Οι κυρώσεις επεκτείνονται και στη ναυτιλιακή επιχείρηση Teekay LNG
Οι κυρώσεις των ΗΠΑ στις δύο μονάδες της κινεζικής COSCO έπληξαν τη βιομηχανία δεξαμενοπλοίων υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) , καθώς η Teekay LNG, που είναι εισηγμένη στο Ηνωμένο Βασίλειο, ανακοίνωσε ότι η ναυτιλιακή κοινοπραξία στη Ρωσία είχε «αποκλειστεί» λόγω των δεσμών της με την COSCO.
Οι Ηνωμένες Πολιτείες επέβαλαν κυρώσεις στην COSCO Shipping Tanker (Dalian) Co και στη θυγατρική COSCO Shipping Tanker (Dalian) Seaman & Ship Management Co για υποτιθέμενη μεταφορά ιρανικού αργού πετρελαίου.
Η Teekay LNG ανακοίνωσε τη Δευτέρα ότι η κοινοπραξία Yamal LNG 50-50 θεωρήθηκε ως "αποκλεισμένο πρόσωπο" υπό τις κυρώσεις επειδή ο εταίρος China LNG Shipping (Holding) (CLNG) ανήκει κατά 50% στην COSCO Dalian.
"Ως αποτέλεσμα της συμμετοχής της CLNG κατά 50%, στην κοινή επιχείρηση της Yamal LNG χαρακτηρίζεται επί του παρόντος ως« Blocked Person » σύμφωνα με τους κανονισμούς OFAC», ανακοίνωσε η Teekay, αναφερόμενη στο Γραφείο Ελέγχου Ξένων Περιουσιακών Στοιχείων (OFAC) του Υπουργείου Οικονομικών των Η.Π.Α.
"Ο όμιλος Teekay δεν έχει διαπραγματευτεί και δεν θα διαπραγματεύεται με το Ιράν και δεν θα ενεργήσει κατά παράβαση των κυρώσεων για εμπορικούς σκοπούς", ανέφερε η Teekay.
Η επιχείρηση διαθέτει δεξαμενόπλοια LNG της κατηγορίας Arc7, ικανά να πλοηγηθούν στον πάγο της Αρκτικής, καθιστώντας τα βασικά για τη μεταφορά του LNG από το εργοστάσιο φυσικού αερίου Yamal της Novatek στη βόρεια Ρωσία..
Η μονάδα LNG, που περιβάλλεται από πυκνό πάγο κατά τη διάρκεια του χειμώνα, είναι μοναδική σε λειτουργία σε τόσο σκληρές συνθήκες. Τα δεξαμενόπλοια Arc7 λαμβάνουν LNG και κινούνται προς τα δυτικά προς την Ευρώπη το χειμώνα και ανατολικά στην Ασία το καλοκαίρι, όταν ο πάγος κατά μήκος της διαδρομής της Βόρειας Θάλασσας επιτρέψει τη διέλευση.
Το έργο Yamal LNG "διαθέτει όλες τις απαραίτητες δυνατότητες για να εξασφαλίσει την παράδοση του παραγόμενου LNG σε αγοραστές στο πλαίσιο των συμφωνηθέντων από τα συμβόλαια χρονοδιαγράμματα", δήλωσε η Novatek σε ανακοίνωση.
Η Teekay δήλωσε ότι συνεργάζεται με τους εταίρους της για την επίλυση του προβλήματος.
Η επιχείρηση διαθέτει τα δεξαμενόπλοια Eduard Toll, Rudolf Samoylovich, Nikolay Yevgenov και Vladimir Voronin, όλα νεόδμητα για το Yamal, τα οποία άρχισαν να λειτουργούν τον Δεκέμβριο του 2017.
Το Georgiy Ushakov, ένα άλλο δεξαμενόπλοιο Teekay Arc7, κατευθύνεται τώρα στο Yamal μετά τις θαλάσσιες δοκιμές του από τα ναυπηγεία Daewoo Shipbuilding and Marine Engineering (DSME) της Νότιας Κορέας. Ένα έκτο, το Yakov Gakkel, υποβάλλονται σε δοκιμές.
