομάδα σύμφωνα με ναυλομεσίτες, η εταιρεία του Έλληνα εφοπλιστή εξαγόρασε έναντι 15,07 εκατομμυρίων δολαρίων το ηλικίας 9 ετών πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου Capesize «Shin Zui», χωρητικότητας 180.201 dwt, από την κινεζική εταιρεία με έδρα το Χονγκ Κονγκ Northstar Shipmanagement.
Η Golden Union διαθέτει αυτή τη στιγμή ένα στόλο 40 εμπορικών πλοίων και σύμφωνα με ναυλομεσίτες, όπως και άλλες Ελληνικές ναυτιλιακές εταιρείες δείχνει έτοιμη να επωφεληθεί από οποιαδήποτε βελτίωση στον τομέα του ξηρού φορτίου.
www.worldenergynews.gr
Ειδικότερα, η Golden Union εξαγόρασε στα τέλη Ιανουαρίου με αρχές Φεβρουαρίου από την χρεοκοπημένη νοτιοκορεατική εταιρεία το κατασκευασμένο το 2011 πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου Capesize «Hanjin Buchanan», χωρητικότητας 114.650 dwt, το οποίο μετονομάστηκε σε «Horizon II».
Αυτή την εβδομάδα σύμφωνα με ναυλομεσίτες, η εταιρεία του Έλληνα εφοπλιστή εξαγόρασε έναντι 15,07 εκατομμυρίων δολαρίων το ηλικίας 9 ετών πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου Capesize «Shin Zui», χωρητικότητας 180.201 dwt, από την κινεζική εταιρεία με έδρα το Χονγκ Κονγκ Northstar Shipmanagement.
Η Golden Union διαθέτει αυτή τη στιγμή ένα στόλο 40 εμπορικών πλοίων και σύμφωνα με ναυλομεσίτες, όπως και άλλες Ελληνικές ναυτιλιακές εταιρείες δείχνει έτοιμη να επωφεληθεί από οποιαδήποτε βελτίωση στον τομέα του ξηρού φορτίου.
www.worldenergynews.gr