Η 17η Φεβρουαρίου είναι πιθανό να σηματοδοτήσει το τέλος της ναυτιλιακής εταιρείας, που κάποτε ήταν από τις μεγαλύτερες στον κόσμο στη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων.
Ολοκληρώθηκε σήμερα (2/2) η δικαστική διαδικασία πτώχευσης του Νοτιοκορεατικού πρώην ναυτιλιακού κολοσσού Hanjin Shipping, με το δικαστήριο στη Σεούλ να ανακοινώνει, ότι θα κηρύξει τον εταιρεία σε πτώχευση στις 17 Φεβρουαρίου 2017.
Το δικαστήριο δίνει μία προθεσμία δύο εβδομάδων για το ενδεχόμενο άσκησης προσφυγής.
Σύμφωνα με το δικαστήριο, το ύψος της ρευστοποίησης των περιουσιακών στοιχείων της Hanjin Shipping είναι μεγαλύτερο από την αξία της ως δρώσα οικονομική μονάδα.
Η Hanjin Shipping ήταν ο 7ος μεγαλύτερος μεταφορέας εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο μέχρι τα τέλη Αυγούστου του 2016, όταν η εταιρεία τέθηκε υπό δικαστική εκκαθάριση για χρέη άνω των 5 δισ. δολαρίων.
Κατά τους τελευταίους μήνες έγινε μία απεγνωσμένη προσπάθεια να πουληθούν περιουσιακά στοιχεία της εταιρείας, προκειμένου να εξασφαλιστούν κεφάλαια, που θα της επέτρεπαν να επανατοποθετηθεί ως «παίκτης» στις γραμμές της Ασίας, αλλά αποδείχθηκε μάταιο.
www.worldenergynews.gr
Το δικαστήριο δίνει μία προθεσμία δύο εβδομάδων για το ενδεχόμενο άσκησης προσφυγής.
Σύμφωνα με το δικαστήριο, το ύψος της ρευστοποίησης των περιουσιακών στοιχείων της Hanjin Shipping είναι μεγαλύτερο από την αξία της ως δρώσα οικονομική μονάδα.
Η Hanjin Shipping ήταν ο 7ος μεγαλύτερος μεταφορέας εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο μέχρι τα τέλη Αυγούστου του 2016, όταν η εταιρεία τέθηκε υπό δικαστική εκκαθάριση για χρέη άνω των 5 δισ. δολαρίων.
Κατά τους τελευταίους μήνες έγινε μία απεγνωσμένη προσπάθεια να πουληθούν περιουσιακά στοιχεία της εταιρείας, προκειμένου να εξασφαλιστούν κεφάλαια, που θα της επέτρεπαν να επανατοποθετηθεί ως «παίκτης» στις γραμμές της Ασίας, αλλά αποδείχθηκε μάταιο.
www.worldenergynews.gr