Επίσης εννέα δεξαμενόπλοια Arc7 που εξυπηρετούν το εργοστάσιο Yamal διοικούνται από Dynagas, Mitsui OSK Lines και Sovcomflot.
Η Yamal παράγει και μεταφέρει LNG πάνω από την αναμενόμενη χωρητικότητά της 16,5 εκατομμυρίων τόνων ετησίως (mtpa), φθάνοντας μέχρι σήμερα τα 12,8 mtpa.
Οι κυρώσεις που επιβλήθηκαν την Παρασκευή στις δύο μονάδες της COSCO προκάλεσαν άνοδο των τιμών των ναύλων, καθώς οι αγοραστές πετρελαίου της Ασίας έσπευσαν να εξασφαλίσουν εναλλακτικά πλοία για τη φόρτωση αργού πετρελαίου από τη Μέση Ανατολή.
Οι μέσες τιμές για πετρελαιοφόρα Aframax και Suezmax αυξήθηκαν κατά 50% στα 30.000 δολάρια την ημέρα από την επιβολή κυρώσεων την Τετάρτη, δήλωσε ο Ryan Hamilton, εκπρόσωπος της Teekay.
Οι ναύλοι LNG αυξήθηκαν κατά 7 έως 11% την περασμένη εβδομάδα σε περίπου 70.000 δολάρια την ημέρα, σύμφωνα με αναλυτές της ναυτιλίας, αν και τα ποσοστά αυξάνονται σταδιακά τις τελευταίες εβδομάδες, καθώς η ζήτηση στη χειμερινή περίοδο αυξάνεται.
Οι τελευταίες κυρώσεις δεν ισχύουν για άλλες θυγατρικές ή θυγατρικές της COSCO, ανέφερε το υπουργείο Οικονομικών σε ανακοίνωσή του Δευτέρα. Οι εταιρείες "δεν αντιμετωπίζουν κινδύνους κυρώσεων για την πραγματοποίηση συναλλαγών με την COSCO, τις μη αποκλεισμένες" θυγατρικές ή θυγατρικές της, σύμφωνα με το ενημερωτικό δελτίο.
www.worldenergynews.gr
Οι Ηνωμένες Πολιτείες επέβαλαν κυρώσεις στην COSCO Shipping Tanker (Dalian) Co και στη θυγατρική COSCO Shipping Tanker (Dalian) Seaman & Ship Management Co για υποτιθέμενη μεταφορά ιρανικού αργού πετρελαίου.
Η Teekay LNG ανακοίνωσε τη Δευτέρα ότι η κοινοπραξία Yamal LNG 50-50 θεωρήθηκε ως "αποκλεισμένο πρόσωπο" υπό τις κυρώσεις επειδή ο εταίρος China LNG Shipping (Holding) (CLNG) ανήκει κατά 50% στην COSCO Dalian.
"Ως αποτέλεσμα της συμμετοχής της CLNG κατά 50%, στην κοινή επιχείρηση της Yamal LNG χαρακτηρίζεται επί του παρόντος ως« Blocked Person » σύμφωνα με τους κανονισμούς OFAC», ανακοίνωσε η Teekay, αναφερόμενη στο Γραφείο Ελέγχου Ξένων Περιουσιακών Στοιχείων (OFAC) του Υπουργείου Οικονομικών των Η.Π.Α.
"Ο όμιλος Teekay δεν έχει διαπραγματευτεί και δεν θα διαπραγματεύεται με το Ιράν και δεν θα ενεργήσει κατά παράβαση των κυρώσεων για εμπορικούς σκοπούς", ανέφερε η Teekay.
Η επιχείρηση διαθέτει δεξαμενόπλοια LNG της κατηγορίας Arc7, ικανά να πλοηγηθούν στον πάγο της Αρκτικής, καθιστώντας τα βασικά για τη μεταφορά του LNG από το εργοστάσιο φυσικού αερίου Yamal της Novatek στη βόρεια Ρωσία..
