Μετά την ανακοίνωση της ολοκλήρωσης της συμφωνίας, η μετοχή της DryShips στον δείκτη Nasdaq του Χρηματιστηρίου της Νέας Υόρκης διπλασιάστηκε, φθάνοντας τα 5,05 δολάρια.
Η ναυτιλιακή εταιρεία DryShips του εφοπλιστή Γιώργου Οικονόμου ανακοίνωσε ότι ολοκληρώθηκε η συμφωνία με την Kalani Investments για την αγορά κοινών μετοχών ύψους 200 εκατομμυρίων δολαρίων, αυξάνοντας τα ίδια κεφάλαια της εταιρείας κατά 198 εκατομμύρια δολάρια.
Έτσι, η DryShips μπορεί να συνεχίσει τον σχεδιασμό της για επέκταση στον τομέα της μεταφοράς LNG, όπως ανακοίνωσε πρόσφατα.
Μετά την ανακοίνωση της ολοκλήρωσης της συμφωνίας, η μετοχή της DryShips στον δείκτη Nasdaq του Χρηματιστηρίου της Νέας Υόρκης διπλασιάστηκε, φθάνοντας τα 5,05 δολάρια.
Σημειώνεται ότι μετά το reverse split μετοχών με αντιστοιχία 8 προς 1 που υλοποίησε η εταιρεία πριν από λίγες ημέρες, η τιμή της μετοχής κατρακύλησε από τα 8,08 δολάρια στα 1,99 δολάρια, μια πτώση πάνω από 93% από την αρχή του 2017.
Ο κ. Οικονόμου σε δηλώσεις του ανέφερε, ότι «είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι, που πετύχαμε την αύξηση κατά 198 εκατομμύρια δολάρια των ιδίων κεφαλαίων και με συνολική διαθέσιμη ρευστότητα άνω των 300 εκατομμυρίων δολαρίων έχουμε ενισχύσει τη θέση μας, προκειμένου να συνεχιστεί η διαδικασία ενίσχυσης εκ νέου του στόλου μας και των κερδών της εταιρείας και να συνεχίσουμε τις επενδύσεις σε διάφορους τομείς της ναυτιλίας».
Η DryShips μετά την απόκτηση του πρώτου της πλοίου VLGC για την μεταφορά LNG, έχει ακόμα τρεις option για την αγορά ισάριθμων VLGC, από τις επιλογές της άλλης εταιρείας της οικογένειας Οικονόμου, της TMS Cardiff, που αποκτήθηκαν από την DryShips με μηδενικό κόστος.
Το πρώτο VLGC της εταιρείας κόστους 83,5 εκατομμυρίων δολαρίων είναι υπό κατασκευή στο ναυπηγείο της Hyundai Heavy Industries στη Νότια Κορέα και αναμένεται να παραδοθεί τον Ιούνιο του 2017.
Το πλοίο έχει ήδη ναυλωθεί με πενταετές συμβόλαιο σε μεγάλη πετρελαϊκή εταιρεία.
www.worldenergynews.gr
Έτσι, η DryShips μπορεί να συνεχίσει τον σχεδιασμό της για επέκταση στον τομέα της μεταφοράς LNG, όπως ανακοίνωσε πρόσφατα.
Μετά την ανακοίνωση της ολοκλήρωσης της συμφωνίας, η μετοχή της DryShips στον δείκτη Nasdaq του Χρηματιστηρίου της Νέας Υόρκης διπλασιάστηκε, φθάνοντας τα 5,05 δολάρια.
Σημειώνεται ότι μετά το reverse split μετοχών με αντιστοιχία 8 προς 1 που υλοποίησε η εταιρεία πριν από λίγες ημέρες, η τιμή της μετοχής κατρακύλησε από τα 8,08 δολάρια στα 1,99 δολάρια, μια πτώση πάνω από 93% από την αρχή του 2017.
Ο κ. Οικονόμου σε δηλώσεις του ανέφερε, ότι «είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι, που πετύχαμε την αύξηση κατά 198 εκατομμύρια δολάρια των ιδίων κεφαλαίων και με συνολική διαθέσιμη ρευστότητα άνω των 300 εκατομμυρίων δολαρίων έχουμε ενισχύσει τη θέση μας, προκειμένου να συνεχιστεί η διαδικασία ενίσχυσης εκ νέου του στόλου μας και των κερδών της εταιρείας και να συνεχίσουμε τις επενδύσεις σε διάφορους τομείς της ναυτιλίας».
Η DryShips μετά την απόκτηση του πρώτου της πλοίου VLGC για την μεταφορά LNG, έχει ακόμα τρεις option για την αγορά ισάριθμων VLGC, από τις επιλογές της άλλης εταιρείας της οικογένειας Οικονόμου, της TMS Cardiff, που αποκτήθηκαν από την DryShips με μηδενικό κόστος.
Το πρώτο VLGC της εταιρείας κόστους 83,5 εκατομμυρίων δολαρίων είναι υπό κατασκευή στο ναυπηγείο της Hyundai Heavy Industries στη Νότια Κορέα και αναμένεται να παραδοθεί τον Ιούνιο του 2017.
Το πλοίο έχει ήδη ναυλωθεί με πενταετές συμβόλαιο σε μεγάλη πετρελαϊκή εταιρεία.
www.worldenergynews.gr