Καθένα από τα πέντε πλοία είναι χωρητικότητας 13.100 teu και αγοράστηκαν όλα από την Νοτιοκορεάτικη εταιρεία το 2012 και το 2013.
Στο «σφυρί» βγαίνουν αύριο (7/2) με σφραγισμένες προσφορές που θα πρέπει να κατατεθούν στο δικαστήριο του Χονγκ Κονγκ πέντε από τα καλύτερα πλοία του στόλου της Νοτιοκορεατικής Hanjin Shipping.
Καθένα από τα πέντε πλοία είναι χωρητικότητας 13.100 teu και αγοράστηκαν όλα από την Νοτιοκορεάτικη εταιρεία το 2012 και το 2013.
Αν και επισήμως η εταιρεία θα κηρυχθεί σε πτώχευση από δικαστήριο της Σεούλ στις 14 Φεβρουαρίου 2017, πληροφορίες αναφέρουν, ότι υπάρχει ήδη μία πολύ δελεαστική προσφορά και για τα πέντε πλοία και θεωρείται απίθανο να πάνε σε β΄ γύρο εκπλειστηριασμού την ημέρα της επίσημης πτώχευσης.
Υπενθυμίζεται, ότι όταν κήρυξε πτώχευση στα τέλη του περασμένου Αυγούστου, η Hanjin ήταν η 7η μεγαλύτερη ναυτιλιακή εταιρεία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο.
Το δικαστήριο της Σεούλ απέσυρε την περασμένη εβδομάδα την προστασία της εταιρείας έναντι των πιστωτών της, δίνοντας προθεσμία για την κήρυξή της και επισήμως σε καθεστώς πτώχευσης μέχρι τις 14 Φεβρουαρίου για την υποβολή τυχόν ενστάσεων.
www.worldenergynews.gr
Καθένα από τα πέντε πλοία είναι χωρητικότητας 13.100 teu και αγοράστηκαν όλα από την Νοτιοκορεάτικη εταιρεία το 2012 και το 2013.
Αν και επισήμως η εταιρεία θα κηρυχθεί σε πτώχευση από δικαστήριο της Σεούλ στις 14 Φεβρουαρίου 2017, πληροφορίες αναφέρουν, ότι υπάρχει ήδη μία πολύ δελεαστική προσφορά και για τα πέντε πλοία και θεωρείται απίθανο να πάνε σε β΄ γύρο εκπλειστηριασμού την ημέρα της επίσημης πτώχευσης.
Υπενθυμίζεται, ότι όταν κήρυξε πτώχευση στα τέλη του περασμένου Αυγούστου, η Hanjin ήταν η 7η μεγαλύτερη ναυτιλιακή εταιρεία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο.
Το δικαστήριο της Σεούλ απέσυρε την περασμένη εβδομάδα την προστασία της εταιρείας έναντι των πιστωτών της, δίνοντας προθεσμία για την κήρυξή της και επισήμως σε καθεστώς πτώχευσης μέχρι τις 14 Φεβρουαρίου για την υποβολή τυχόν ενστάσεων.
www.worldenergynews.gr