Η μονάδα LNG, που περιβάλλεται από πυκνό πάγο κατά τη διάρκεια του χειμώνα, είναι μοναδική σε λειτουργία σε τόσο σκληρές συνθήκες. Τα δεξαμενόπλοια Arc7 λαμβάνουν LNG και κινούνται προς τα δυτικά προς την Ευρώπη το χειμώνα και ανατολικά στην Ασία το καλοκαίρι, όταν ο πάγος κατά μήκος της διαδρομής της Βόρειας Θάλασσας επιτρέψει τη διέλευση.
Το έργο Yamal LNG "διαθέτει όλες τις απαραίτητες δυνατότητες για να εξασφαλίσει την παράδοση του παραγόμενου LNG σε αγοραστές στο πλαίσιο των συμφωνηθέντων από τα συμβόλαια χρονοδιαγράμματα", δήλωσε η Novatek σε ανακοίνωση.
Η Teekay δήλωσε ότι συνεργάζεται με τους εταίρους της για την επίλυση του προβλήματος.
Η επιχείρηση διαθέτει τα δεξαμενόπλοια Eduard Toll, Rudolf Samoylovich, Nikolay Yevgenov και Vladimir Voronin, όλα νεόδμητα για το Yamal, τα οποία άρχισαν να λειτουργούν τον Δεκέμβριο του 2017.
Το Georgiy Ushakov, ένα άλλο δεξαμενόπλοιο Teekay Arc7, κατευθύνεται τώρα στο Yamal μετά τις θαλάσσιες δοκιμές του από τα ναυπηγεία Daewoo Shipbuilding and Marine Engineering (DSME) της Νότιας Κορέας. Ένα έκτο, το Yakov Gakkel, υποβάλλονται σε δοκιμές.
Επίσης εννέα δεξαμενόπλοια Arc7 που εξυπηρετούν το εργοστάσιο Yamal διοικούνται από Dynagas, Mitsui OSK Lines και Sovcomflot.
Η Yamal παράγει και μεταφέρει LNG πάνω από την αναμενόμενη χωρητικότητά της 16,5 εκατομμυρίων τόνων ετησίως (mtpa), φθάνοντας μέχρι σήμερα τα 12,8 mtpa.
Οι κυρώσεις που επιβλήθηκαν την Παρασκευή στις δύο μονάδες της COSCO προκάλεσαν άνοδο των τιμών των ναύλων, καθώς οι αγοραστές πετρελαίου της Ασίας έσπευσαν να εξασφαλίσουν εναλλακτικά πλοία για τη φόρτωση αργού πετρελαίου από τη Μέση Ανατολή.
Οι μέσες τιμές για πετρελαιοφόρα Aframax και Suezmax αυξήθηκαν κατά 50% στα 30.000 δολάρια την ημέρα από την επιβολή κυρώσεων την Τετάρτη, δήλωσε ο Ryan Hamilton, εκπρόσωπος της Teekay.
Οι ναύλοι LNG αυξήθηκαν κατά 7 έως 11% την περασμένη εβδομάδα σε περίπου 70.000 δολάρια την ημέρα, σύμφωνα με αναλυτές της ναυτιλίας, αν και τα ποσοστά αυξάνονται σταδιακά τις τελευταίες εβδομάδες, καθώς η ζήτηση στη χειμερινή περίοδο αυξάνεται.
Οι τελευταίες κυρώσεις δεν ισχύουν για άλλες θυγατρικές ή θυγατρικές της COSCO, ανέφερε το υπουργείο Οικονομικών σε ανακοίνωσή του Δευτέρα. Οι εταιρείες "δεν αντιμετωπίζουν κινδύνους κυρώσεων για την πραγματοποίηση συναλλαγών με την COSCO, τις μη αποκλεισμένες" θυγατρικές ή θυγατρικές της, σύμφωνα με το ενημερωτικό δελτίο.
www.worldenergynews.gr